Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha minden igaz 1 hónap múlva lesz, meg nem mondom a város nevét hol, valami 60 km Bécstől és M-el kezdődik Viszont minket egy ismerős fog elszállásolni Sárváron és velük megyünk majd át, valószínű autóval. Ettől függetlenül mehetünke gyütt De még képlékeny, mert lehet hogy vizsgázok azon a hétvégén...
Azt hiszem elmegyek inkább aludni
Éreztem, hogy mindjárt rám veti magát valaki
szóval ez enyémen annó....na jó már elbizonytalanodtam...de mintha hatezrenként kellett volna... De az ezresen biztosan hatezer...viszont kell is. Elfárad az olaj benne...
szegecseket lefúrják.
Na, korrekt válasz!
Köszönöm Fri!
itteniek közül valakinek nincs eladó fz6s , 2005-2007 közti évjárat és 1 milla alatt
Oké! Tehát akkor van benne?

Pufogó, a szegecsek eltávolítása nélkül egyáltalán lehet cserélni?
Ki van tömve egy spéci fémszövet szerű cuccal... Lehet pótolni, csak szét kell szedni hozzá. Egy idő után mindegyikből kiég de ettől még nem lesz semmi baja...rövid távon...
Dobokat leszeded, szegecseket kifúrod, szépen óvatosan kihúzod a furuját ami benne van és megnézed mi volt benne. Sokan mondják, hogy meg kell tömni egyszerű tescos fémtisztítóval. Olyan fémszivacs amivel súrolni szokták azokat az edényeket amiknek nem számít ha összekarcolódnak...bár ilyenről nem tudok de mindegy. Én még soha nem próbáltam de sztem van ennél sokkal jobb és olcsóbb megoldás is.... Amire viszont oda kell figyelni, hogy mennyire tömöd meg ! Ha a töméstől függ ugyanis a hangja ! Ezért jobb inkább kipufogóba való szövettel megtömni, mert annak olyan a sűrűsége - nagyjából - amilyennek lennie kell...
Összességében nem nagy kaland ! És nem is drága...de ha mégis ledobod őket, sztem lesz ott valaki aki ócsón átveszi őket
Igen, a kiskönyv 10ezrenként illetve évente írja az olajcserét. Nekem évente sajnos nem jön össze 10ezer, csak a bő fele, így én is kb 6000-t járok két olajcsere között. Az olajszűrőt én is cserélem minden alkalommal, az az 1500 Forint nem oszt nem szoroz a mai világban...
a bűvös szó:gyapotttttttttttttt
abból is van több fajta,,,
Mikor mentek ? Merrefelé lesz ?! Ha jó az idő és motorral mennétek...lehet csatlakozunk mi is :)
Sziasztok!

A közelmúltban észrevettem, hogy a LeVince dobom hangja megváltozott. Az öblös, mélyből átment kicsit sistersőg, magasabb frekvenciába, tehát már nem olyan szép dörmögős. A durrogás kimondottan edényhangú lett, nem az tanktüzelős fajta.

Ezeknek a belsejében van valami anyag - nem jut eszembe a neve -, ami "kikopik", "elég"? Első bökésre ti mire tippelnétek?

köszönöm a tanácsokat mindenkinek! :)
Kicsit mi is kiakadtunk, hogy csak kp. Főleg, hogy a rohadás szép kártyát akartuk volna fogyasztani. Az volt a válasz, hogy nem a Hungexpó rendezi, hanem az AMTS. Részemről én is sokalltam az árát. Mi még azért elnézegettük az autókat, meg egyebeket, mert hát azért ennyi, mert "sok" program egy helyen... De bőven volt, akit csak az egyik vagy a másik érdekelne csak. A színvonal a szokásos, évről évre gyengébb. Mondjuk én alapvetően nem veszem a fáradtságot, hogy elmenjek egy szalonba felücsörögni, meg próbálni a vasakat, nekem épp kapóra jött, mert fel tudtam ülni arra, amire akartam. De tény, hogy egyre gyalázatosabb a helyzet. 4 éve még be tudtam vásárolni, eddig mindig tudtunk venni valamit. Idén csak olajat meg láncsprayt. Egyszer szívesen elmennék egy Németországban vagy Angliában rendezett ilyen showra. Bár ha az égiek is úgy akarják, akkor Ausztirába megyünk idén...
Más: voltam ma a motorkiállításon...

