Ezt mondtam neki én is. Vegyen egy nagyobb (nem éppen ccmben meg lóerőben, inkább fizikai méreteiben) motort túrázásra és egy max 250ccm-est a napi bejárásra. Mert arra a 35 km-re az is elég, főleg, hogy a nagy részét az autók mellett/között tölti el. Fogyiban, súlyban, kezelhetőségben egy nagyobb sem ér fel egy kicsivel. Én javasoltam még neki a VTR250 is erre a célra, vagy egy 125-ös Duke-ot. De majd elválik
Én is valami hasonlót remélek a következő motoromtól.
Page is mondta, hogy FZ6 után a CB1000R-re hamarabb ráérzett, persze tapasztaltabb + óvatosabb duhaj is lett.
Én is "csapongok" a típusok, hengerek és felhasználási területek szerint. Nem vagyok biztos benne, hogy ha lenne egy túrásabb járművel, többet túráznék, avagy ha lenne egy fundurobb motorom, akkor többet élvezkednék. hmm......
duke 690 - még drága, de helyette a WR250X mókás lehet
tuono r - ezekek olcsón mérik, de nincs ABS-e
R1200R ha kapok prémiumot :S
CBF1000, de tömegébe és árába már belefér egy K1200R
XT660Z Ténéré vagy XL700V Transalp - abszolút túra orientált, utcára ŐSZINTÉN - józan ésszel - senkinek sem kell több
Ezek csak száraz adatok. Mentem B-king-el 20 perc alatt otthonosabban éreztem magam rajta mint az fz6-on 3 év után. Alacsony súlypont,egyebek,nem éreztem lomhának.(lassú menetben értem! )
Tény hogy visszafelé az ember nagyon fintorog. Viszont amikor az XJ-ről felültem a VFR-re, nem jött le a mosoly a képemről. Pedig addigra sok 600-ast kipróbáltam, és nem hatottak meg túlzottan.
Mindegy, a számokból lejön, hogy miért veszünk nagyobb ccm-es gépeket. A súly ~marad, az erő több, az arány jobb!
Motor: 4 ütemű, soros 4 hengeres, vízhűtéses, DOHC, 16 szelepes
Lökettérfogat: 1298 cm3
Maximális teljesítmény: 175 LE 9800 1/min
Maximális nyomaték: 138,2 Nm 7000 1/min
Furat x löket: 81x63 mm
Kompresszió viszony: 11,1:1
Váltó: 6 sebességes
Üzemanyagellátás: benzinbefecskendező
Váz: alumínium
Első futómű: 43 mm-es fordított teleszkópok, állítható elofeszítés, nyomó- és húzócsillapítás, 120 mm-es rugóút
Hátsó futómű: olaj-gáz csillapítású központi lengéscsillapító, rugóút: 140 mm
Első fék: 2 db 320 mm-es úszótárcsa, 6 dugattyús Tokico féknyergekkel
Hátsó fék: 240 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel
Gumik (e/h): 120/70-ZR17 / 190/50-ZR17
Ülésmagasság: 805 mm
Tengelytáv: 1485 mm
Üzemanyagtartály: 22 l
Száraz tömeg: 215 kg
Útrakész tömeg: 250 kg
VFR1200 170 le/267 kg=0,6379 le/kg
Bking 181 le/239 kg = 0,757 le/kg
FZS1000 143 le/208 kg = 0,68 le/kg
FZ6 96,5 le/201 kg= 0,48 le/kg
Hayabusa 180 le?/ 260 kg = 0,69 le/kg nem tudományosan, csak kb.
Tudom a nyomaték, de az általában passzol a teljesítménnyel, és a feltöltési mennyiségek is. Ahol nem, azok a chopperek, crossok. Nem bújtam meg a netet pontos adatokért, de annyira nem is lényeges nem?
Hogy ti milyen tankokkal akartok menni.... Eszem megáll!
Esetleg a TITANIC-ra nem akartok kereket szerelni?
Akkor többen is elférnének mögöttetek csomagostul
Azért azt ne felejtsétek el hogy meg is kell ám állni...
A honda lapon szereplő nem csekély 267 kiló ami ha jól gondolom benya nélkül ami még 19 kiló.... Tehát ha bármi gyors reagra van szükség= térdre imára, mert kerülni szinte lehetetlen.
1.1éert beszámolták volna egy 2.6-os VFR-be...
De
Inkább vennék mellé egy hayabusát ..persze csak képletesen értem nem akarok még egyet fenntartani..
Úgyis mindíg a kényelmes fazerrel mennénk
Őszintén? Nem ér a különbség 400 eFt! Úgy is mondhatnám, hogy a VFR-hez képest a Fazer 90%-os. Az XJ600-at kb. 45%-ra értékeltem akkoriban. Ha mond ez valamit.
Engem a VFR1200 elvarázsolt. Nagyon komoly menetteljesítménye van, és kényelmes mint egy nagy hajó! És itt a baj! Egy nagy lapaj, akkora önsúllyal, mint egy dózer. Rossz lóerő arány. Nincs játék, nincs virgonckodás. Ha csak a pacikat nézi az ember, hamar betéved a málnásba. Nem véletlen hangsúlyozzák a súlyt a sport gépeken.
