Szerintem tekintve, hogy 100-e km alatt szinte nem változtak az értékek, vagy csak kis mértékben, harmincezret biztos elmegy állítás nélkül. Azért nem rossz, hogy ennyit elmegy állítás nélkül
Ez a mostani 106-nál.
Kicsit dilemmában vagyok, a vezérműláncnál a szívószelep 0,13mm, de még erősen belefér a 0,14mm-es hézagmérő is. Szóval kb 0,135 mm körül lehet. Elvileg még az értékhatáron belül, bár látszik, hogy a motor új korától az oldalt lévő szelephézagok gyárilag kisebbek, mint a középen lévőké. Gondolom amik középen lévő szelepek forróbbak, így nagyobbat tágulhatnak.
Én úgy döntöttem (mivel látszik, hogy milyen mértékben változik a szelephézag km-től függően), hagyom így őket, és ha vezérműláncot kel cserélnem 30 ezer km múlva, akkor állítok rajtuk.
Vélemény? Jól döntök?
Gyula, lenne egy privát kérdésem, ha megadnád az e-mail címedet, azt megköszönném.