Mondtam,hogy adok neked egy tuti kítűnő állapotút mondhatni újszerű...
Hát most a szervíz alatt Pisti(motorjavito.hu) leszedte az exup szelep boritóját ahol a két bowdent látni ahogyan működteti a tengelyt..(ellenőrzés céljából)szerintem az nem is tud zörögni..
enyémen egy kis zizegés halatszik 2-3 ezres fordulat környékén..Menet közben semmi!
Ha van kedved és időd és akarsz tapasztalatot gyüjteni (vásárlástól függetlenül),gyere el nézd meg,vegyél mintát,hogy milyennek kell lennie egy gyári jellegű fzs-nek..
De ezt csak akkor érdemes megvenni,ha nem akarsz bütykölni és matatni csak motorozni :) ...talán egy gumicsere majd 5-6 ezer km után :)
az zörög!
1000 fazernek van pár sajátossága,
párat megnéztem én is mielőtt vettem és utána is.
-egyik ez a kipufogó felől érkező zörgés
-alapjáraton elég érdekes hangjuk van, valamiféle nyüszögős
-volt aki azt mondta hogy 5 motorból 3 félre húz, ( nem azért mert szarrá törték) itt szerintem teleszkóp beállítási problémák lehetnek
-utolsó amiről tudok az a hűtőventilátor "furcsa" működése
Nem tudom, hogy hova lett belőle és azt sem, hogy mennyi volt benne. Nem volt olyan a motor mint amilyennek én gondoltam szerintem egy karbiszinkron is kellett volna neki. Mászkált az alapjárat le-fel, ahhoz képest hogy a tulaj a Yamaha X-Y dolgozik azért erre talán adnia kéne. És hogy meleg volt a motor már gyanús volt eleve. 1 nézésnek jó volt tapasztalat gyűjtésnek. Amúgy ha az exup szelep zörög azt hogyan lehet kideríteni?
Nem szép dolog,hogy meleg motorral vártak! Egy hidegindítást is illene megfigyelni,az sok mindent elárul...
A ventilátor nem csak a meleg motornál kapcsol be a fazeren
alapjáraton nem kapcsol amikor melegíted,de még ha nem is meleg egy gázfröccs és már indul is..
a kipufogó zörej nekem is van! Valami berezonál,a többi fazernél is halottam már!Nem az exup szelep! amikor rajta volt egy másik dob egy kis időre (bódis) akkor nem csinálta!
a ventilátor is normális ,hogy bekacsol (a japánok szerint) Ez ilyen!
igen olajszint ellenörző a lámpa..és a funkciója szerint müködött.
De hová lett az olaj belőle? Megette?Nekem 7000km alatt nem változott a szint és mivel új szezon kezdődik,igy kicseréltem a nagyszervízzel együtt..
Hogy a viharba ne lenne normális,ha egy eladó járművön villog az olaj lámpa Ha nincs túl sok pénzed,nézz a fiatalabb szamarak körül.Azok 20 évig is élhetnek
Mielőtt elindítottuk (amúgy már meleg volt a motor mire mentem)
megnéztem az olaj szintet és félig volt a kukucskáló ablak.
A ventilátornál gondoltam hogy normális ha bekapcsol csak azt nem tudtam hogyha megy és 1-be rakom üresből akkor ki is kapcsol rögtön.
Ház a zörgés az nem tudom mi lehet,talán az exup szelep,vagy valami más,nem tudom
Az hogy elindul a ventilátor az normális,mindegyik ezt csinálja..enyém is :)
És igen az olajszint miatt gyullad ki a jelző lámpa,rá kell tölteni és elalszik
Alacsony fordulaton olyan hangja volt mintha valami zörögne, vagy zizegne a kipufogó környékén. A másik hogy üresben járatva elindult a ventillátor de ha beraktam 1-be akkor lekapcsolt.
Ja és a próba körnél felvillant az olaj lámpa ami a tulaj szerint normális. Mert az szerinte nem olajnyomás hanem olaj szint kapcsolja be.
Kérlek benneteket aki tudja a válasz az legyen szíves ossza meg velem.
(FZS 1000 ről van szó 2003 évjárat)
Szia! Ez szerintem jó fajta, én erre licitáló vagyok, szóval ha Te is, akkor azt jelezd gyorsan, és akkor beszéljük meg, kinek ér többet, ne egymásra licitáljunk.
De komolyan, szólj, ha Te is licitálsz.
