Szerintem a bukócsőnek is van egy jellemző életgörbéje, és inkább a csúszásnál óvja meg a motort. Ha nagy ütés éri, akkor sokkal rövidebb az élettartama. Tehát a képletem az, hogy be vagy dőlve, közel vagy a talajhoz és onnan buksz, a becsapódási erő kisebb, és inkább csak csúszik a motor 20 métert, na szerintem ekkor a cső nem fog elkopni, hanem megvéd.
Láttunk már olyat, hogy megbillent jobbra, majd teljesen megfordult az irány és a bal oldalára zuhant. Ez az a szituáció, amikor szerintem semmi nem menti meg a motort.
Utóbbira: http://www.youtube.com/watch?v...
Itt meg a hatalmas impact, mondjuk a motor a fejére is áll, tehát egy bukócső itt nem elég, de alapvetően látszódik mire gondolok "becsapódás" alatt.
Egyébként szívesen meghallgatom a kontrákat a feltételzésemmel szemben, mert nem vagyok teljesen biztos abban, amit állítok.
Viszont azon túl, hogy kifolyt az olaj láttam valami pirosat is, pedig az volt a leírásban, hogy túlélte az illető. De amilyen állapotba volt az a sisak, ami erős túlzással sem nevezhető annak, nem csodálnám, ha otthagyta volna a fogát
Az ideit szerintem már nem lehet kapni, de a jövő évire benevezhetsz