Nem tudom nálad,hogy volt.De a hayabusánál 45ekm-nél,kb 60-70%-os állapotú vezérműláncnál a feszítő rugója már gyengébben tól.Így már csak akkor ugrik egyet befelé ha már még inkább lazul. Nekem is szerelő csinálta.Szelepállítás után segitett ovatosan a feszítőnek,rögtön elhalkult...A fazeren ennek nyoma sem volt
Szombaton balaton megkerülés.
Piliscsabai indulás. Haverom Versys-el jön. Jeleneleg két fős a társaság, de ha valakinek lenne kedve, jöhet.
Talalkozó: 7:35 Agip kút
útvonal: Zsámbék, Bicske, Székesfehérvár elkerülő, régi 7es, 71-es, 73-as, 8-as, és 7es ismét.
450+ km.
Megállók: Balatonboglár full-gas (opcionális)
Ahol kell.
Épp ma késő délután láttam egy robeszest, elcsúszott szegénykém. Csak a nagy hangra lettem figyelmes, ahogy csúszott a robogója az aszfalton. Mire odamentem volna, már ment is tovább.
Tényleg, hol is láttál szombaton csak kíváncsi lennék
Nem olvastam előbb! Nem ülök mindig itt..
Mivel már nem Fazerezem más topikokat is olvasgatok...
Az ,hogy kicsit ciripel a vezérmű lánc nem akkora eget verő próbléma..
Ha nagyon zavarja,kicsit rásegíthet kivülröl,(busán így volt nálam)mert a rugó már nincs a helyzet magaslatán.. Ha ebben nem hisz a következő szelepállításnál,cserélhet rúgót a feszítőn,vagy komplett szettet ami teljesen felesleges pénzkidobás...
Ehh! Kicsit meglepődtem, amikor a "bábu"(-nak hitt ember) felkelt. Kicsit megakadt a levegő félúton! Nagyon bátor csávó, még biciklivel sem mernék szándékosan elesni. Minden elismerésem neki!
Nem tudom ez milyen elven működik, de láttam egy olyat, amiből kilóg egy kábel, amit a motor kormányára kell köss, s ha leesel, már a levegőben felfújódik. Ennek a hátránya akkor érződik, ha elfelejted kiakasztani, mikor leszállsz.
Ha gyalog körömcipőben teszed meg irtósok.
Amúgy gondolom tipushiba mert halottam mást is és mindnél 8-10e köz jön elő.
Tudom ha nem japán szétesik már a gyárkapuban.
Piliscsabai indulás. Haverom Versys-el jön. Jeleneleg két fős a társaság, de ha valakinek lenne kedve, jöhet.
Talalkozó: 7:35 Agip kút
útvonal: Zsámbék, Bicske, Székesfehérvár elkerülő, régi 7es, 71-es, 73-as, 8-as, és 7es ismét.
450+ km.
Megállók: Balatonboglár full-gas (opcionális)
Ahol kell.
tempó: kellemesen pihentető
Tényleg, hol is láttál szombaton csak kíváncsi lennék
Amúgy ezen a videón jól látszik mitől indul be.
www.youtube.com/watch?v=06FPzd...
Van egy ilyen nagyméretű kabátom eladó. Rám nagy lett. Hálós, protektoros, béléses, vízálló, nyári. XL+
Mivel már nem Fazerezem más topikokat is olvasgatok...
Az ,hogy kicsit ciripel a vezérmű lánc nem akkora eget verő próbléma..
Ha nagyon zavarja,kicsit rásegíthet kivülröl,(busán így volt nálam)mert a rugó már nincs a helyzet magaslatán.. Ha ebben nem hisz a következő szelepállításnál,cserélhet rúgót a feszítőn,vagy komplett szettet ami teljesen felesleges pénzkidobás...
Nem tudom ez milyen elven működik, de láttam egy olyat, amiből kilóg egy kábel, amit a motor kormányára kell köss, s ha leesel, már a levegőben felfújódik. Ennek a hátránya akkor érződik, ha elfelejted kiakasztani, mikor leszállsz.