Volt itt szó régebben az ülésekről és azon amatőr/professzionális átalakításáról. Somotoéknál (Facebook galéria) láttam egy Fazer ülését, amelynek a magassága és üléspozíciója is variálva lett. Csökkentették az vezető üléshelyét, ergo előrébb hozták. A sofőr alacsony termetű volt, 172cm és nem is túl nehéz, ezért volt rá szükség. Szintúgy lehet magasítani is. Ha nem kell mellé komfortosítás, olcsón meg lehet úszni.
yamaha fzs600 ...-2004(fejidomos, oldalt kipufogós)
2004-2006ig fz6s(fejidomos) fz6n(naked bike)
2006 után volt egy gyengített 78 lóerős fz6s és fz6n változat
2006tól fz6S2
talán igy
Köszi meglesem majd :)
AMúgy rakjatok már tisztába
Hirdetget mindenki mindent FZ6 nak fazernek... mégse ugyan azok
Mi a különbség melyik melyik ? Egyik a másik utódja?
Látom hogy a kipuff váz talán 2004 től más..Illetve az S est meg lehet csinálni N re és fordítva? ha van hozzá idomzat ?
Hát most a szervíz alatt Pisti(motorjavito.hu) leszedte az exup szelep boritóját ahol a két bowdent látni ahogyan működteti a tengelyt..(ellenőrzés céljából)szerintem az nem is tud zörögni..
enyémen egy kis zizegés halatszik 2-3 ezres fordulat környékén..Menet közben semmi!
Ha van kedved és időd és akarsz tapasztalatot gyüjteni (vásárlástól függetlenül),gyere el nézd meg,vegyél mintát,hogy milyennek kell lennie egy gyári jellegű fzs-nek..
De ezt csak akkor érdemes megvenni,ha nem akarsz bütykölni és matatni csak motorozni :) ...talán egy gumicsere majd 5-6 ezer km után :)
1000 fazernek van pár sajátossága,
párat megnéztem én is mielőtt vettem és utána is.
-egyik ez a kipufogó felől érkező zörgés
-alapjáraton elég érdekes hangjuk van, valamiféle nyüszögős
-volt aki azt mondta hogy 5 motorból 3 félre húz, ( nem azért mert szarrá törték) itt szerintem teleszkóp beállítási problémák lehetnek
-utolsó amiről tudok az a hűtőventilátor "furcsa" működése
A ventilátor nem csak a meleg motornál kapcsol be a fazeren
alapjáraton nem kapcsol amikor melegíted,de még ha nem is meleg egy gázfröccs és már indul is..
a ventilátor is normális ,hogy bekacsol (a japánok szerint) Ez ilyen!
igen olajszint ellenörző a lámpa..és a funkciója szerint müködött.
De hová lett az olaj belőle? Megette?Nekem 7000km alatt nem változott a szint és mivel új szezon kezdődik,igy kicseréltem a nagyszervízzel együtt..
Mielőtt elindítottuk (amúgy már meleg volt a motor mire mentem)
megnéztem az olaj szintet és félig volt a kukucskáló ablak.
A ventilátornál gondoltam hogy normális ha bekapcsol csak azt nem tudtam hogyha megy és 1-be rakom üresből akkor ki is kapcsol rögtön.
Az hogy elindul a ventilátor az normális,mindegyik ezt csinálja..enyém is :)
És igen az olajszint miatt gyullad ki a jelző lámpa,rá kell tölteni és elalszik
Ma néztem egy motort és lenne két kérdésem.
Alacsony fordulaton olyan hangja volt mintha valami zörögne, vagy zizegne a kipufogó környékén. A másik hogy üresben járatva elindult a ventillátor de ha beraktam 1-be akkor lekapcsolt.
Ja és a próba körnél felvillant az olaj lámpa ami a tulaj szerint normális. Mert az szerinte nem olajnyomás hanem olaj szint kapcsolja be.
Kérlek benneteket aki tudja a válasz az legyen szíves ossza meg velem.
(FZS 1000 ről van szó 2003 évjárat)
Előre is köszi!
De komolyan, szólj, ha Te is licitálsz.
2004-2006ig fz6s(fejidomos) fz6n(naked bike)
2006 után volt egy gyengített 78 lóerős fz6s és fz6n változat
2006tól fz6S2
talán igy
AMúgy rakjatok már tisztába
Hirdetget mindenki mindent FZ6 nak fazernek... mégse ugyan azok
Mi a különbség melyik melyik ? Egyik a másik utódja?
Látom hogy a kipuff váz talán 2004 től más..Illetve az S est meg lehet csinálni N re és fordítva? ha van hozzá idomzat ?
http://www.ebay.de/itm/Sturzbu...
Nem vagyok regisztrálva honlapon és sose rendeltem még semmit netről.
Ha esetleg fzs 1000 érdekel beszélhetünk :)...