Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát...........mire odajutott volt gond.
Még az edzett cigó is nagyon laposan nézett mikor megkérdeztem hogy van a warnyú.
Majd morgott valamit és ökölbe szorult a keze.
Nem igen értettem mért............olyan szíp sárgás színe volt.
csak a karbi miatt adtad vasárba?
Megoldottam................10e-ért elvitték a cigók.............az egészet.
Van egy SR-2-m.Le van szedve..............vanis gond.
csak ha nincs alapjárat...
nekem 40ekm van a mociban,de még nem volt lent(kint) a karbi...
most sem lesz, csak szinkron...nem engedek belenyulni nehogy elbaltázzanak valamit...
mükszik mint a doxa ora
Most akkor már a szabadonfutó is rossz dolog?
látod ha nem szabadonfutós a wartburg ilyen gond nincs..
Mondta valaki hogy rossz motor?
nem jobb a karbi
De ettől még jó motor az fzs 1000

Dynojet kittel meglehet az a 15 le ...de tudod a fogyasztás
Csak azt sajnálom hogy momentán nincs egy katana se nálam így nem tudok rituális öngyilkot tenni magamon mert csak inyektoros gépet vettem eddig.
Bár hozzátenném hogy karbiból utoljára wartburg egytorkos tipusát bűvöltem és nem voltam elalélva a gyönyörtől.
Ott tanultam meg gázadás közben fékezni mert az istennek sem volt alapjárata.
Előbb mondtam.
Meg lettem győzve.
Karbi jobb...............minden tekintetben.
Kevesebbet fogyaszt,szétszedem egy körömkészlettel esőben,sárban este a glockneren és összerakom ha elromlik és még ad is a 143 lóhoz 10-15-öt.
persze
hagyományos mechanikus adagolos dizelt(tehát nem common railrendszerűt) sem gyártanak..Mert elavult de ettől még az én t4 transzporterembe 2.4d 5hengeres(szívó)..eljutnék a holdra is
a legnagyobb hidegben is pöccre indul...Nincs magasnyomású csúcs és szívattyú ,kéttömegű lendkerék..Itt nincs 2-3 ezres javítás..
8e egy bosch csúcs ebböl 5 db ... 40e egy komplett adagoló felújítás...
Ezt minden nap használom és nincs rossz kedvem,hogy elavult...
Így azzal,hogy a hobbyjármű éppen most karbis teljesen nyugodtan alszom...
Hogyne lenne oka. De ez nem a teljesítményben keresendő.
Csak ezzel lehet Eur 3 és afölötti emissziós normákat betartani.
Nem mellesleg olcsóbb előállítani, mint az utolsó generációs karburátorokat.

Jó............itt hagyom abba.Felesleges bármit mondani ha direkt nem úgy akarod értelmezni amit mondtam.
Karbi jó..........tökéletes............holnap lemegyek a garázsba és teszek fel 3-at.
Megfelel?
akkor most nagy szarba vagyok, mert karbis motorom van 143le vel és fel se megy a hegyen
De...............viszont az feljutott.
A karbis meg nem.
Nem általánosítok.
Csak tapasztalatot közlök.
Én nem jelentem ki kerek perec hogy valami jobb.
Pláne hogy már régóta nemigen gyártanak kabist újonnan.Valami oka csak van.
szerinted egy 600as injektoros motort a magas hegyek nem fogjak meg
Mivel szinte mind inyektoros nem is kéne.
a holdra nem készülök...eddig jó teljesít a karbis fazer..
Fz1 re nem készülök,mert már sportosabb..
Ha meg már sportosabb akkor hayabusa,cbr 1100xx és a vfr1200 jöhetne számításba nálunk...
apropó Cbr 1100xx még ha 98' karbis is volt...A túrasport kategória egyik legjobb motorja..imádtam
Mangarton én is voltam................nem nnyira magas hogy gond legyen.
Az edelweis-en az utsó visszafordítóban adta meg magát egy régebbi CBR.Már oda is embertelenül pörgetve jutott oda.
De minden relatív.Ha 130-150 paciból megy el 30-40 az nem gáz de 80-100 ból azt már érezni.
Mivel én most befecskendezős motorrol(hayabusa) ültem át a Fzs-1000 re voltak aggódalmaim a hidegindítással kapcsolatba...
De már nincs..Múltor 5 hét után betettem az akksit egy pőccre indult...
Ezeknek a benzinpumpája már gyújtáson dolgozik,így indításkor már ott a benzin..
az cbr 1000f és az első generációs cbr1100xx(karbis) azoknál nem így müködött..csak akkor pumpált ha öníndítóztál...Tehát ha kiszáradt a karbi,kicsit nehézkesebben indult..
És mind olyan, több az elektronika is benne. Egy karburátorost szerelni is könnyebb, no meg életre kelteni/betolni is. Viszont hidegbe lehet, hogy nehezebben indul.