Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha minden igaz, akkor most is azt töltöttem bele (Shell Advanced VSX 4T 10W40)! Előtte pedig Motul 5100 10W50-es volt benne, ami ún. Technoszintetikus, magyarán ásványi alapolajra épít, "észter bázisú" adalékanyagokkal javított olaj. 5800 km-t mentem vele..néha-néha húzattam meg istenesebben amúgy meg nem pörgettem túlzottan a moccot. Végeredményül nem tapasztaltam a cserénél szemmel látható fémszemcséket, (lévén, hogy ha volt is, azt a szűrő úgy is kiszűrte),olajfogyasztást vagy nagyobb üzemanyag fogyasztást. Annyi volt, hogy talán kicsit jobban meg volt égve az olaj. A mostani olajról meg annyit, hogy valamelyest finomabb talán a váltó, egyébként nyugodtan tölthetsz bele szintetikus olajat. A lényeg a viszkozitás, meg a minőségi besorolása az olajnak. Mivel nem tudom, hogy neked már az új 2004 után gyártott, avagy a régi Fazered van-e, de szerintem nem túlzottan eltérő a besorolás! Nekem az újabb gyártású (2004)-es FZ6-om van. Ehhez a szervízkönyv szerint SAE SE minőségi osztályba tartozó VAGY annál jobb (SAE SF, SG, SH....SJ) olaj kell bele. Az hogy ásványi vagy szintetikus nem hiszem, hogy problémás lenne, max az ásványinak talán rövidebb a csere periódusa, de ez függ a vezetési stílustól is! Nyilván pályára, nagyobb igénybevételre 10W50 vagy 10W60-as, magasabb hőstabilitású olaj szükséges a megfelelő védelemhez! A másik dolog még amire oda kell figyelni, hogy az olaj a japán szabvány szerint (JASO) MA vagy MA 2-es besorolású legyen, az MA besorolás jelöli, hogy olajfürdős kuplunggal ellátott motorkerékpárba való az olaj. Remélem kielégítő volt a válaszom ! Ha van valami kiegészíteni való vagy hiányos valami akkor majd még úgy is szolnak mások is hozzá ! Esetleg különböző márkájú olajokkal kapcsolatos beszámolót is nagy segítség lehet!
Helló Érdeklődni szeretnék,hogy full szintetikus olaj-okról fazer-be mi a véleményetek valaki használt-e már bele? és bevált-e neki.
Vasárnap voltunk Hollókőn barátnőmmel. Szép falu, szép út vezet oda.
Itt- ott mentem picit tempósabbat. Furcsa volt, hogy 180-as tempónál kiegyenesedve ülök a motoron de tetszett éppcsak a sisakom tetejét rángatta a léghuzatáramlás, vagy mi (természetesen mindez forgalomtól elzárt útszakaszon történt )
Hali!
Nos sajnos nekem van-e téren elég friss tapasztalatom! Ha nem sikerült találj neten bontásra ítélt, összetört gépet, aminek használható a jobbos telója, illetve jó áron megalkudni rá, akkor marad a bontó. A bontóban 40 E Ft/ db áron mennek a teleszkópok ehhez a típusú géphez! De van más megoldás is! Abban az esetben, ha megvan a neked kellő teló, csak épp egy kicsit görbült - na nem annyira, hogy meg van rogyva a krómszár- valamint a teló alsó "csizma" része, amiben a króm szár mozog; egyben van és nem tört össze, akkor van rá mód, hogy kigörgőzzék a krómszárat. Nekem nagyon szépen megcsinálták, jól működik! Kb 3 E Ft volt a görgőzés + szét kellett szednem a telót, szimmering csere (5500 Ft a 2 db szimmering) + 1800 Ft 1 L lengéscsillapító olaj.
Másik lehetőségem az lett volna még, hogy (bár nem tudom merre laksz) Csetényen (Bakony) Troják Zoltán foglalkozik teleszkópok felújításával. Őnála kb 20 E Ft egy javítás úgy, hogy kicseréli a króm szárat (méretre vágja, menetet esztergál bele stb.) valamint, ha szükségesnek látja, akkor szimmering csere, porvédő csere...stb. Remélem tudtam segíteni! Bontósok közül említhetem pl. a Ricsi Bontót Pesten 06705850436, most hirtelen nem ugrik be a webcíme, de nála biztosan találsz! Van új és bontott cucca is! A legolcsóbb, ahol találtam teleszkópot az a Sugó Motors http://www.sugomotor.hu/ volt Itt 70 E ft a pár (2db) teló! Remélem tudtam segíteni! Jó javítgatást Üdv Ákos
Már írok is Tegnap este vettem kézhez. Köszi!
(... volt egy halvány sejtésem, mielőtt az okosságomat leírtam, hogy habár a "kérdésére" a srácnak nem is válaszolt senki két napon keresztül, ha "kijelentés" érkezik ezzel kapcsolatban, biztosan lesz majd, aki erre már reagál, hogy nemisúgyvan... és lőn...)
Írj lécci ha megkaptad!
Kizárólag: Kutya.
Lufisdzseki! Ha valaki múlhatatlan szükségét érzi a biztonságnak! (1€!)
Sziasztok!
99-es fazerem-re szeretnék láncszettet vásárolni.
Tudnátok ajánlani valami jó ár/érték arányú összeállítást?
Köszi
Akkor jó megnyugodtam
múltkor voltunk a Madách Színházba, és hallottam,hogy jön egy állat a körúton, sportmotor,sport dob, bőgeti...
láttam egész jól fel volt öltözve, csak a sportcipő volt gáz a bőrruha mellett sírtam a nevetéstől
így elég nehéz segíteni, ezt hallani kell, vidd el egy hozzáértőhöz...
..fordulat ejtésnél és alapjárat környékén szokott zizegni..
Hát, itt a többség jobban ért a dolgokhoz, mint én (ez nem is nehéz ), de úgy gondolom, a vezérműlánc akkor is csörög, ha húzod a gázt.
Ha csak a taposó része, akkor Shox-ba van utángyártott, ami simán felmegy és nem túl drága. Amúgy meg ricsibontó.
Láttam én már olyat, hogy full bőr cucc meg egyebek és kesztyű nélkül intett vissza... na annak se volt sok értelme.

