Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Míg a képeket keresgéltem, Phase-R_SiX már mondta is a tutit.
hagy okoskodjak
a doboz alján van egy érintkező. A platniban is van egy érintkező. (tehát a doboz nem direktben van hozzákötve a motor elektromos rendszeréhez), a doboz ugyanúgy levehető, mintha nem lenne benne pótféklámpa. A platniban lévő érintkező vezetékeivel kapcsolatban írtam (amiket a hátsó lámpa vezetékeihez kell kötni), hogy csatlakozóval szerencsés megoldani a motor lámpájához való bekötését.
Azért éjszaka nem szívesen motoroznék egy ennyire kivilágított motor mögött.

Kapcsolható?
Ilyen megoldása van az új - lehet a régebbieknek is - GIVI dobozoknak. Egy kábel megy fel az "motorból" a platniba, ott van egy érzékelő (2-3 pontos), a doboz aljában is van egy ugyanolyan érzékelő, majd szintén kábel megy a dobozon belül a lámpához/-ba. Így egyszerűen le meg fel lehet rakni a dobozt, nagyon jó megoldás. Az ára annál csúnyább.

-- Végeredmény

-- A szett
Ugyan nekem csak fényvisszaverők vannak a dobozomon, de azon gondolkozom, hogy teszek mögéjük nagy fényerejű LED-eket, hogy ha fent van a doboz, akkor jobban lássanak! A csatlakozó jó ötlet, bár én máshogy akarom megoldani. Gondoltam, hogy ami van a doboz alján két "láb" ami a tartón akaszkodik be, oda sárgaréz érintkezőpárokat berakni, hasonló megoldásként, mint a kocsiknál az ajtókban elhelyezett érintkezők. Felrakom a dobozt és nem kell semmilyen csatlakozót összekötni, levételnél meg nem kell figyelnem, nehogy eltépjem a kábelt stb. Valamelyik délután össze is dobom szerintem
jóhogy szépen

egy javaslat: ha szereled a féklámpát, a vezetékeit ne direktben forraszd rá a hátsólámpa kábeleire, hanem iktass közéjük valamilyen csatlakozót. Ha bármiért le akarod venni a platnit vagy oldani a doboz- hátsólámpa összeköttetést, megkönnyíti az életedet.
Már fel is szereltem, szépen mutat rajta
Köszi az észrevételt! Természetesen a gyártásnál figyelembe vettük ezt a tényt! Nekem úgy lett megoldva, hogy van egy 6 centi hosszú szára, amely rozsdamentes acélból van kiesztergálva, ami lágyabb valamelyest az ötvözők miatt, mint a sima vas. Ennek 20mm a külső átmérője, de hossz irányban ki van benne alakítva egy zsákfurat, ebbe megy bele az 1.25X10 -es csavar, amivel fel van fogatva a szár a vázra, ez a blokkba megy bele. Azért csináltuk így, hogy a blokkfelfogató csavar, a gyárival megegyező keménységű acélcsavar legyen (10.9-es). A gomba feje pedig fekete danamitból lett kiesztergálva (esztergályos műanyag). A trükk ott van, hogy a blokkfelfogató csavarba a csavarfej felől hosszirányban zsákfurat lett kialakítva és ebbe egy M6-os menet lett fúrva, ide lehet rögzíteni gombafejét. Végeredményben elvileg ez majd teszi a dolgát (csak ne legyen rá szükség ) de annyira nem erős, hogy a vázat elhúzza. Kicsit lehet, hogy túlkomplikált, de kollégám hirtelen ezt ötletelte ki!
Igen-igen..erre gondoltam:-)! Én is ugyan ide, ezekhez a blokktartókhoz csináltattam meg! Igaz, nálam úgy lett megoldva, hogy a gyárival megegyező hosszúságú csavar lett csinálva, avval lett felrögzítve. Talán az enyim kicsit túl is lett bonyolítva ! Ezért is mondtam, hogy ha arra a helyre megy fel a csavar menetemelkedésével vigyázz, mert én voltam olyan "okos", hogy belehajtottam az M10-es acélcsavart...faszán elrendezve a menetet...utólag néztem meg, hogy ja boccs...ez qrvára nem metrikus menettel van feltéve...de gondolhattam volna rá, ergo Japán gépről van szó ! Majd csinálok az enyémről is képet, oszt felteszem, ha érdekel !
Az sem jó, ha túl erősre csináltad, mert esésnél töri a vázat.