Viszont ha ezeken az utakon túrázni akarsz, akkor meg jól jön a rugózatlan tömeg. Én 210 kg körül szabtam magamnak limitet. Annál még elboldogulok. Ezért lett FZS.
Zacky is injektorfüggő
BTW az én motorommal is simán elközlekedik/ünk akár ketten is (rövid távon), szóval nem hinném, hogy nagyon hiányolna pár pacit. Amúgy meg majd szépen kipróbálja az áldozatokat és mérlegel, dönt. De ha nem megy el a hókefélke, akkor nincs miről beszélni
Page is mondta, hogy FZ6 után a CB1000R-re hamarabb ráérzett, persze tapasztaltabb + óvatosabb duhaj is lett.
Én is "csapongok" a típusok, hengerek és felhasználási területek szerint. Nem vagyok biztos benne, hogy ha lenne egy túrásabb járművel, többet túráznék, avagy ha lenne egy fundurobb motorom, akkor többet élvezkednék. hmm......
duke 690 - még drága, de helyette a WR250X mókás lehet
tuono r - ezekek olcsón mérik, de nincs ABS-e
R1200R ha kapok prémiumot :S
CBF1000, de tömegébe és árába már belefér egy K1200R
XT660Z Ténéré vagy XL700V Transalp - abszolút túra orientált, utcára ŐSZINTÉN - józan ésszel - senkinek sem kell több
Mindegy, a számokból lejön, hogy miért veszünk nagyobb ccm-es gépeket. A súly ~marad, az erő több, az arány jobb!
Motor: 4 ütemű, soros 4 hengeres, vízhűtéses, DOHC, 16 szelepes
Lökettérfogat: 1298 cm3
Maximális teljesítmény: 175 LE 9800 1/min
Maximális nyomaték: 138,2 Nm 7000 1/min
Furat x löket: 81x63 mm
Kompresszió viszony: 11,1:1
Váltó: 6 sebességes
Üzemanyagellátás: benzinbefecskendező
Váz: alumínium
Első futómű: 43 mm-es fordított teleszkópok, állítható elofeszítés, nyomó- és húzócsillapítás, 120 mm-es rugóút
Hátsó futómű: olaj-gáz csillapítású központi lengéscsillapító, rugóút: 140 mm
Első fék: 2 db 320 mm-es úszótárcsa, 6 dugattyús Tokico féknyergekkel
Hátsó fék: 240 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel
Gumik (e/h): 120/70-ZR17 / 190/50-ZR17
Ülésmagasság: 805 mm
Tengelytáv: 1485 mm
Üzemanyagtartály: 22 l
Száraz tömeg: 215 kg
Útrakész tömeg: 250 kg
utrakész 250..
tán 20kg az fzs hez a különbség és 35nm és 35le
mindegy ezek csak adatok.....
Érzetre ég és föld...
Aztán meg nem 190~200 paca?
de a busman 220kg szárazon, nem 260
Párom azt mondta vehetek egy szép fehér k8 hayabusát- ha nem adom el a fazert
A vfr 1200 és a cbf 1000 nagyon tetszik neki..(főleg az új cbf)
Mindegy mit nézek,a fazert csak ő adhatja el,papiron tulajdonos
VFR1200 170 le/267 kg=0,6379 le/kg
Bking 181 le/239 kg = 0,757 le/kg
FZS1000 143 le/208 kg = 0,68 le/kg
FZ6 96,5 le/201 kg= 0,48 le/kg
Hayabusa 180 le?/ 260 kg = 0,69 le/kg nem tudományosan, csak kb.
Tudom a nyomaték, de az általában passzol a teljesítménnyel, és a feltöltési mennyiségek is. Ahol nem, azok a chopperek, crossok. Nem bújtam meg a netet pontos adatokért, de annyira nem is lényeges nem?
Esetleg a TITANIC-ra nem akartok kereket szerelni?
Akkor többen is elférnének mögöttetek csomagostul
Azért azt ne felejtsétek el hogy meg is kell ám állni...
A honda lapon szereplő nem csekély 267 kiló ami ha jól gondolom benya nélkül ami még 19 kiló.... Tehát ha bármi gyors reagra van szükség= térdre imára, mert kerülni szinte lehetetlen.
1 supermoto/enduro, esetleg egy sport motor is beférne a fazer mellé
De
Inkább vennék mellé egy hayabusát ..persze csak képletesen értem nem akarok még egyet fenntartani..
Úgyis mindíg a kényelmes fazerrel mennénk
Jó lenne egyet kipróbálni...De
1.5m kellene rádobni a fazerre....
nekem nem ér ennyit...
Viszont ha ezeken az utakon túrázni akarsz, akkor meg jól jön a rugózatlan tömeg. Én 210 kg körül szabtam magamnak limitet. Annál még elboldogulok. Ezért lett FZS.
BTW az én motorommal is simán elközlekedik/ünk akár ketten is (rövid távon), szóval nem hinném, hogy nagyon hiányolna pár pacit. Amúgy meg majd szépen kipróbálja az áldozatokat és mérlegel, dönt. De ha nem megy el a hókefélke, akkor nincs miről beszélni