Hát, asszem többet nem megyünk. 3 rugó a belépő. Ott kezdődött, hogy nem lehet kártyával jegyet venni...jah, nincs automata ott ahol a jegyet veszed. Balhézás után biztonsági őr bekísér mint egy bűnözőt a benti automatához ahol pénzt veszel ki - addig a csajod kint vár, vér ciki - aztán kijössz és veszel jegyet...
Nem, a kiállítás ezért nem kárpótolt... Egész nyugi volt bent. Majdnem mindenre fel lehet ülni, de nincs semmi új, amit ne találnál meg valamelyik kereskedésben, sőt ott még ki is próbálhatod.
Az árusok, akcióznak, bár az üzletekben ugyanezt ki lehet alkudozni...szal bár volt egy-két élmény...annyira nem estem hanyatt... Egy hátránya volt a látogatásnak még: a párom felpróbált egy komoly csizmát...mert megtudta mi a különbség a 25 ezres, a 38 ezres és a 45 ezres motoroscsizma között, most van mire spórolni A drágábbakat már nem mertem megmutatni neki

De tegnap volt balhé is: mivel az autósoknak be volt hirdetve, hogy a ken block fog a Hungexpon driftelni, sokan elmentek. Persze kicsit más történt...mindenkit kizavartak az épületből. Aztán egy kisebb csoport bemehetett. Ezután bejött a K.B. és két magyar srác pörgött kicsit. ezeket néhány szóban megdicsérte, majd elment haza... Lázadt a tömeg... Hát a rohadékok ezt is meg merik csinálni !
Na de kérem... FZS600 olajcsere 10 ezrenként ?!?!? Nem 6ezrenként ? Bár mér nincs meg a könyvem...de úgy emlékszem az enyémen ami ugyancsak ez volt, 6ezrenként kellett cserélni. A Castrolt nem ajánlom ! Azt NE tedd bele. Csattogós lesz a váltód...még a gyárinál is jobban
Használj motult vagy repsolt. Utóbbit ugyan nem próbáltam de sokan dícsérik. A Castrolt még a gyári szervizek sem ajánlották nekem anno. Csak ásványit tegyél bele, a legjobb a motul 5100 10w40... A szintetikus állítólag túl "vékony" bele... Ezt nálam okosabbak mondták, még a régi R1-be is max félszintetikust ajánlottak...
A szűrő feltöltése jó ötlet ! De ha azt is cseréled és tényleg rendesen leereszted az olajat belőle - hagyod rendesen kifolyni és még döntögeted is a lábán - sztem a 3 lityi nem lesz elég...de ez is csak távoli emlék... És ne spórolj a szűrőn, azt is cseréld mindig ! Nem kerül annyival többe. Bár ha ezt nem cseréled akkor az olajcsere intervallumát rövödítsd. Pl. hatezer helyett ötezer és akkor minden második alkalommal csere...de sztem nem hoz ez annyit...sőt...
De nyugodtan támadjatok le
Üdv!
Ha szabad egy kis technikai infót megosztani.
Az új olajszűrőt annyi új olajjal töltsd fel amennyit fel tud szívni.
Így hamarabb tudja az olajszivattyú feltölteni a rendszert az olajbetöltés után.
(ha a gyertyák is cserére szorulnak azt olajcsere előtt ki, csere után az új be)
Remélem segítettem.
Üdv.
...vagy csináld úgy, ahogy a használati útmutató ajánlja!
...és oldalsztenderen engedd le a régit ,akkor nem folyik a vázra
Szia!

Én repsol moto racing 10w40-nel használom gond nélkül, de majdnem mindegy, melyik típus mellett döntesz, a lényeg, hogy cserélve legyen, amikor kell (könyv szerint 10ezer km vagy évente). Inkább legyen sűrűbben olcsóbb fajta olajjal, mint ritkán valami parasztvakítóssal. Fontos, hogy cserélj olajszűrőt is minden, vagy minden második olajcserekor. Ha a szűrőt is cseréled, 2,7 liter, egyébként 2,5 liter kell bele, tehát három flakont kell venned. Olajleeresztő csavart 40 Nm meghúzni! (saját káromon tapasztaltam a robogón... )

Vigyázz a hamisítókkal, csak biztos forrásból vegyél olajat!

Hajrá!

Jah és még valami: vigyázz, mert az ügyeletesek ráduszítják az adatlapkommandót! (töltsd ki!)
köszönöm! nekem mondjuk még mondták a castrol actevo x-tra-t. arról esetleg valami vélemény?
Elvileg 3 liter elég.
köszi! és hány liter olaj kell a cseréhez?
Igen. Azt elfelejtettem hozzátenni, bocs.