Nekem Ausztriában hegynek lefele állt le a motort! Újra kellett indítsam, menet közben. Utána leváltottam és hagytam pörögni, csak legyen bőven fordulat. Két motorosnak meg a hátsóféke szállt el, majd egyenesben visszajött.
Egyébként ilyen "vészhelyzeti" oktatást tanítanak? Pl. mivan ha elszállt a kuplungod menet közben vagy akadhat még jónéhány ilyen váratlan helyzet.
Hát nem volt jó érzés, mikor mesélte az apja, főleg, hogy ismerem is őket. A motort is sajnálom nagyon, a két év alatt, míg nálam volt, nem esett rajta egy karcolás sem. De előfordulhat velem is ilyen. Két hete ugyanígy jött ki elém egy csaj egy autóval, csak én már jó előre láttam, hogy ki fog jönni elém. Nem jöttek szembe, ezért kikerültem, még fékeznem sem kellett, persze azért nyomtam a dudát, mint a barom, láttam, hogy azt sem tudja, hogy honnan jön a dudaszó, akkor sem vett észre. Úgy kell motorozni, hogy közben jár a szem, mint a radar, és meg kell az ilyet látni előre, mert sokszor elgázoltak volna engem is, ha hagynám magam.
Nem most történt a napokban, körülbelül egy hónapja. Egy csaj a kapukijárójából tolatott ki az útra, ahol jött a srác. Nem vette észre az autós, ő meg megijedt, így volt valahogy. A nő meg visszagurult, mintha mi sem történt volna, és közölte, ő nem is ment sehova, letagadta az egészet, hogy kitolatott a motoros elé. Most a rendőrségi ügy tart még.
Tegnap mesélte egy ismerősöm, hogy a fia, egyébként a volt motorommal , merthogy ők vették meg, elcsúszott, a jobb oldalán csúszott a motor, és a végén nekicsapódott egy padkának, kitört a vázból egy darab, mert a gomba megakadt a padkában, plusz a tank alatt is deformálódott a váz. A lényeg, hogy a srácnak nem lett komoly baja, a lábait horzsolta le, mert csak farmerban volt.
Megnéztem párszor a lényeges részét. Olyan, mintha a motor leállt volna, és rohamosan zuhan a fordulatszám. Amire esik, már csak 30 km/órát ! mutat. Mivel elektromos a fordulat és a sebesség is, valószínű beállt az a főtengely, vagy a hátsókerék. Minden más esetben forogna a motor, de ez itt satuzott egyet.
Azt írja, hogy sok volt a hátsófék, de szerintem azzal nem lehet lefogni egy blokkot. Mindenesetre ha úgy van ahogy mondja, ritka nagy láma, de nem hiszek ebben a verzióban.
Azt úgy ahogy volt, megvette egy ismerősöm. Aztán csinált belőle n-es verziót prá hónapig használta, aztán lecserélte. Ma már nem tudom hol jár a motor...sajnos
én ilyet nem állítottam
a srác bőven 100 fölött ment, persze nem látjuk pontosan milyen ívű a kanyar, de ott nem féket kellett volna taposni, hanem bedönteni...
Lehet, de én a videón úgy érzékeltem, mintha a hátsóra taposott volna rá. A lényeg, hogy a bukócső többet fogott volna, de azért a korláttól is kapott rendesen
Lassítani lehet, csak nem úgy, ahogyan a videón csinálta, bedőlve satufék, mert ahhoz profibbnak kellett volna lennie, hogy meg is fogja a gépet...szerintem
Egyébként ilyen "vészhelyzeti" oktatást tanítanak? Pl. mivan ha elszállt a kuplungod menet közben vagy akadhat még jónéhány ilyen váratlan helyzet.
Azt írja, hogy sok volt a hátsófék, de szerintem azzal nem lehet lefogni egy blokkot. Mindenesetre ha úgy van ahogy mondja, ritka nagy láma, de nem hiszek ebben a verzióban.
a srác bőven 100 fölött ment, persze nem látjuk pontosan milyen ívű a kanyar, de ott nem féket kellett volna taposni, hanem bedönteni...