Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne.
Ma megvettem az új gumikat a gépre, Dunlop Roadsmart lett végül. Kb 86kg vagyok szerintetek mennyi legyen a keréknyomás. ha jól olvastam a láncvédőn előre 2.3 hátra 2.5-t írt. Változtassak ezen?
Köszi
irigylem a problémáidat . . .
Tegnap feladtam az ülést Somotoékhoz, aztán pedig aggódhatok, hogy vissza is kapjam, a posta el ne veszítse vagy le ne nyúlja...
Felküldéskor 10e-ben határoztam meg a csomag értékét, tehát ilyen biztosítás van rajta, de ennél többet ér egy ülés. Visszafele mikor jönne, a biztosítása díja pedig 3800,-Ft lenne + a standard csomag költsége ~1200... Nevetségesek. Már bánom, hogy nem valamelyik futárral oldottam meg, ott az alapárban a biztosítás ~500+ Euroig terjed és fele ennyibe sem kerül.

Múltkor a határon túlról adtam fel egy ~3 kilós csomagot Románia egyik végéből a másikba, majdnem 400,-Ft-ért, standard csomagként.

Valami tipp, hogy visszafele hogy kérjem? Papírokra azt írtam, hogy a tartalma "ülés", illetve egy nagy Mercedes logós dobozba raktam, remélem, hogy emiatt nem mocskolják be a kezüket az alkalmazottak a nagy fogás reményében, nagyon fájna!
De igen és azt is írta hogy az árból nem enged.na de majd rá dőbben
Ezt akkor szokták mondani, mikor Bangkokban vagy New Yorkban (aránylag nagy városok) összetalálkozol egy óvodás csoporttársaddal teljesen véletlen.
Nem ez volt fent nemrég 1,5 milláért?
pff... nem gondoltak rá, hogy ez a zöld kurvára nem fog passzolni az ezüst színű vázhoz, és blokkhoz... talán ha fekete lenne...
Áh biztos nem számít az a 65 e km, amit már megtettél lóháton
Mondjuk ez a deréktámasz gond eszembe se jutott, mert ugye a gyári üléseken nem nagyon van olyan. Én meg már megszoktam azt a fajta szakadékot. Bár az csak egy kis rés az ilyen támasz nélkülihez képest.
Én meg elvesztettem egy púpot, úgy hogy nem is tudom milyen lenne (a BMW gyári ülésén van, de az alacsonyítottból már kispróolták azt az utas előrecsúszását megakadályozó pöcköt)

Igen, a Nóri. Bár személyesen még nem taliztunk, de egy suliba jártam a lányaival, no meg azonos kerületben lakunk. Kicsi a világ mi?
Ilyenkor szerintem csak az nincs besózva aki anyagi okokból cseréli jelentősen kisebbre/ "rosszabbra" a gépet.
Neked azért könnyebb lesz akklimatizálódnod. Fizikai méretben nincs nagy különbség a két gép között

Nekem nem volt sok időm, csak szombat-vasárnap-hétfőn motoroztam egy keveset. Ennek egy része ügyintézés, másik fele meg éjszakai mozgás a városban. Most tartok 240 kilométernél. Nem sok, de már lazán ellavírozok a sorok között a döggel.

Szombaton már megint nem fogok ráérni. Vasárnap talán megyek majd vele 200-at.. De az is necces, mert szakdoga anyaggyűjtéshez kell majd mozognom.

De mind1 a szezon kilométereinek 80% legalább majd egyszerre fog belemenni 2-3 hét alatt Csak érjünk már oda
biztos vagyok benne, hogy mindenki kényelmesen el fog üldögélni a saját popipárnáján.
en is tisztara bevagyok sozva...
mar megvan az extraalacsony ulesem, de a motorom meg nincs meg .....
15 es 17 kozott 1000km-t szeretnek menni. De utast tutti nem mernek meg vinni.
Hát én úgy 20 kg-ra saccolom az előző tulaj és a köztem lévő különbséget.

Igazából csak attól tartok (nem nagyon) hogy ő lényegesen magasabb mint én, így hátrébb ül az ülésen, ezért a deréktámasz, és a hátsó ülésrész kezdete nem épp ott van ahol akkor lenne ha nekem lett volna személyesen tervezve az ülés. Ebből arra következtetek (lehet, hogy tévesen), hogy ha majd viszek utast akkor ő majd nem tud olyan kényelmesen és szorosan átölelni, lévén neki hátul kell maradni a saját popipárnáján, én meg előrébb ülök az ülésen, mint ahogy azt anno kitalálták. Szóval lehet hogy lesz egy kisebb "szakadék" az utasom meg köztem. De majd ez használva derül ki. Még kb 2 tank benzint ki kell motoroznom a gépből, hogy felelősségteljesen utast vihessek.

Na, nem röviden ennyi. Remélem érthető mire gondolok
Netán Nori? Nem vakítás. 90 és 50 kiló között nagy a különbség, de 90 és 100 között minimális.

Úgy néz ki, a féleszű matricás miatt bukom a moci szépítést. Meg tudnék zizzenni. Itt a tavasz...
Gyanítom a gyárinál jobb lesz, no meg ez a jobbik változat (mármint, hogy túl van méretezve, mint alul)
Az előző tulaj magasabb és nehezebb is nálam, és neki lett személyre szabva az ülés, de eddig nekem nagyon kényelmesnek tűnik. Majd hosszútávon elválik a többi.
Mondjuk vicces. Egy ismerősömnek 600-as Divije van, ami szintén zöld és Tommotos az ülése, mert ott dolgozik

Amúgy nekem azt mondta annó a csávó, hogy az én súlyomra alakítják az új ülés szivacsozását. Akkor te olyan súlyú vagy mint az előző tulaj? Vagy nem lesz kényelmes? Esetleg ez is csak egy parasztvakítás


Mondjuk kicsit félek a színétől. A zöldön át lehet menni, míg a piroson nem
Na, tudtam Nem azért írtam, hanem hogy ennyit tudtam megállapítani a képről, a színét és a márkáját (adatlapod nem olvastam)
A színe a legfontosabb mi?
Időkép.hu-n néztem egy nagyot az előbb:
Nem, csak addig jutottam, hogy Yamaha és zöld
900-as Divi

Mobilról írogatsz vagy mi? Adatlapomon ott virít
És mit is takar az EZ?