Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mindegyikük más szemszögből miatt fele meg, vagy választ éppen mást típust ..Amit én részemről tiszteletben is tartok
ha a mérnök uraknak megfelel ,nekem is jó
Hát............én maradok a kicsit gyengébb majdnem 600-asnál.
Jó ideig.Mivel nem viszek utast.
szívem szerint hayabusa ..
De mivel rendszerint használjuk,nem csak használom ezért túramocit választottunk,a haya árából az erös fajtából...ez lett belőle MEGÉRTE
Csináltam egy logót pólóra, pohárra. Tetszik e?
Speciel ha csak a kettő közül lehetne választani nem a sólyom lenne a nyerő nálam.
Szerinted a karbi miatt fogyott ki a szusz? A dobogókő meg nem is hegy csak, csak... izé... domb.
Szvsz! A magasban a levegő fogy el, meg az erő, de nem a benya...
Aztán nem tudom, mert nekem nem gyengélkedett sem a 600 sem az 1000 igaz csak 3000?-ig mentem.
Szlovéniában nem volt vele gond..
Az autopályán szoktam érezni,hogy nem a solymon ülök.
hát persze....
szerintem nagyon elégedett leszel vele. Nekünk bejött
Olyant nem tesz egy karburátoros géppel.
Azt én is remélem.
pusztán az emelkedő fogta meg
remélem jövőre letesztelhetem ezt a problémát
Nem-e?...emlékszel, hogy egy kawa-nak 500m alatt jött meg az alapjárata?....
Tibi! remélem te már feltudtad dolgozni
de sík uton nagyot megy
215 körül fogy ki a 3.fokozat
a francba,mekkora balek vagyok
Hát Peti nagyon úgy néz ki, hogy vettél egy 2kerekű Trabantot amivel csak sík terepen lehet motorozni... Hol lesz az évadnyitó gurulás Kecskemét ?
Dehonnem.........egy antik 4 torkos dellorto vagy Edelbrock karbiért mondjuk egy opel astra 1,4 si befecsiért?
Lazán.
Én sem adnék befecskedezöt oda karburátorért...
De Peti sem ezt tette,hanem átnyergelt egy nagy fazerre..kevesebbet futott erősebb szép példányra...
ha ragaszkodott volna a befecskendezős modellhez egy sportosabb MODERNEBB kevésbé kényelmes motort vehetett volna 50 % felárral...
Szerintem jól választott
Jóvan zsenikéim

Akkor nem feltétlen rutinjuk van sok, hanem megfontoltak. Vagy legalább jó problémamegoldók
Nemrég olvastam egy cikket két amerikai öreglányról, akik most lépték át fejenként az 1 millió mérföldet, motoron. Bejárták a földet, keresztbe, kasul. Mi meg számolgattuk, hogy csak a benzinköltség egy nagyobb vagyon. Ez a baj, hogy nyugaton hobbi, elkezdik 40 évesen, mikor nyugdíjba mennek, nálunk meg luxus, egyre nagyobb...
Talán ha fél év volt az amit életemben töltöttem váltós motoron és fenn voltam a glocneren.................meg a macskakövesen.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Nem kell ezt tíz évig húzni.

A mátrai suhancok meg azért nem mennek oda mert nincs makdönci fenn így nincs meg a gyülekezőpont.
jó, de ők se nagyon vannak fent a glockneren mondjuk. Akiket ilyen helyen látsz (főleg ha nem nyugati polgárok) egy-két hibbanttól eltekintve a társadalom felsőbb rétegeiből kerülnek ki.. van pénz, hobbi adott, megtehetik, mennek.. és még rutinjuk se biztos hogy van annyi, amennyire a korukból következtetnél. Jellemző hogy amikor bejött nekik az élet 30-35 évesen elkezdtek motorozni, és azóta nyomják..
nem, azt nem hinném, hogy "magaslati" lett volna ha 400-asnál kisebb a vas, akkor inkább az emelkedő/lejtő segített rá illetve fogta vissza.