Gyáriból is kétféle van. Egyik gagyi szürke öntött alu, a másik sárgás mart keményebb alu. Halványan eloxált. Mindkettőn egyforma fekete gomba van. És egy árban is voltak.

A gagyi még ha a motor rádől akkor is elreped.
A mart az erősebb. Van benne egy lágy alu henger, és az zömül, ha a motor eldől, nem 100%-osan fixen van rögzítve. a gomba felfogató csavar is olyan erős csak, hogy esésnél az törik el, és nem a vázat rántja magával.
Nem tudom, hogy gyári-e már másik fazer-en is láttam ilyet ahol mi is megálltuk, csak akkor még nem csúsztam, remélem összefutok még vele.am igazad van lehet nagyobb a csavar, mert a vázon átmegy a blokkba azon a kis nyúlványon alul,felrakom mociról képet és ott hátha megtudod nézni,remélem ezen látszik.
Üdv!

Valakinek hátha pont sárvédőre plexire és rendszámtartóra lenne szüksége:)
bocsi ,megtaláltam pár hozzászólással lejjebb :)
a kar jól emlékszem hogy a rövid változat ?
dobozt én is árulok még ,ha valakit tudtok ,hogy keresgél akkor hajrá
Jó helyre került... egy FZ6- on lesz
Szomorú vagyok... Mondjuk nem csodálom, hogy megvették.
A Givi dobozt megvették.
A kuplungkar továbbra is keresi FZS600 tulajdonos új gazdáját
Oké!
Köszönöm mindkettőtök válaszát!
Nem szabad, hogy kikezdje, vagy bármi más sérülést okozzon a féktisztító a felni festésében. Már csak azért sem, mert a féktisztító nagy párolgási és oldó képességű alkhol(ok) keveréke. A felnin levő festék pedig porfesték, amely első lépésben elektrosztatikusan por alakban van felvéve a fém felületére, majd x óra alatt rásütik, így az a fémhez elég rendesen ragaszkodik! De egyébként ennyi erővel, akár a benzin is leoldhatná a festéket a felületről. Amivel inkább jobban vigyázni kell, az a fékfolyadék...na az agresszív, bár annak is idő kell, meg az hogy esetleg ronggyal dörzsölgesd a felületet. A Chromofágról ne is beszéljek ! A műanyagot a nagy párolgásnak köszönhető erős szárító hatás miatt kezdi ki, arról nem is beszélve, hogy az említett műanyag alkatrészek még az UV sugárzásnak is ki vannak téve! Végeredményben nyugodtan letakaríthatod az erősebb szennyeződést a féktisztítóval a felniről, bármilyen károsodás nélkül
U.i.: Persze áztatni nem szabad vele, kicsit áttörlöd a felnid egy brigivel átitatott ronggyal, egy másikkal letörlöd, s a maradék pillanatok alatt elpárolog. A féktisztítóval is ugyanez. Ha felnire kerül, le kell törölni, de fél perc alatt, míg elvégzed a felniről történtő felitatását, nem lesz vele gond... szerintem.
Brigi - se a féktisztító szerintem - nem eszi a felnit. A fémet csak tisztítja, nem tudja kikezdeni. Brigivel hetente mostam a felnit a sok rádobált láncspré maradék miatt.
Mi a helyzet a fekete festésű felnivel? Azt a festéket nem bántja a féktisztító? Én brigéciollal mostam le a ragacsot, lehozta simán. Bár arra is írtátok, hogy necces.
Ójajj, az a doboz nagyon csábító...
Én a makacs szennyeződésekre csakis és kizárólag Biopont használok Áriellel...na ha csk a fényképüket megmutatom váznak, az olajsár magától menekülni kezd . A viccet félretéve...volt otthon promós cuccként Prevent keréktárcsa tisztító http://www.formula3000.hu/shop... finom citrus illattal...hmm. Nem sokat adtam neki, de most legutóbbi mosásnál csak lestem, hogy szedte lefele a láncsprayt a felniről -mert ugye annak ott a helye . Lefújkodtam, akkor már a vázon ezt is azt is. 5 percet állni hagytam és a kínai magasnyomásúval hideg viccel úgy gyütt lefele a kosz, ahogy illett . De egyébként jó kis melegvíz, kb 40 fokon, nyomok bele egy jó adag színes ruhákhoz való mosóport, és az is elég hatásosan szedi a mocskot.