Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valaki nem gyűjti a superbike vagy a motorrevü magazint
2003-2004 évből elég sok van,ingyen elvihető, ill jó pár régi számítógépes játék is van cd-n
Ezen se regadó, se meló nincs. És jobban is néz ki. De drága, vagy nem?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
A hibák minimálisak, de mint Péter is írta, bazi magas a kezdő ár, a regadó, és a javítás miatt már bőven a gazdaságtalan szférákban van. 400-ért is van Hornet és az is csak ~3x.xxx-ra van visszatekerve.
Jövőre állítólag emelkedik a regadó, idén meg már nincs értelme.
bakker, te szolnoki vagy
Nekem vagy 6éve fazerem van,mentem TDM-mel vagy kétszáz kilométert,de ég és föld a különbség.A korodtól és a mentalitásodtól függ hogy melyik jön be.Én tudod mit éreztem a TDM nél?Nagyon kényelmes,nagyon jó motor,de dög unalom.Elindulsz Miskolcról hátradőlsz és alszol Pestig.Egy barátom ugyan ezért adta el R1200RT-t.
Lacikám jobbulást.
Szinténzenész. Semmi baj a mocival, teljesen elégedett vagyok vele, de soxor azon kapom magam, hogy hirdetéseket bújok és mocikat nézegetek.
250 km-t sikerült beletekernem. Nem volt olyan jó, ,az utak tele voltak olyan vezetőkkel, akik csak az ünnepekre tekintettel vették csak elő az autójukat. Zsúfoltak voltak az utak és sok a csiga.
Köszönöm
Szio

Majd nemsokára ír. De jelenleg ellik a kutyuska
Most már négy motort láthatsz az adatlapomon Hárommal mentem eddig a legtöbbet az új szerzeménnyel még csak 1000 km, de szerintem űberelni fogja az előzőket. Mindegyik motornak megvolt a megvan a maga szépsége. A Ducati egy fantasztikusan motorozható, bivaly V2-es a motor sportból áthozott pozitív tulajdonságaival, és a negatív érzékenységével is. Amiért eladtam annak két oka volt egyik fiatalabb motort szerettem volna illetve, az amikor mentem volna hasonló októberi-novemberi időszakban motorozni..beöltöztem indultam volna nyomom az indító gombot és katt ennyi volt se kép és se hang Eljátszotta háromszor a negyediket már nem vártam meg (nyarat kedvelő motor) Meg lett a TDM ami a másik gép volt a kinézettek közül 2008-as fiatal 6300 km-el mi kelle ennél jobb...gyönyörű kényelmes..viszont a Ducati után teljesen más futómű. Ki megy a világból 5 liter alatt. Viszont 11.000 motorozott km után is okozott meglepetéseket, aki megszokja nagyon megtudja szeretni a rossz nyelvek szerint 20-25.000 km után ezt már nem vártam meg egy Szlovéniai túra és két megcsúszás (nem elesés) után bennem volt a tartás a motor iránt, így eladásra került. Kereskedésben volt egy 2001-es FAZER, amit ki is tudtam próbálni. Bizony szimpatikusnak tűnt nagyon hasonlított a menettulajdonsága a Ducatihoz, nem beszélve a sor 4 nyomatéka tetszett, ami azt jelentette, hogy lakott terület 50 km/h visszaváltás nélkül nyugisan végig megy majd innen gyorsítás. Viszont volt egy régi titkos szerelem, a BMW. Kb hónapja együtt gurultunk egy cimborámmal akinek egy R1150R-je van és cseréltünk 50-60 km-re, innentől kezdtem el nézegetni a BMW-ket és sikerült találnom egy nem sokat futott gondos gazdától azt a gépet ami a negyedik fotó lett a sorba Kicsit szélesebb kormány nekem a magasságomhoz nagyon passzol, habár azt mondják kicsinek tűnik alattam..talán egy K1600GT majd megoldja a ezt a problémát vagy nem mert szerintem nem lesz nekem olyan inkább egy R1200RT. Nos itt tartok most és árulom a FAZER-t amivel aki megveszi tényleg jól jár! 20.000 km-t mentem vele le a kalappal előtte 5-6000 km-ként olaj csere szükséges dolgok gumi 37.000 km-nél gyertya, légszűrő, benzinszűrő csere. Össze olaj teleszkóp, fék olaj csere csak használni kell! És ami még óriási a progresszív Hyperpro rugó elől és hátul ég és föld! Röviden ennyi
attol függ mekkorát estek,,,
lehet,hogy 50e ft bol is meglehet csinálni,
de lehet 200 is kevés
ez a nézelődés a legrosszabb...
4éve van meg a motorom, semmi bajom nincs vele, de valami belső kényszert érzek egy uj motor iránt...
még "szerencse" hogy a pénztárca vissza húz a valóságba
Jah viszont amire kivi lennék, mennyit kéne rákölteni? Mert hát oks, hogy új sárvédő, meg műanyagozás+fújás. Ezen kívül?
Nem mondtam, hogy meg akarom venni Nagy ez nekem, még a saját is. Csak hát nézelődni csak szabad és ez olyan igazi álommotor "lenne"

Amúgy is van már egy fehér motor a "családba"
ha már csak azt nézed,hogy külföldi okmányok,,,,
plusz amennyit rá kell költeni,,,,
itthon tudsz venni egy normális motort....
de én még mindig azt javaslom,hogy mennyetek ki Kakucsra,,,, csak nem fogadtok nekem szót
Berber: ezt melós lenne (sokba kerülne) rendberakni?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
sőt 4 motort is látok! BMW lemaradt
meg egy email címet is írj már!
Jobbulást!
pedig nem sok a 47000 sem...
legalább is az állapotához és az árához képest végképp nem !
Normális használattal éa KARBANTARTÁSSAL sztem 120-150km is elmegy...
Pedig egy erőgép az 1000-res sem.
nincs mitől félni...
Nyugodt paripa
09.25-én történt horvátban .
11 nap kórházban,utána itthon. Vállficam + kicsi csont leválás a vállban.Combizom szakadás, amit műteni kellett. ( a doki azt mondta ,ilyet még nem látott! :( Ez a hatodik hét, de nagyon lassú a javulás.
Szerintem rosszabb mint ha eltört volna .
Áprilisig kivontam a forgalomból. A Sanyinál van Tárnokon, és várja
hogy összeszedjem az alkatrészeket ! Casco nincs, csak válság.....
Szia Endruz!

Én arra lennék kíváncsi, hogy milyen volt TDM-ről átülni Fazerre?
Ha megtehetem, mindenképpen 900as TDM lesz a következő paripa, vagy Aprilia Caponord, de ez még a jövő zenéje. Érdekelne, hogy mit mond, aki már Fazert is, meg TDM-et is hajtott.
Üdv!
Aki óraállás alapján vesz akármilyen járművet, az meg is érdemli. Én például letojom, mennyit mutat a számsor. (62000 körül... )
adatlapodon látok 3motort, melyik jött be a legjobban, persze nem kötelező a fazert mondani