Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként meg eredendően azért kérdeztem, hogy ha úgy 100-200 év múlva elég érettnek és biztosnak érzem magam és a tudásom egy ilyen hegymászáshoz mire számítsak. Mert valóban nem lenne vicces, ha az egyik hajtűkanyarban szépen megállna alattam a motor. De csak a példa miatt. Akkor inkább maradok utas, vagy beszerzek egy modernebb motort (már ha lenne olyan, ami tetszene is...) És azt hiszem én nem is kötekedtem, csak kérdeztem.
Tény, az Alföldön nyomultunk vele, összesen kb:100km-t, és a rajta lévő vasanyag megközelítőleg 500kg+ a tréler súlya volt.
Ezen adatok tükrében lehetetlen lett volna még egy dombra is felmenni vele.
Hány méterig jutott?
Amúgy meg tény hogy elvándorol az a pár paci.Még inyektorral is.Viszont az valamennyire az elektronikus kontroll miatt utána tud menni.
Ugyan kicsi a képen a CBR de sajnos a tény tény maradt hogy ő nem jutott fel.
És mondhatsz 243 másik esetet attól még ő akkor sem jutott fel.

Ezért bátorkodtam elhamarkodottan azt a kijelentést tenni hogy ha nem 100-as a gép a karbi gondot okozhat magasan.

Ebből lett egy lavina hogy bezzeg az enyém..................
Mondom...........még az is lehet hogy 43 lesz a 39 ből.

És senkit nem szoktam hülyének nézni.
Szerintem meg direkt szurkálódsz.
Akkor én meg leírom, hogy nem kitekertem, csak itt írtátok többen is, hogy szépen elvándorol pár paci a magassággal, de ha -ből megy el legelni pár az nem gond. Én eme gondolatmenetet folytattam tovább, tekintve, hogy az én 16 éves, karburátoros, 39 lóerős veszedelmemből nem igazán tud ennyi elmenni legelni. Ezért írtam viccesen azt, hogy lehet fel sem menne saját lábán. De nyugodtan nézz hülyének, hisz az vagyok. Egy buta, szőke liba. És még mielőtt elkezdenéd, NEM NEM sértődtem meg. Eme ténymegállapításom hosszú évek tapasztalatán alapszik.
szerintem meg a karburátor miatt nem is tudott volna felmenni
de tényleg hagyjuk most már....
Ez a szerelvény az előző helyszínen szerintem visszagurult volna.

Bár félek az ilyen kijelentéstől mert meg leszek cáfolva.
Sziasztok.

A trabin nagyon komoly az a csomagrögzítő rendszer. Nemhiába a trabival nincs lehetetlen:
Csinos trabi.
Ha már képek.Van ott egy kis motorforma nekem.Na az nem véletlen parkol ott.
Én csak erről szóltam.Bár most már látom kár volt.
azért megmutatom azt a képet
helyes
csak es kizarolag tapasztalati uton mondom hogy biciklivel is lattam ott legalabb husz embert igy bizton allithatom hogy egy deka benzin nelkul is feljut barki.
Viszont nem ezt mondtam es nem is a glocnerol volt szo.
Azt mar ertem hogy te sem akarod felfogni mit irtam..........igy nem erolkodom tovabb.
csak és kizárólag tapasztalati úton úgy gondolom, ha tavaly sikerült felmennie a Glocknerre egy kétütemű TRABANTNAK , akkor bármilyen normál állapotú motoron nem foghat ki
Megegyszer nekifutok direkt miattad.........pedig nincs hozza nagy kedvem.
Nem ezt mondtam..........de lehet direkt kitekerni.
Ha lennel szives ugy olvasni ahogy irtam rogton vilagos lenne.(bar gyanitom meg ugy sem)
Na szoval egyezzunk meg annyiban hogy az osszes mernok a teljes bolygo minden szegleteben komplett hulye.Soha az eletbe nem lehetett volna inyektort egy motormodellbe sem belerakni.Mindez egy tarsadalom elleni vetek.
Hovatovabb fel kell szolitani a motrosokat hogy tiltakozasul ne vegyenek ilyen keverekellatassal rendelkezo modellelet es szervezzenek vilagmrretu tiltakozashullamot.
Mióta eszik kevesebbet a karburátoros motor az injektorosnál ?
Akkor a Varaderoknál miért van pont fordítva :) Ezt elmesélhetné egy hozzáértő :)
Akkor megvan a megoldás, nem megyünk magasra BTW lehet az én motorom fel se menne a Glocknerre, max ha feltolom? Akkor meg van az indok, hogy miért nem megyünk oda egyedül
Nagy magasságban okozhat meglepit egy elfelejtett oxigénpalack is.
De én nem erről beszéltem úgyhogy haggyuk.
Ez így van. Nekem is egy mechanikus adagolós dízel motorral szerelt viszonylag modern külsejű autóm van, és a világból kiketyegek vele. Pedig már van benne vagy 400 ezer km, és tökéletes. Bár a motorom injektorát nem adnám oda egy porlasztóért, az is biztos.
Nagy magasságban okozhat meglepit az injektor is.
November 1-jén volt utoljára beindítva az enyém. Tegnap délután beraktam az akksit, nem elsőre, de másodikra kb 3 másodperc után beindult. 5 fokban, 62000 km. Évtizedekig jó volt a karburátor, a fizika azóta nem sokat változott, jó lesz az még...
Szegény, én át tudom érezni, mert utálom az ilyen hülye bójákat