Szerintem kezdi felismerni saját határait.
Van ismim aki tavaly ilyenkor vizsgázott A korlátlant. Eddig csak 2x törte össze a gépét ropira, és rakta talpra full karbonnal, stb... Szegény családja nem tudom mit eszik
A barátnőm apjának 10 éve VFR RC36-ja volt. Eladta. Azután mostanáig egy 600-as Intruder. Pár hete ezt is eladta. Múlt héten vett egy fél éves Honda SW-T 400-at.
Igen, logaritmikus, mert így adja vissza kb. lineárisan a hangerőt. De én sem emlékszem, hogyan volt pontosan. Google a barátunk, Wiki a barátnőnk Sőt a távolság sem mindegy, ezért egy ilyen igazoltatáskori zajmérés pontossága elég kétséges...
Nem azé a 2 pengőért, de a deciBel skála logaritmikus, és az a 9 dB pont 3x hangosabb ha jól emlékszem Most nem kell lefaragni a fejem, de nincs kedvem utána nézni.
Hát egy intruder jobb is ha csendes,ritka ocsmány hangjuk van a csoppereknek-cruisereknek! Szerintem.
Cimbi elkapta élete munkáját osztrákban,leinti a zsaru 2 hete, (Ducati monster)nem gyári(ducati performance) na akkor megmérjük! Elő a bazseva méri(3500-on mérik)98 decibel lehet! Alulról éppen surolta,megúszta! Azt mondja nálunk nincs ilyen a műszaki v. mint ez az ellenőrzés volt ott kint!
Nálunk. Csak nyugatra ne menj, mert ott még azért is fizetsz, hogy milyen színű a zoknid, ha a rendőr meg akar büntetni.
Ismerős mesélte, hogy egy osztrák rendőr a zsír új CBR600F-jén lévő GYÁRI, hondás, e betűs, csicsamintás akármis dob miatt akarta lehúzni. Ő meg mondta, hogy nem fizeti ki és nyaljon sót. Ácsorgott az út mellett egy darabig, majd elhúzott. A rosszabbik eset, ha be is viteti a vasad a kötsöge...
Szia! Ha bevizsgált, elvileg hangosabb is, de csak egy picit, pl. 91 helyett 100 dB, ami nem nagy de érezhető különbség. Ha "E" betűset veszel, nem nagyon kötekednek (még), hogy benne van-e a fojtás. Van olyan ismerősöm, akit a rendőr szidott le, hogy halk a motorja...
Szia,
Gondolom a zselés ülés nélkülözhetetlen egy ekkora úthoz már egy nap alatt? Megéri amúgy megcsináltatni ér annyival többet mint amennyivel drágább?
Csak bátor Idén 1400 km-t nyomtunk le hazafelé a cimborámmal igaz autó pályán, de végig kellett ülni...ez volt nekem a leghosszabb távom. Kifelé két napot mentünk első nap vége a dolomitokban volt 840 km körül, az sem volt semmi.
Ha felpakolom én, nem fogom tudni tartani a tempót.
Van ismim aki tavaly ilyenkor vizsgázott A korlátlant. Eddig csak 2x törte össze a gépét ropira, és rakta talpra full karbonnal, stb... Szegény családja nem tudom mit eszik
A korral járó agyi leépülés egyértelmű jelei...
szombat
Cimbi elkapta élete munkáját osztrákban,leinti a zsaru 2 hete, (Ducati monster)nem gyári(ducati performance) na akkor megmérjük! Elő a bazseva méri(3500-on mérik)98 decibel lehet! Alulról éppen surolta,megúszta! Azt mondja nálunk nincs ilyen a műszaki v. mint ez az ellenőrzés volt ott kint!
Ismerős mesélte, hogy egy osztrák rendőr a zsír új CBR600F-jén lévő GYÁRI, hondás, e betűs, csicsamintás akármis dob miatt akarta lehúzni. Ő meg mondta, hogy nem fizeti ki és nyaljon sót. Ácsorgott az út mellett egy darabig, majd elhúzott. A rosszabbik eset, ha be is viteti a vasad a kötsöge...
Csak a tommotnál ennyi
vannak más opciok is..
ha lesz elképzelés árakról a tartozékokkal kapcsolatban,majd értesits..aztán meglátjuk
btibi10@freemail.hu
sziasztok
Gondolom a zselés ülés nélkülözhetetlen egy ekkora úthoz már egy nap alatt? Megéri amúgy megcsináltatni ér annyival többet mint amennyivel drágább?
Azért szereti a száguldást.. 100 felett kezdi élvezni....... 270 km/h a legtöbb amit utasként volt alkalma kiprobálni...(hayabusával)..