nincs ebben semmi fura
Mindenkinek megvan a saját elvárása..
Én egy 600 fazert sem tudnék kimotorozni.. De amit ugymond könnyen lepadlózók becsületét veszti... a hayabus olyat gyorsult ,hogy becsokiztam Most nem egyes fokozatra értem...hanem a pályán 160-180 nál..odacsaptam neki...
én nyomatékból szeretek motorozni,érezni ,hogy van kraft...
amikor elöször ültem fazer 1000-en nagy csalódás volt..Érzetre erősebbnek hittem..hangolhatták volna alsobb fordulatszám tartományban erősebbre ..
De a két személyes túrázáshoz dobozolva nekünk ez a motor jobban megfelel még ha karbis is..
a VFR1200-re is azt mondták hiába 170 le---érzetre sokkal gyengébb mint a haya vagy a zx 12 Ráadásul 3 alatt gyenge Forrás:Honda Szallerbeck...
Én is aCBF1000 és a DL650 közül a DL-t választottam a kényelem és a motorozhatóság miatt.Júniustól októberig 10000km-ert mentem a DL-el nem bántam meg a választást.
a gyengébb motor vásárlás mindig rossz szájízt ad..tapasztalat..
az 1000cbf teljesitményileg hasonló az fz6.hoz..
Érzetre alulról mozdonyként nyomatékból gyorsuló paci...
ha gyorsan akar haladni a cbf azt is lehet..180 kényelmesen suhan..ott még eröböl gyorsít
DL-t csak akkor vennék a CBF ellenében ha szempont lenne a murvás, földutas kellemesen tempós teperés is. Mert ott a CBF azért jelentős hátrányban van, még ha el is megy
3e nél éled 9 ig birja és ott ad le 60 akárhány lovat.Persze hogy gyengébb.
Igaz ezek közt a fordulatszámok közt egyenletesen tol.
Nyugiban túrázáshoz utassal cókmókkal kellemes lehet.
A DL 650 sokkal jobban motorozható és még sokkal kényelmesebb vezetőnek utasnak egyaránt.Valóban 3000-ig nem annyira jó de utána egyenletes a teljesítmény leadása.Az FZ6S-hez képest jóval gyengébb.
Hosszútávra fogod elkötelezni magad ha megveszed. Meglepően jó gép, és sokoldalúan használható. Szűk 3000 kilométert motoroztam egy ilyen gép társaságában, jó cucc nagyon. Nem sok modern motorra ülnék át, de egy CBF-re bármikor
a busman 7-8 ezren lépésben adagolja a gázt
http://youtu.be/iVkIppp90Uo