Lassan már a motorozást is egyre kevesebben engedhetik meg maguknak. Mondjuk azért kicsit ellenérvelnék, már ha szabad Mert mondjuk míg te vagy én motorozásra és ezáltal a hobbydra költöd a pénzed egy részét, addig egy idősebbnek pelenkára, meg új gatyára megy el. Más a fontossági sorrend. Lehet, hogy a bevétele is több, de adott esetben a kiadása is. (Nem feltétlen persze, csak úgy általában) Mert míg neked legrosszabb esetben magadat kell fenntartani, neki adott esetben egy családot, vagy kettőt.
Pénzkérdés ez is (meg bátorság). A mi korunkbeliek között elég kevesen vannak azok akik megtehetik, hogy túrázzanak külföldön. Nyugodj meg, én se találkoztam még korombeli nem csak a környéken túrázó túramotorossal..
Na most akkor kérdeznék mégegyet. Tavaly ősszel, amikor már jókis hüvi volt, voltunk fenn Dobogokőn. Igaz tudom, hogy nem magasság és azóta nem voltam fenn, tehát nem tudom bizonyítani, de felfelé olyan furán gyengének éreztem a vasat. Lefelé aztán megjött az "ereje". Az is már magaslati levegő volt akkor? Mert lóerő sincs, de nyomaték még annál kevesebb...
Hááát, pedig éppen letettem már a glocknerről.
Az a macskakő még autóból is meleg volt. Főleg, hogy épp havazott amikor arra jártunk. És volt fent pár motoros, nem is kevés. Amikor azt megláttam döntöttem úgy, hogy az 5 év rutinszerzést feltolom 10-re Viszont egyet egyből észrevettünk. Az a korosztály, aki a glocknerre felmegy nem a mátrai suhanc kategória. Mind idősebb, vagy legalább megfontolt motoros. Nem is értem miért
Nem biztos hogy leáll mg azt sem hogy nem mész fel de érzi az ember hogy valami nem kóser.Még nekem is feltünt hogy nyögvenyelősebb.És 1-2-ben pörgetve a gyengébb gépeket nem olyan mint mondjuk egy 140 lovas gépből tünik el a ménes egy része.Az fel sem tűnik mert olyan tempót nem tudsz menni a hajtűkben.
Viszont az a zergebaszó macskaköves az rámhozta a cidrit.
Ehhez képest a glockner egy nyugdíjaspiknik.Pedig két szomszédos csúcs.
bármennyire durva, de nekem a hatszázas pont ugyanígy igaz, nyakig pakolva, kb. 4 mázsával, és a karbiszinkron is ráfért volna, de az durva, hogy volt olyan kanyar, amit inkább egyben vettem
kivétel az Edelweiss macskaköves része, azt nem is lehet másként
Ebben a hajtűkanyaros dologban van valami.. Bár én ezt betudtam annak hogy eleve nem erős a gépem. Kuplunggal rásegítve néha még kettesben is bevette egy némelyiket
ha egyszer felmész, te is rögtön megérted, hogy mire gondolt: a motorból nem az a hét (vagy akárhány) lóerő fog hiányozni, hanem a megszokott nyomatéka, amire minden egyes hajtűkanyarban szükséged lesz - ráadásul jobban, mint bármikor előtte.
én is megjártam a Tátrát és a Dolomitok jó részét, mégsem volt gondom, a Glockneren viszont pár kanyar alatt megszületett az elhatározás a cserére, pedig zsigerből utálom az injektoros vasakat.
Az a macskakő még autóból is meleg volt. Főleg, hogy épp havazott amikor arra jártunk. És volt fent pár motoros, nem is kevés. Amikor azt megláttam döntöttem úgy, hogy az 5 év rutinszerzést feltolom 10-re Viszont egyet egyből észrevettünk. Az a korosztály, aki a glocknerre felmegy nem a mátrai suhanc kategória. Mind idősebb, vagy legalább megfontolt motoros. Nem is értem miért
seggbe leszek zsanettolva?
Azért én nem bánom, hogy nem karbis a motorom.
És a banditnak a nyomatéka annyi hogy ha fele elmegy szabira akkor is marad elég.
És az ezres karbis FZ-nek is mielőtt újra kezdenék.
és csak az emissziós normák miatt tértek át az injektoros megoldásra.
Ott fenn.Nem kell sátrazni.
Viszont az a zergebaszó macskaköves az rámhozta a cidrit.
Ehhez képest a glockner egy nyugdíjaspiknik.Pedig két szomszédos csúcs.
kivétel az Edelweiss macskaköves része, azt nem is lehet másként
én is megjártam a Tátrát és a Dolomitok jó részét, mégsem volt gondom, a Glockneren viszont pár kanyar alatt megszületett az elhatározás a cserére, pedig zsigerből utálom az injektoros vasakat.