Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

61-en talált gazdát. Jó vétel volt
Az mindenképpen tény, hogy csak úgy szabad bukót venni, ha előtte az ember fel/kipróbálja. Erről olvastam én is, hogy gyenge a szigetelése zaj/víz szempontjából, főleg a plexi aljánál-oldalánál.
Egy profi Schubert eddigre már 150-nél tart.
Stimmt. Meglássuk, de ez piszkosul többet ér.
dehogy kell
haveromnak ilyen van
csak azért nem fulladt meg esőben a víztől ami befolyt a sisakba ,mert mind belecsurgott a nyakánál a hátára.
Nem mondtam. Nekem 56-os fejem, és az 55-56-os S-es Caberg úgy áll rajtam, mintha nekem találták volna ki! piszkosul bele nyúltam. Ami aggaszt az a szellőzés, meg talán a nap szemcsó. Amúgy Lidl-s áron jól jött.
Ja a 25 éve 8000,-vett LEM bukom meg 5000,--ért adtam el. Hát ez valuta kérem!
A profi ebayerek az utolsó percben nyomják a licitet. Azt is egy csomóan robottal... 1 órával a vége előtt nem mérvadó.
ez marha jó ennyiért. kár, h nem timmül a méret.
Megvegyem?
Az a baj, nemigen tudom eladni, ha kicsi lesz rám. Nekem 56-os sityakom van, és elég passzentos...
1h 12 min. nem erre hajtanak most. Nagyon állt az ára. Nézem és sajnálom.
Pont ezt néztem valamelyik nap, de nem volt időm felpróbálni valami boltban... Lesz ez amúgy 80+pk is szerintem...
Nolan 103 uj 55-56 senkinek sem kell 64€ körülért? Megszakada a szívem érte, de már van egy csomó kupakom!
saccoltam, hogy megjött a mozdonyerő!
Amúgy ugyan ezt tapasztaltam, mármint erő hiányt egy 1,7D Vectran is, pedig az befecsis! Csak füstölt, szuszogot és sz@rt menni.
Használható. A tökéleteshez lényegesen több holmi kellett volna, mint ami elfér egy túrán a motoron...
najah...
- most ne, szívem, tudod, most vannak "azok a napok"...
- persze, nem gáz. de fogínyvérzésed nincs, ugye?
Utána jó lett?
...ha meg tudtuk volna javítani, akkor hétvégére már meggyógyult volna a vas
(csütörtökön kezdett rakoncátlankodni, Sanyiék csak szombaton jöttek utánunk)
Modern Randevú

Fiú és a lány találkozik.
A lány megkérdezi a fiút :

-A bugyimat levegyem?
-Nem kell, elég a rágót kiköpni...

Nem kellett volna segíteni neki?
én a karbira gyanakodtam, hiszen nem "követte" az oxigénben szegényebb levegőt a beállítása (mondjuk egyébként sem egy izomgép 2-3000 között a ZZR), rendesen fulladt 2000-es fordulat környékén a túldúsult keverék miatt. a hegyről leérve újra lehetett használni alapjáratról.
1200m alatt nem tapasztaltam ugyanezt, most pedig nincs már összehasonlításom: a 14-es mindenhol úgy tol, mint két gőzmozdony
no, az nem gyenge indulás volt... agyonpakolva, negyven fok... és feküdtünk a járdán, míg maga melózott
hozzáteszem akár egy 600 fazer is messze túlmutat az én tudásomon
Hát ez egyértelmű.