Az lenne a kérdésem, hogy egy pesti fórumtárs elhozna nekem 1 pár füldugót így ismeretlenül?
Utána Pesten találkozunk egy neki jó időpontban és átveszem, kifizetem.
Nem próbáltam feltenni, annyira egyértelmű a különbség a kuplungkar esetében, hogy felesleges. A fékkar az nagyon hasonló, de azt meg azért nem próbáltam bele, mert ha Peti v más FZS1000 tulaj kéri, akkor ne összekarmolva kapja meg. Meg különben is, mit érek egy fél szettel... Holnap elviszem és lehet próbálgatni. 8.30- kor már ott leszünk, szóval lesz rá idő.
Igen, ezzel úgy tisztában vagyok, de sajnos tudat alatt mindig bennem van a para, hogy már csúszok is megfele:S! Éppen ezért is fog kelleni elmenjek tréningre hogy rendbetegyék a fejemet...azt nem mondom, hogy az agyamat, mert az akkor ego duma lenne:D
Szar úton is lehet gyorsan kanyarodni, azért van futómű a motor alatt. A piszokkal kell vigyázni, de még kavicsfelhordásos úton is mélyebbre lehet dönteni (odafigyelve hogy mihez hogyan nyúlunk), mint ahogy azt el mernénk képzelni előtte
Hali Csíkos Brekk! Én sajnos a barátodtól kapott Fazer első felnivel jártam úgy, mint Te a kuplung- és fékkarokkal. A nagy izgalmak közepedte elfelejtettem megkérdezni, hogy mikori járgányra is való a felni. Megjön...erre kiderül, hogy nem jó ! Azt hittem agybajt kapok! De szerencsére megoldottuk a dolgot..Felhívtam és megbeszéltük hogy visszaküldöm, így visszacseréltük oszt jónapot:-)! Azóta szerencsére most a héten szerdán Pestről sikerült szerezzek nagyon jó áron komplett első kereket (tengely, felni -igaz kicsit üt, de szerintem javítható-, két telószárat -ebből is az egyikben kis görbület van, de azt olyan 15 k áron cserélik nekem ha minden igaz- a felnin rajta van két szinte zsír új féktárcsa plusz egy kb 1000 km-t futott Pirelli sportgumesz. Remélem, hogy most már minél előbb összeáll a gép ! Ha esetleg első sárvédőt, valamint hátsó jobbos faridomot tud valaki jó magyar forintért, akkor nyugodtan írjon!
Előre is köszönöm!
Üdv.
Ákos
Ui.: Esetleg ha valakit érdekelne, tegnaptól holnapig itt mifelén Komáromban motoros tali van!
(csak csöndesen mondom, nehogy meghallja más is, mert akkor megint írkáljuk az oldalakat tele :a vezetéstechnikai tréning pont erre jó. rendet rak a fejedben, önbizalmat ad és rájössz, mi mindent meg tudsz te csinálni. két nap alatt többet tanulsz, mint magadtól két szezon alatt. másoknak ne mondd, hogy ezt írtam... )
Ez a "kanyarodásnál veszélyességig lassítok" dolog gyakran nálam is előjön sajnos:-S! Főleg olyan helyen, ahol veszett szar az aszfalt, folt hátán folt és mindig attól parázok, hogy kicsúszik a gép alólam, ha jobban ledöntöm stb.
Miért nem motorozol akkor többet? Motorozni csak motorozás közben lehet megtanulni.
A bizonytalanságod leküzdendő elolvasod valamelyik motorozásról szóló könyvet (motorozás mesterfokon, stb), aztán elmész motorozni, ha valami nem tiszta miért történik, fellapozod az odavágó fejezetet, aztán mész megint motorozni. Aztán egyszer csak összeáll az egész.
Években mérhető, de kmekben nem annyira. Meg amióta volt az a mátrás esés, azóta kicsit bizonytalanabb vagyok. Amúgy inkább az a para, hogy sokszor már a veszélyesig lassítok a kanyarba és magamat szopatom azzal, hogy nehezebbé teszem a dolgot. Másrészről csak gyarorolni kellene és egy alapos rendrakás a fejben. Ha ezek meglennének szerintem a végén még kanyarodni is megtanulnék
És jót küldött a prosztó? Fotót rakj fel, mert lehet az FZS1000-re se lesz jó! (Nekem elsőre Kawát küldtek. Na az tényleg nem passzolt. Igaz abból is a fék nem. A kuplung azóta is jó)
Dobj légyszíves majd a warpigkukacfreemail.hu-ra egy levelet az elérhetőségeddel. Lebeszéljük az átvétel!
Utána Pesten találkozunk egy neki jó időpontban és átveszem, kifizetem.
Előre is köszönöm a segítséget!
Előre is köszönöm!
Üdv.
Ákos
Ui.: Esetleg ha valakit érdekelne, tegnaptól holnapig itt mifelén Komáromban motoros tali van!
A bizonytalanságod leküzdendő elolvasod valamelyik motorozásról szóló könyvet (motorozás mesterfokon, stb), aztán elmész motorozni, ha valami nem tiszta miért történik, fellapozod az odavágó fejezetet, aztán mész megint motorozni. Aztán egyszer csak összeáll az egész.