ma megnéztem milyen állapotban van a kormánycsapágyam!
örömmel láttam, hogy rozsdafoltnak nyoma nincs
fzs1000esen a felső porvédő sokkal jobban ellátja a funkcióját,mint fz6on
üdv . ha valakinek van jó user manual letöltési hely , megkérem egy liberty rst 200 szerelési útmutatót linkeljen be . én 3 napja keresek ,de egy olajcsere leírást sem találtam :(
remelem, remelem konnyebben kezelheto is lesz. A felkaru lengovilla gyonyoru!
ami meg kell ra: extraalacsony ules, hatso sarvedo, bukocso + gombak, s kesz is.
209 kg 90%-osra tankolva, olajjal, akkumulatorral, ABS-el.
csak 86 loero, ellenben ugyanannyi Nm. 5000-el lejjebb vannak ezek az ertekek mint az FZ6-on (nyomatek 20-al tobb). Meglatjuk mennyire elore/visszalepes.
Olyan ez az xx csere mintha én az fz6-ot egy cbr-gsxr 600-ra akarnám cserélni INGYEN SE!
Bár tény hogy a sportmotorok(idomos) lóerő-kg arányát nem übereli semmi más!
Ha valaha sportgépet vennék,hamarabb lenne meg a magasabb kormány mint a gép! Nekem már amúgy is olyan vicces amikor sportgépeket látok puccsitó motorossal!
btibor,ha ennyire biztos vagy benne hogy a motorcseréd mindent figyelembe véve visszalépés lesz és még költeni is kell rá,hogy a mostani megszokott szintedet elérje akkor MINEK AKARSZ CSERÉLNIIIIII?
Nagyon koszonom. Azert kellett az info, mert LED-es potfeklampat epitek a dobozomba, de en a motort videken hagytam. Igazabol a kerdest elcsesztem, hiszen fordulaton sem szabad valtozni a toltesnek (feszszab). Arra voltam kivancsi, hogy tompitottal mennyire esik le, de azota mar en is megmertem.
Már az asszony is tiltakozik az Xx ellen,föleg amióta mögém ült ma rajta.. tulajdonképpen túrakormány és ülésátalakítás kell ahhoz,hogy hasonlóan használhassuk mint a Fazert..
Meglátom mit hoz a piac...kezdek rájönni,hogy bánni fogom ha eladom ezt.. Lehet jobb lenne megtartani (olcsóbb mindenképpen,mint átírás,dobozolás turakormány stb)
Biztos tuti lenne a bmw ... de nem nekem, én ennyit nem áldozoknék motorra..
Nem tudom, hogy próbáltad-e esetleg már a K1300GT?
Ha még nem igazán kipróbálhatnád kíváncsi lennék a véleményedre.
Mi voltunk nyiltnapon, azóta az asszony más motorról hallani sem akar Na az egy igazán kényelmes és szerintem erős túra bombázó!
Tudom, hogy már van K1600GT is de az már nekem nem jön be.
Soha nem voltam BMW párti de az a motor igazán elvarázsolt! Viszont a boxer 1250RT az már nem! Remeg rázkódi, nem nekem való.
Bocs az off -ért!
A szervizelést tudakold meg,mert 40-nél kellett volna szelepállitás+gyertya+szinkron stb...
Ha ez elmaradt ez még egy 40 ezres tétel(ha a karbit nem kell szétszedni), központi állványon a kormánycsapágyat is meg kell nézni,hogy ne érezz akadást rajta az még +20 ezer és ha szétszeditek akkor a teloolajat is érdemes egy munkamenetben cserélni..
Én ma néztem meg egy Xx-et amelyikre cserélném...szép is jó is,de gyanítom hülyeséget csinálok ha cserélek
Egyenlőre csak annyit merek elárulni, hogy képeken jól néz ki talán hétvégén lemegyek megnézem! Egyébként itt a hírdetés http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzs_1000_fazer-5524242
Ha még egy picit tudok belőle alkudni akkor ez szimpatikusnak tűnik!
De majd meglátom.
Igen, az enyém is pont ilyen. 2008-as évjárat de a váz az ezüst, és az egyel régebbi műszerfal. Ennyi a különmbség. Nomeg hogy a forgalmiba 78 LE van beütve és ugy jön le a sorról.
örömmel láttam, hogy rozsdafoltnak nyoma nincs
fzs1000esen a felső porvédő sokkal jobban ellátja a funkcióját,mint fz6on
ki se probáltad mit vettél?
ami meg kell ra: extraalacsony ules, hatso sarvedo, bukocso + gombak, s kesz is.
95nm 98le.... Nagyon jó motor..
209 kg 90%-osra tankolva, olajjal, akkumulatorral, ABS-el.
csak 86 loero, ellenben ugyanannyi Nm. 5000-el lejjebb vannak ezek az ertekek mint az FZ6-on (nyomatek 20-al tobb). Meglatjuk mennyire elore/visszalepes.
Xx -II- 223 kg 152le
itt aztán nincs valami nagy eltérés
Bár tény hogy a sportmotorok(idomos) lóerő-kg arányát nem übereli semmi más!
Ha valaha sportgépet vennék,hamarabb lenne meg a magasabb kormány mint a gép! Nekem már amúgy is olyan vicces amikor sportgépeket látok puccsitó motorossal!
Az Xx nem visszalépés,legfeljebb költséges csere.
Pusztán az esztétika hajt,mert idomospárti vagyok.
Meglátom mit hoz a piac...kezdek rájönni,hogy bánni fogom ha eladom ezt.. Lehet jobb lenne megtartani (olcsóbb mindenképpen,mint átírás,dobozolás turakormány stb)
Biztos tuti lenne a bmw ... de nem nekem, én ennyit nem áldozoknék motorra..
Ha még nem igazán kipróbálhatnád kíváncsi lennék a véleményedre.
Mi voltunk nyiltnapon, azóta az asszony más motorról hallani sem akar Na az egy igazán kényelmes és szerintem erős túra bombázó!
Tudom, hogy már van K1600GT is de az már nekem nem jön be.
Soha nem voltam BMW párti de az a motor igazán elvarázsolt! Viszont a boxer 1250RT az már nem! Remeg rázkódi, nem nekem való.
Bocs az off -ért!
jappo párti vagyok..
hamár 1200, akkor vfr :)
A szervizelést tudakold meg,mert 40-nél kellett volna szelepállitás+gyertya+szinkron stb...
Ha ez elmaradt ez még egy 40 ezres tétel(ha a karbit nem kell szétszedni), központi állványon a kormánycsapágyat is meg kell nézni,hogy ne érezz akadást rajta az még +20 ezer és ha szétszeditek akkor a teloolajat is érdemes egy munkamenetben cserélni..
Én ma néztem meg egy Xx-et amelyikre cserélném...szép is jó is,de gyanítom hülyeséget csinálok ha cserélek
Ha még egy picit tudok belőle alkudni akkor ez szimpatikusnak tűnik!
De majd meglátom.
(bármikor vissza lehet alakitani 98LE-re)