Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szasz Peter,

Az is. Én nagyon szerettem... elkoptattam mindent ami az oldalán volt.. de hmm.. én beteg vagyok... azért
Én pont fordítva a hayabusa után
Rajta van...
Itt a forumozok irták,hogy már többen elhagyták az anyát...szerintük tipus betegség..
én úgy éreztem az fz6 után űber ütős
Na, ahogy látom ez mindenkiről visszapattant. Küldöm valami file-cserélőn keresztül...
a rögzítő alátétet se véletlen tették oda!
Köszi a hasznos tanácsokat! Még futok párt kört ez ügyben..Szerencsére csak motoros szempontból van "holt" szezon
nekem még nem jött meg
természetesen a rögzitőt is ráhajtottam..
Az elöirt nm meghúzásával bajt nem okozhatok..145nm-rel letépném azt a pár menetet
A hátsó kerék tengelyt 150nm irják FZS1000 nek..

a hayabusán 100nm... Azért ez is érdekes..
Azért használok nyomatékkulcsot ,hogy az itthoni alap szerelgetéseknél nehogy túlhúzzam a csavarokat...Féknyereg stb..
Apám ennyi nyomaték embert... basszus nekem nincs ilyen kulcsom mégis meg tudom húzni és még soha nem hagytam el kereket... eddig.

Ha nagyobb fúvókát raknak bele, csak a fogyasztásban jelentkezik változás meg a kormánycsapkodásban Tibor. Ez saját tapasztalat ha megnézed a nicknevemet. Gyári kéménnyel nagy fúvókákkal gyári légszűrővel olyan ideges lett a kormány egy kövérebb gáznál hogy a szőr felállt a hátamon. De ha igazán azt akarod hogy tuti legyen megtolod egy első szériás eriggy komplett első futóművel amit pitypangért lehet kapni, és na akkor....
Mert mint tudod (vagy sem) két ponton punnyadt csapkodós első futómű, nyomatékszegény alsó fordulatszám tartomány jellemzi e nemes bringát.
Ez a "holt" szezon pont ilyenekre jó hogy jobbá készségesebbé tegyük a vasat.
Akkor most ezekre a címekre elküldtem az FZS1000 magyar nyelvű használati útmutatót:
bti...@freemail.hu; kor...@vipmail.hu; fre....@freemail.hu

Sajnos 11 Mega, lehet innen, onnan "visszapattan".
Ha nem kapjátok meg jelezzetek. Ha odaért akkor se árt
mikor az "Öreg" még kórházban volt és volt nálam egy FZ akkor hitetlenkedve kérdeztem, hogy ezt tényleg csak ennyire kell lehúzni?....oszt azt mondta, hogy Ő 100-ra szokta mert tényleg fellazulós, de a rögzítő ugye nem maradhat ki....csak úgy mellesleg pl. a kis SV-t 145-re kell lehúzni miközben 2X annyi menet van rajta és önzáró is....
De, mert egy anya ha már párszor meghúzták nyúlik annyit(nem látszik ugyan, de nem kell sok neki ráadásul a yamahánál alig van menet a többihez képest), hogy már ne legyen elég az eredeti nyomaték, de ugye többel nem ildomos lehúzni mert a tengely is ott van és nem lenne jó ha az is sérülne azért mivel nálunk nem szokás az anyát lecserélni minden alkalommal inkább marad a rögzítő.....ennyivel jobb az önzáró......
Nah ezért csináltam meg magam! Jelentem minden a helyén van
Bocsi . Első
sajnos szerncsére ott voltam amikor csinálta... lemerülő einhell akkus ütvecsavarozóval nem produkált 10nm-t! hazajöttem 4km és itthon szétszedtem..
mivel jó kuncsaftként van itthon nyomatékkulcs már lazításnál ráállitottam 20 nm-re kattanás nélkül lazult...
Berber képes ábrájára hivatkozva ha jól emlékszem 88nm-rel meghuztam a zsirtalanitott menetrőgzítővel bekent csavarkötést..
ha jól meghúzzák és a biztosító alátétet is faszán ráhatják ,akkor annak nem lehet meglazulnia
a hátsó önzáró ha jól emlékszem, az nem lazul fel, de az elsők eléggé elfuserált....a legtöbb gépen jó ideje önzárók és nincs is baj velük, de a yamaha valamiért kitartott a sajátja mellett....
elsőről már én is hallottam
Hátsó?...nem az elsőről volt szó?.....a hátsó nem szokott ha jól tudom, de elsővel már találkoztam párral...
hátsó lánckerék anyája nem önzárós nem kéne meglazulnia
10nm az nem sok
Könnyen lehet, hogy jól húzta meg csak fellazult....a vamahák és némely banditok hajlamosak rá.....
Lehet ,hogy az ismerösömhöz De még vacilálok rajta,mert a legutobb nem voltam megelégedve a munkájával...Valahogy sikerült alig meghúzni a lánckerék rögzitő anyát 10nm sem volt...

Berber megadta az adatokat és tanácsolták a oldható menetrögzítő használatát..
kíváncsi leszek.hogy kell e állítani szelephézagot! ismerőshöz viszed majd számolj be!