Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miért te nehézkesebbnek érzed az ú paripád,mint a 600-ast?
2800 fordulaton már 100Nm hát persze ,hogy nem lomha
Ezt mondtam neki én is. Vegyen egy nagyobb (nem éppen ccmben meg lóerőben, inkább fizikai méreteiben) motort túrázásra és egy max 250ccm-est a napi bejárásra. Mert arra a 35 km-re az is elég, főleg, hogy a nagy részét az autók mellett/között tölti el. Fogyiban, súlyban, kezelhetőségben egy nagyobb sem ér fel egy kicsivel. Én javasoltam még neki a VTR250 is erre a célra, vagy egy 125-ös Duke-ot. De majd elválik
AZÉRT ELÉG ÖSSZETETT DOLOG, azt is vedd figyelembe mire akarod használni, munkába járásra nem vennék 1000est
Én is valami hasonlót remélek a következő motoromtól.
Page is mondta, hogy FZ6 után a CB1000R-re hamarabb ráérzett, persze tapasztaltabb + óvatosabb duhaj is lett.

Én is "csapongok" a típusok, hengerek és felhasználási területek szerint. Nem vagyok biztos benne, hogy ha lenne egy túrásabb járművel, többet túráznék, avagy ha lenne egy fundurobb motorom, akkor többet élvezkednék. hmm......

duke 690 - még drága, de helyette a WR250X mókás lehet
tuono r - ezekek olcsón mérik, de nincs ABS-e
R1200R ha kapok prémiumot :S
CBF1000, de tömegébe és árába már belefér egy K1200R
XT660Z Ténéré vagy XL700V Transalp - abszolút túra orientált, utcára ŐSZINTÉN - józan ésszel - senkinek sem kell több
Ezek csak száraz adatok. Mentem B-king-el 20 perc alatt otthonosabban éreztem magam rajta mint az fz6-on 3 év után. Alacsony súlypont,egyebek,nem éreztem lomhának.(lassú menetben értem! )
Az 0,81 igen durva!
Tény hogy visszafelé az ember nagyon fintorog. Viszont amikor az XJ-ről felültem a VFR-re, nem jött le a mosoly a képemről. Pedig addigra sok 600-ast kipróbáltam, és nem hatottak meg túlzottan.
Mindegy, a számokból lejön, hogy miért veszünk nagyobb ccm-es gépeket. A súly ~marad, az erő több, az arány jobb!
Technikai adatok:

Motor: 4 ütemű, soros 4 hengeres, vízhűtéses, DOHC, 16 szelepes
Lökettérfogat: 1298 cm3
Maximális teljesítmény: 175 LE 9800 1/min
Maximális nyomaték: 138,2 Nm 7000 1/min
Furat x löket: 81x63 mm
Kompresszió viszony: 11,1:1
Váltó: 6 sebességes
Üzemanyagellátás: benzinbefecskendező
Váz: alumínium
Első futómű: 43 mm-es fordított teleszkópok, állítható elofeszítés, nyomó- és húzócsillapítás, 120 mm-es rugóút
Hátsó futómű: olaj-gáz csillapítású központi lengéscsillapító, rugóút: 140 mm
Első fék: 2 db 320 mm-es úszótárcsa, 6 dugattyús Tokico féknyergekkel
Hátsó fék: 240 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel
Gumik (e/h): 120/70-ZR17 / 190/50-ZR17
Ülésmagasság: 805 mm
Tengelytáv: 1485 mm
Üzemanyagtartály: 22 l
Száraz tömeg: 215 kg
Útrakész tömeg: 250 kg
száraz tömeg 215..
utrakész 250..

tán 20kg az fzs hez a különbség és 35nm és 35le
mindegy ezek csak adatok.....
Érzetre ég és föld...
Hmm. pedig a súlyát azt pont gyári lapról szedtem.
Aztán meg nem 190~200 paca?
persze mindegy..
de a busman 220kg szárazon, nem 260
rögtön 3 tipus..

Párom azt mondta vehetek egy szép fehér k8 hayabusát- ha nem adom el a fazert

A vfr 1200 és a cbf 1000 nagyon tetszik neki..(főleg az új cbf)
Mindegy mit nézek,a fazert csak ő adhatja el,papiron tulajdonos
Nem annyira, csak elvész az erő.

VFR1200 170 le/267 kg=0,6379 le/kg
Bking 181 le/239 kg = 0,757 le/kg
FZS1000 143 le/208 kg = 0,68 le/kg
FZ6 96,5 le/201 kg= 0,48 le/kg
Hayabusa 180 le?/ 260 kg = 0,69 le/kg nem tudományosan, csak kb.

Tudom a nyomaték, de az általában passzol a teljesítménnyel, és a feltöltési mennyiségek is. Ahol nem, azok a chopperek, crossok. Nem bújtam meg a netet pontos adatokért, de annyira nem is lényeges nem?
Hogy ti milyen tankokkal akartok menni.... Eszem megáll!
Esetleg a TITANIC-ra nem akartok kereket szerelni?
Akkor többen is elférnének mögöttetek csomagostul
Azért azt ne felejtsétek el hogy meg is kell ám állni...
A honda lapon szereplő nem csekély 267 kiló ami ha jól gondolom benya nélkül ami még 19 kiló.... Tehát ha bármi gyors reagra van szükség= térdre imára, mert kerülni szinte lehetetlen.
ha tehetném én is több verdát tartanék
1 supermoto/enduro, esetleg egy sport motor is beférne a fazer mellé
1.1éert beszámolták volna egy 2.6-os VFR-be...
De
Inkább vennék mellé egy hayabusát ..persze csak képletesen értem nem akarok még egyet fenntartani..
Úgyis mindíg a kényelmes fazerrel mennénk
rossz lóerő arány?
Őszintén? Nem ér a különbség 400 eFt! Úgy is mondhatnám, hogy a VFR-hez képest a Fazer 90%-os. Az XJ600-at kb. 45%-ra értékeltem akkoriban. Ha mond ez valamit.

Jó lenne egyet kipróbálni...De
1.5m kellene rádobni a fazerre....
nekem nem ér ennyit...
Jó reggelt
Mit akarsz azzal a 800-assal? 6000-ig olyan mintha Babetta lenne azzal a 2 szeleppel.
Engem a VFR1200 elvarázsolt. Nagyon komoly menetteljesítménye van, és kényelmes mint egy nagy hajó! És itt a baj! Egy nagy lapaj, akkora önsúllyal, mint egy dózer. Rossz lóerő arány. Nincs játék, nincs virgonckodás. Ha csak a pacikat nézi az ember, hamar betéved a málnásba. Nem véletlen hangsúlyozzák a súlyt a sport gépeken.
Viszont ha ezeken az utakon túrázni akarsz, akkor meg jól jön a rugózatlan tömeg. Én 210 kg körül szabtam magamnak limitet. Annál még elboldogulok. Ezért lett FZS.
Ehhez mit szólsz? És van ez Fazerben is.
Zacky is injektorfüggő
BTW az én motorommal is simán elközlekedik/ünk akár ketten is (rövid távon), szóval nem hinném, hogy nagyon hiányolna pár pacit. Amúgy meg majd szépen kipróbálja az áldozatokat és mérlegel, dönt. De ha nem megy el a hókefélke, akkor nincs miről beszélni