Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

700 méter az még nem igazán magaslat. Ráadásul ha hűvös van, elvileg jobban kéne mennie...
Lassan már a motorozást is egyre kevesebben engedhetik meg maguknak. Mondjuk azért kicsit ellenérvelnék, már ha szabad Mert mondjuk míg te vagy én motorozásra és ezáltal a hobbydra költöd a pénzed egy részét, addig egy idősebbnek pelenkára, meg új gatyára megy el. Más a fontossági sorrend. Lehet, hogy a bevétele is több, de adott esetben a kiadása is. (Nem feltétlen persze, csak úgy általában) Mert míg neked legrosszabb esetben magadat kell fenntartani, neki adott esetben egy családot, vagy kettőt.
Pénzkérdés ez is (meg bátorság). A mi korunkbeliek között elég kevesen vannak azok akik megtehetik, hogy túrázzanak külföldön. Nyugodj meg, én se találkoztam még korombeli nem csak a környéken túrázó túramotorossal..
Na most akkor kérdeznék mégegyet. Tavaly ősszel, amikor már jókis hüvi volt, voltunk fenn Dobogokőn. Igaz tudom, hogy nem magasság és azóta nem voltam fenn, tehát nem tudom bizonyítani, de felfelé olyan furán gyengének éreztem a vasat. Lefelé aztán megjött az "ereje". Az is már magaslati levegő volt akkor? Mert lóerő sincs, de nyomaték még annál kevesebb...
Hááát, pedig éppen letettem már a glocknerről.
Az a macskakő még autóból is meleg volt. Főleg, hogy épp havazott amikor arra jártunk. És volt fent pár motoros, nem is kevés. Amikor azt megláttam döntöttem úgy, hogy az 5 év rutinszerzést feltolom 10-re Viszont egyet egyből észrevettünk. Az a korosztály, aki a glocknerre felmegy nem a mátrai suhanc kategória. Mind idősebb, vagy legalább megfontolt motoros. Nem is értem miért
Na jó...ezen van pedál. szerinted hogy ment fel?
Babu, bíztatásképp mondom, ha a képen szereplő öreg megoldotta, hogy feljusson, akkor Te is felmész :)
me'?
seggbe leszek zsanettolva?
Jujuj.
én személy szerint jobbnak tartom az injektoros rendszereket, véleményem szerint megbízhatóbbak.
Még ha az is lenne az se lenne baj.
Akkor te nyertél !

Azért én nem bánom, hogy nem karbis a motorom.
Nade 15 éve a 10 ért 40-et.

És a banditnak a nyomatéka annyi hogy ha fele elmegy szabira akkor is marad elég.

És az ezres karbis FZ-nek is mielőtt újra kezdenék.
az 1200-as banditot elég sokáig csinálták karbival...
és csak az emissziós normák miatt tértek át az injektoros megoldásra.
ámátőr vagy...én 20ért adtam el a múlt héten. (mondjuk nem cigónak)
A liter sör és két csomag ropi meg talán kijön 15 euroból
És van szálloda.
Ott fenn.Nem kell sátrazni.
Nem biztos hogy leáll mg azt sem hogy nem mész fel de érzi az ember hogy valami nem kóser.Még nekem is feltünt hogy nyögvenyelősebb.És 1-2-ben pörgetve a gyengébb gépeket nem olyan mint mondjuk egy 140 lovas gépből tünik el a ménes egy része.Az fel sem tűnik mert olyan tempót nem tudsz menni a hajtűkben.
Viszont az a zergebaszó macskaköves az rámhozta a cidrit.
Ehhez képest a glockner egy nyugdíjaspiknik.Pedig két szomszédos csúcs.
Mondom én hogy nem szeretnék az Alpokba menni a GS-sel. 2200 méteren még szépen elketyegett.. nem tudom hol lenne vége
Hát annyira nem centiztem én KB 2500-ra saccoltam.
bármennyire durva, de nekem a hatszázas pont ugyanígy igaz, nyakig pakolva, kb. 4 mázsával, és a karbiszinkron is ráfért volna, de az durva, hogy volt olyan kanyar, amit inkább egyben vettem
kivétel az Edelweiss macskaköves része, azt nem is lehet másként
Ebben a hajtűkanyaros dologban van valami.. Bár én ezt betudtam annak hogy eleve nem erős a gépem. Kuplunggal rásegítve néha még kettesben is bevette egy némelyiket
ha egyszer felmész, te is rögtön megérted, hogy mire gondolt: a motorból nem az a hét (vagy akárhány) lóerő fog hiányozni, hanem a megszokott nyomatéka, amire minden egyes hajtűkanyarban szükséged lesz - ráadásul jobban, mint bármikor előtte.
én is megjártam a Tátrát és a Dolomitok jó részét, mégsem volt gondom, a Glockneren viszont pár kanyar alatt megszületett az elhatározás a cserére, pedig zsigerből utálom az injektoros vasakat.
Néha feljebb tekered az alapjáratot, aztán felmész a hegy tetejéig. Lefelé menet meg majd visszatekered...