De jó volt ma csapni egy kört,15 fok,napsütés! Ááááá nagyon jóóóó! Harapja a hideg levegőt!
Jaj elnézést,nagyon sajnálom,röstellem a dolgot,á komolyan nem is tudom mi ütött belém tényleg nagyon sajnálom a dolgot.......elfelejtette,hogy itt sokan KIVONTÁK a MOTORT a forgalomból!
Érdemes még megnézni a kopóalkatrészeket is, sok "kicsi" sokra tud menni, ha mindent cserélni kell: gumik, fékbetétek, féktárcsák, lánc-lánckerék, első villa szimeringek, olaj (volt már olyan eladóhoz szerencsém, hogy azt mondta, ott nem a villaolaj folyik, hanem befújta télire szilikonspray-vel... na ja).
Kipróbálni rajta minden elektromos dolgot, a benzinszintjelzőtől a lámpákon keresztül a visszajelzőkig.
Megnézni alulról. Sokat elárul a motor előéletéről, ha rozsdaboglya (vagy esetleg patyolat) a középsztender környéke. Megnézni az idomokat szemből-hátulról, szimmetrikusan állnak-e? Kipuffogó melléfúj-e?
Lehetne még sorolni napestig. Van néhány írás erről a neten, de egyik sem teljes.
Igazából járművásárlásnál, ha nincs rommátörve/szarráhajtva/kiherélve stb., tehát az alapvető feltételeknek megfelel (persze itt is fel kell állítani egy mércét magunkban), akkor onnantól A HIBÁKAT KELL KERESNI. Ezekre mindenképpen költeni kell majd, viszont ezt be lehet "kalkulálni" alkudozásnál a vételárba.
Aztán majd gyere vissza, mutasd meg, ha megvetted!
A km miatt ne félj a motortól, a túlságosan jó ár inkább gyanús nekem... Nem egy visszatekert állásról lehet szó, így legalább megcsinálod rajta a nagyszervizt, nem úgy mintha kamu 22000 km-rel vetted volna meg ugyanezt.
Én 40.000 km-rel vettem meg a mocimat, megcsináltam otthon rajta a szükséges cseréket: olaj, olajszűrő, légszűrő, telóolaj, gyertyák, kormánycsapágy. Vétel előtt érdemes megnézni a lánc-lánckerék, féktárcsák állapotát, mert ezek cseréje húzósabb összeg, ha egyből cserélni kell.
Ha normálisan használták és szervizelték sok baja nem lehet, ennyi km nél érdemes egy "nagy " szervizt csinálni, szelephézag állítás, vez.lánc ellenőrzés, kormánycsapágy ellenőrzés, összes folyadék cseréje, fékek, teleszkópok ill amit a manuál előír...
ha estek, gyilkolták, egykerekeztek vele, stb, akkor lehetnek nagyobb problémák, ami az összes motornál előjön ilyenkor,...
vázhegesztésre vigyázz mert szeretik javítani a törött vázat...
sziasztok.olyan kérdésem lenne h tudnék egy eladó fz6 ost jó árban de 55 ezer km van benne.mik azok a hivák alkatrész cserék amik ennyinél elő szoktak jönni.ki mit tapasztalt.tudom jók mulik a rendszeres szervizen de mégis.. előre is köszi a válaszokat.
Köszönöm Petinek a lassú tempós felvezetést. meg hogy vigyáztak rám Zackyvel. Nem volt valami banánrohasztó idô és tán az uccsó kariika volt idén, de jót motoroztunk
Jaj elnézést,nagyon sajnálom,röstellem a dolgot,á komolyan nem is tudom mi ütött belém tényleg nagyon sajnálom a dolgot.......elfelejtette,hogy itt sokan KIVONTÁK a MOTORT a forgalomból!