Az mindenképpen tény, hogy csak úgy szabad bukót venni, ha előtte az ember fel/kipróbálja. Erről olvastam én is, hogy gyenge a szigetelése zaj/víz szempontjából, főleg a plexi aljánál-oldalánál.
Nem mondtam. Nekem 56-os fejem, és az 55-56-os S-es Caberg úgy áll rajtam, mintha nekem találták volna ki! piszkosul bele nyúltam. Ami aggaszt az a szellőzés, meg talán a nap szemcsó. Amúgy Lidl-s áron jól jött.
Ja a 25 éve 8000,-vett LEM bukom meg 5000,--ért adtam el. Hát ez valuta kérem!
saccoltam, hogy megjött a mozdonyerő!
Amúgy ugyan ezt tapasztaltam, mármint erő hiányt egy 1,7D Vectran is, pedig az befecsis! Csak füstölt, szuszogot és sz@rt menni.
...ha meg tudtuk volna javítani, akkor hétvégére már meggyógyult volna a vas
(csütörtökön kezdett rakoncátlankodni, Sanyiék csak szombaton jöttek utánunk)
én a karbira gyanakodtam, hiszen nem "követte" az oxigénben szegényebb levegőt a beállítása (mondjuk egyébként sem egy izomgép 2-3000 között a ZZR), rendesen fulladt 2000-es fordulat környékén a túldúsult keverék miatt. a hegyről leérve újra lehetett használni alapjáratról.
1200m alatt nem tapasztaltam ugyanezt, most pedig nincs már összehasonlításom: a 14-es mindenhol úgy tol, mint két gőzmozdony
haveromnak ilyen van
csak azért nem fulladt meg esőben a víztől ami befolyt a sisakba ,mert mind belecsurgott a nyakánál a hátára.
Ja a 25 éve 8000,-vett LEM bukom meg 5000,--ért adtam el. Hát ez valuta kérem!
Az a baj, nemigen tudom eladni, ha kicsi lesz rám. Nekem 56-os sityakom van, és elég passzentos...
Amúgy ugyan ezt tapasztaltam, mármint erő hiányt egy 1,7D Vectran is, pedig az befecsis! Csak füstölt, szuszogot és sz@rt menni.
- most ne, szívem, tudod, most vannak "azok a napok"...
- persze, nem gáz. de fogínyvérzésed nincs, ugye?
(csütörtökön kezdett rakoncátlankodni, Sanyiék csak szombaton jöttek utánunk)
Fiú és a lány találkozik.
A lány megkérdezi a fiút :
-A bugyimat levegyem?
-Nem kell, elég a rágót kiköpni...
1200m alatt nem tapasztaltam ugyanezt, most pedig nincs már összehasonlításom: a 14-es mindenhol úgy tol, mint két gőzmozdony