Amúgy tegnap csak a ház elöl mentem be a garázsba, 20 km/h-val. Én komolyan nem értem, aki nem öltözik be, komolyan rosszul éreztem magam. Csakis teljes menetfelszerelésbe, mert inkább az izzadtság follyon, mint a vér.

Amikor estem nekem a csizmám orra kopott kicsit és a könyököm zúzódott, mert én azt raktam le, állítólag, reflexből. A proti meg szépen elcsúszott. Amikor meg átbukfenceztem a motoron a Safetyn, akkor csak a mellkasom lilult. De érdekes, mind a két alkalommal gyök2-vel átbukfencezett esésnél zúztam le a sisakom De esni még nem estem, úgy igazán, nem is szeretnék
Eltört a bal lábtartóm, honnan tudok szerezni olcsón egyet? Várom segítőkészségeteket! :D
Valaki segítsen már! Plííízzz! Vezérmű láncos kérdésemben!
Hi!

2004es FZ6hoz kellene első teleszkóp (jobbos). Milyen árban mozoghatnak ezek?
Ezúton meg is ragadnám az alkalmat.
Új állapotú Spool protektoros farmeremet eladnám bolti ár alatt. Shox kemény térdprotektorok vannak benne a gyári "sárga" helyett.
Méret: 189 centi 85 kg - ha valakit érdekel, szívesen le is mérem.

Kesztyűben is éreztem..............képzeld el a lukas kesztyű helyén a csontig kopott bőrt.Szzzzzzzz.
Pedig általában első a térd második a kéz és a harmadik a könyök.
Már ha kanyarban dobod el.Egyenesen franc tudja.Nekem a legjobban a jobb kezem szívta meg.Pedig balos volt a dolog.
De a fejem tartottam mint a csiga a szemeit...................kurvadrága a sisak.
Nagyon sokan integetnek vissza fehér kézzel.. ergo kesztyű nélkül. Bátrak
Eddig én még csak hátra (tigrisbukfenc) meg könyökre érkeztem. A lábam még csak autóval találták el. Nem sikerült kilöknie alólam a motort, pedig igyekezett nagyon