Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De jó volt ma csapni egy kört,15 fok,napsütés! Ááááá nagyon jóóóó! Harapja a hideg levegőt!

Jaj elnézést,nagyon sajnálom,röstellem a dolgot,á komolyan nem is tudom mi ütött belém tényleg nagyon sajnálom a dolgot.......elfelejtette,hogy itt sokan KIVONTÁK a MOTORT a forgalomból!
nah helló
Érdemes még megnézni a kopóalkatrészeket is, sok "kicsi" sokra tud menni, ha mindent cserélni kell: gumik, fékbetétek, féktárcsák, lánc-lánckerék, első villa szimeringek, olaj (volt már olyan eladóhoz szerencsém, hogy azt mondta, ott nem a villaolaj folyik, hanem befújta télire szilikonspray-vel... na ja).

Kipróbálni rajta minden elektromos dolgot, a benzinszintjelzőtől a lámpákon keresztül a visszajelzőkig.

Megnézni alulról. Sokat elárul a motor előéletéről, ha rozsdaboglya (vagy esetleg patyolat) a középsztender környéke. Megnézni az idomokat szemből-hátulról, szimmetrikusan állnak-e? Kipuffogó melléfúj-e?

Lehetne még sorolni napestig. Van néhány írás erről a neten, de egyik sem teljes.

Igazából járművásárlásnál, ha nincs rommátörve/szarráhajtva/kiherélve stb., tehát az alapvető feltételeknek megfelel (persze itt is fel kell állítani egy mércét magunkban), akkor onnantól A HIBÁKAT KELL KERESNI. Ezekre mindenképpen költeni kell majd, viszont ezt be lehet "kalkulálni" alkudozásnál a vételárba.

Aztán majd gyere vissza, mutasd meg, ha megvetted!
A km miatt ne félj a motortól, a túlságosan jó ár inkább gyanús nekem... Nem egy visszatekert állásról lehet szó, így legalább megcsinálod rajta a nagyszervizt, nem úgy mintha kamu 22000 km-rel vetted volna meg ugyanezt.
Én 40.000 km-rel vettem meg a mocimat, megcsináltam otthon rajta a szükséges cseréket: olaj, olajszűrő, légszűrő, telóolaj, gyertyák, kormánycsapágy. Vétel előtt érdemes megnézni a lánc-lánckerék, féktárcsák állapotát, mert ezek cseréje húzósabb összeg, ha egyből cserélni kell.
láncot, tudsz a pinkmotorstol venni
Ha normálisan használták és szervizelték sok baja nem lehet, ennyi km nél érdemes egy "nagy " szervizt csinálni, szelephézag állítás, vez.lánc ellenőrzés, kormánycsapágy ellenőrzés, összes folyadék cseréje, fékek, teleszkópok ill amit a manuál előír...

ha estek, gyilkolták, egykerekeztek vele, stb, akkor lehetnek nagyobb problémák, ami az összes motornál előjön ilyenkor,...

vázhegesztésre vigyázz mert szeretik javítani a törött vázat...
Vezérműszíj+feszítő nincs? Vagy tipp hol érdemes venni?
sziasztok.olyan kérdésem lenne h tudnék egy eladó fz6 ost jó árban de 55 ezer km van benne.mik azok a hivák alkatrész cserék amik ennyinél elő szoktak jönni.ki mit tapasztalt.tudom jók mulik a rendszeres szervizen de mégis.. előre is köszi a válaszokat.
az sajnos nincs csak pár alkatrészem van fz6hoz,,,,
Már meg is rendeltem nagyvason olajszűrővel együtt, de kösz.
Első gumid nincs véletlenül?
Sokat már nem gurulok idén de tavaszi vizsgához kell egy új
vagy erre gondoltál
milyen slick és hova ? fejedre
Én már feltettem a téli slickeket
Én is mentem egy jót, bár nem volt túl meleg, belegurult ma délután a tízezredik kilométer Holnap megtankolom, leszervízelem, láncpucolás, miegymás...
vége már hűvös volt
mennyi km er van a mociba
nekem van egy utángyártott 6e ft ért
tanulo@tanulo.hu
Közben megtaláltam.
Freepeti emiled mi?
Köszönöm!
www.nagyvas.hu -n kb olyan 6200 ft az utángyártott.. az eredeti yamaha meg kb olyan 8.
Sziasztok!
Légszűrőt keresnék 2004-es fz6-hoz, most először. Ez tényleg ilyen huszonezer Ft-os cucc?
Köszönöm
Köszönöm Petinek a lassú tempós felvezetést. meg hogy vigyáztak rám Zackyvel. Nem volt valami banánrohasztó idô és tán az uccsó kariika volt idén, de jót motoroztunk