Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te meg csúnya vagy utállak
a te kuplungbovdened járása így is vaj puha baszki egyetlen dolog ami tetszik abba a motorba(bocsi)
igen sűrün cserélgetem

használtan veszem..20e belerakok aztán elöbb utobb csere..(nem lakom le)..
A hayabusát is azért adatm el mert 53e km volt benne...késöbb 70e-rel senki sem venné meg,addigra a gatyám rákölteném...Inkább addig eladtam míg a pénzem ki tudtam szedni belőle..
40e van a fazerben...még 1-2 szezon..60-70e rel a kutyának sem kell...Én meg nem pörgetem az órát!..Eddig sikerült úgy boltolgatni,hogy sosem buktam rajtuk és többet ki tudtam probálni
A gyári szervízkönyve írja, legalábbis az enyém, hogy motorolajjal kell megkenni a bowdeneket. Remélem nem fog megszorulni, mert a kuplungbowdent megkentem ősszel, könnyebben mozgott utána.
amiket leírtál azokat most csinálgatom
gyere át hegeszteni! mert összeverlek!
ha lenne fűtés a gariban szívesen elmatatnék a fazeren..
Mondjuk a szelepállításhoz és a szinkronhoz nem értek
továbbá telóolajcsere,meg kellene zsírozni a kormánnyak csapágyat,hütő és fékfolyadékcsere...
Volna mit csinálni..
Hidegbe nincs kedvem,meg vannak amit én nem tudok és nem is akarok megcsinálni..De végignézném ..Csak ennek a szakik nem biztos,hogy örülnének
ez a szépítgetést,ápolgatást lehet akárminek nevezni , kinek mire van igénye és ideje, én szeretem ha szép,magamért csinálom nem másért....

Idén az M0 án megállított egy zsaru 5éves motorra rákérdezett,hogy új-e? mondom nem 47e km van benne kicsit megfagyott az emberke,,,,
Ha így vesszük a mosakodás is az,de ki tudja melyik vidéken hogy csinálják.Azért nem olyan nagy baj az ha egyszer tiszta.Aztán már nincs olyan sok gond vele Ezt is az Öreg hagyta ránk
A mostani bowdeneknek árt a zsírzás/olajzás......teflon a belsejük és az ásványi olajtól megdagad amitől szorulni fog(sokat szívtam a 90'-es években amikor bejöttek a kenés miatt)...ezeket mér szilikonzsírral sem kenik sehol....ha rossz akkor csere....vagy csináltatni simát ami kenhető....
"1max 2szezon" , ilyen hamar szoktad cserélgetni a motort
csak megnéztem a kisfogaskereket,hogy megvan e még
lánctakarítás,most a hűtőfolyadékot cseréltem le...
szépen lassan tavaszig gatyába rázzuk a dolgokat...
csak kíváncsi voltam...
Én nem szedem szét! Max egyszer megpucolom valami krómtisztítóval,az ápolás kedvéért.
A motor van értünk mi így vagyunk vele ,megy még 1 max 2 szezont aztán leves...csere.
Persze minden tiszteletem az ápolgatós társainknak.. .
Én csak karbantartok
Ez a leömlő tisztítás,csak parasztvakítás,unatkozó téli motorosoknak való. Az első körnél minimum az,hogy besárgul. Ráadásul csak magadat szívatod vele,mert csak tükörszáraz uton fogod kihozni:nehogymá' összaba...am a munkámat!

Amúgy veszel 800-1500-as polirpapírt,meg egy 2000-est,"oszt" áthúzod bő 15 perc alatt és csillog is. Kár levenni!

Freepeti az a "nappali menetfényt" remélem nem te tetted az orrára!?
hová lett a lábtartó és a váltó?

leszedted a leömlöt és géppel poliroztad?
Azt elárulja nekem valaki, mik a bovdenzsírozás titkai? Miért kell, meg hogyan (hiszen gumicsőben van benne...), meg milyen zsírral, milyen időközönként?
Hát... jó is annak, akinek FZS 600-a van. Fekete leömlők, nincs suvickprobléma
tőlük vettem: farecla
régebben Karunál 3M-es pasztával csináltuk
mivel pucolod,szépíted a leömlöket?
Ja, bocs, igen Fz6N-re kellene.
Jó reggelt!
Motorozni AKAROK
idegileg és testileg fel kell készülni rá!
sok türelem kell hozzá
rendben!
Hali!
Ha elkészülnek, én vevő vagyok egy szettre.
Ezért kéne azt elhozni és valamelyik hétvégén megcsinálni