Aktualisan ellatta, de alapvetoen nem nagy eserol volt szo es csupan kb. 2 centi (az ujjam hegye nem fert be) hianyzott, hogy beepuljon a deklibe. A dekli alja hajszalkarcos lett, mert kis kavicsokkal talalkozott. Az elozo erintetlen bukocsohoz tudom hasonlitani. Masok voltak a korulmenyek, de csak eppen karcos lett a felulete s ott meg a kormanyomat is vissza kellett igazitani a tengelynel.
mégis csak a te sávodban történt..
Ebből nem jöhetsz ki vesztesen... a személyi sérülés miatt húzódik az ügy ami egy betétlappal nem fog megúszni az autós..
Mielöbbi felépülést kívánunk
A következtetés részben helytálló. A biztosító még semmit, de kedves az ügyintéző. A rend őreinél pedig szembesítés a motoros és az autós között a más történet miatt/gondolom/ , és igazságügyi szakértés. Egyébként az elém fordulás az utolsó pillanatban történt. Féknyom nincs!
Persze mert neked szép kerek fejed van, mint a japóknak Nekem pl. a Raid II nyomta a fejem az arcomnál lötyögött, de amit próbáltam XR1100-et az cupp volt.
Az én 15 éves motormba is 5.1-es van. Amúgy csak akkor fogod érezni, amikor egész nap tréningezel vagy hegynek lefelé jössz. Na ott a 4-es már felrorr és pápá fék. Ártani nem árt a jobba, legrosszabb esetben nem lesz rá szükséged. De az még mindig jobb, mintha kéne, de nincs
(töccsedki adatlap, mer' rádszónak ...) hát, az eriggyes srácot megtalálni nem lesz könnyű, de hátha... némi segítséggel a baleset óta még semmi nem történ rendőrség vagy biztosító részéről? A "gondolom"-ból következtetve...
gondolkodtam még x-liteon, de abból csak az egyik lorenzo replika tetszik. shoei-n, de mind nyomja a fejem, az M-es meg lötyög. Marad az ARAI. Azt mintha rászabták volna a kobakomra.
A yamahás pilóta tanúként szerepel az ügyben. Gondolom az autós mást mond mint a valóság és a motoros. Feltételezem, hogy a motorosok egyformán látják az eseteket. Egyébként én már bot nélkül de fájósan és sántítva, de JÁROK.
Üdv!
Nincsen rajta abs, de attól függetlenül jo hozzá nem? Mert néztem még DOT3&4 et de annak alacsonyabb a forráspontja. Meg a motul.hu-n néztem a tanácsadó és 5.1 jobbnak irták mint 3&4. Az 5.1 csak abs-es motorhoz való vagy nyugodtan belerakhatom ezt is mert kárt nem szeretnék okozni:D Választ köszöntem
levibeni
[24782] tegnap 19:49
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Ez év július 8.-n délután három órakor baleset ért. Csepelen a II. Rákóczi F. és az Almafa utca kereszteződésében a szembe sávból elém fordult egy Opel Corsa. A vezetője egy fiatal srác volt. Én egy Honda CBR 1000f-l voltam. Össze ütköztünk. Én a buszmegállóba repültem a motor jobbra a kerítéshez. Nekem volt elsőbbségem. Az esetet többen látták. Közöttük egy motoros is aki egy R1-l vagy R6-lvolt. Szeretnék beszélni a motoros társammal. Kérlek ha tudsz segíteni, hallottad a haverodtól stb. stb. itt van a telefon számom csöngess meg én vissza hívlak. 06309497942. Vagy mail. manyilaci@freemail.hu. Előre is köszönöm. Egyébként így néz ki a motor, rólam nem is beszélve. KÖSSZ. KÖSSZ. KÖSSZ.
Kormánycsapágyon kívül nincs nagy típushiba .
középtendert belehet szerezni bontóból , de ha nem sürgős lehet én is tudok segíteni.
olaj kontroll lámpa akkor világít amikor ráadod a gyújtás, ameddig a fordulatszámmérő felfut, ill indításkor is világít ha jól emlékszem...
Szia!
Ha leírnád az adatlapodra, hogy milyen motorod van, (gondolom fz6), esetleg pár szót magadról, hogy tudjuk kivel beszélünk, az segítene kicsit. Itt ez a szokás.
A TPS szenzor szokott szarakodni bizonyos évjáratoknál. Középtámaszt lehet hozzá kapni, javaslom a bontókat, mert újonnan húzós az ára. Olajszint figyelmeztető lámpa van rajta, gyújtáson kell, hogy világítson pár másodpercig.
A kormánycsapágy zsírozáson kívül van még valami típushiba amire figyelni kell?
Illetve utólag lehet középsztendert szerezni/szerelni a motorra?
Illetve az olaj kontroll lámpa mikor kell hogy égjen? Gyujtáson kell?
sose szabad elfelejteni,hogy mocskos egy világban élünk