4 éves gumi még tökéletes. nekem most 9 éves gumik vannak fent még az eredetik. akitől vettem alig ment vele. de ezzel sincs nagyobb gond, nem csúsztam meg még vele, csak mikor estem, de ott bármilyen gumival meg estem volna. már megvan az új bt023, csak még nincs feltéve, majd jövőre. alföldre jó a szar is.
Ebből is látszik, hogy valaki a Road2-őt nem találta jó guminak, pedig ha hinni lehet nektek... Más a Kendát isteníti! Crossban. Más célok, más követelmények. Ha ezt valaki nem érti meg, azzal nem szabad vitatkozni. Nem lesznek értelmesek az érvei, csak hangosan fogja ismételgetni őket.
Mert nem fontos, hogy én legyek a hangosabb. "never argue with an idiot! he will just bring you down to his level and then beat you with his experience."
5ezer-ér akartak nekem eladni Pilot Road2 első gumit kb úgy 80%-os volt.. aztán nem vettem meg mert 4 éves gumi... már megbántam mert a párját ami ugyancsak 4 éves és kb 80%-os azt megvettem 8 ér az egy hátsó... tehát ha ebből indulunk ki akkor vagy én vettem gumit jól vagy te szarul.
Én is mindig a gumin rugóztam. Volt amikor Metz. k3 racetech volt fent, volt, hogy vágott slick, volt Metz M5 sporttec. Most egy tököm tudja Michelin túra szar (amit roseibleetől vettem occon 2006.), oszt pont ugyanolyan szarul fordulok mindegyikkel.
Ezt csak azért írom, mert van egy gyanúm. A tudásom (és vagyunk ezzel így páran) meg sem közelíti a gumik határait. Persze a "jó" gumikkal biztonságban éreztem magam.
Én mindig csak mintás pályagumikat veszek használtan(conti raceattack,metzeler racetec,pirelli diablo sup.corsa stb) tapadnak is mint a franc. Max 5 évest veszek csak.
DE!
A multkor voltam egy cimbinél,a rokona vett egy busát,a szokásos tükör hátsóval.
Kezdő mocis,be a gumishoz horror pénzért vett egy Michelin Pilot Road 2-őt.Természetesen 11-es gyártás.
Na most jön a besza-behú: a motor kint ált a napon,nem mentek vele. A gumi olyan KÖRÖMPUHA volt mint az én gumijaim melegen sem!
Tehát csak számít a kor,ja és ugye túragumi.
Gyanítom egyik „agyonajnározott” túra gumi sem tudott volna mit kezdeni a helyzettel, amikor 1,5-2 cm víz állt az aszfalton, szóval ezt kár volt példaként felhozni. A szimpla fékezésről és esésről meg annyit, hogy ha valaki bevág eléd és nincs menekülőút (balról a szalagkorlát, jobbról a kamion előtted pedig az eléd bevágó autó fara) akkor már nem nagyon van mit tenni, felkenődsz vagy csúszol…
Elhiszem, hogy neked bőven megfelel az a gumi amit most használsz, azt viszont rühellem amikor valaki nulla tapasztalattal alkot véleményt. Próbáltad már a D211-et? Nem? Na erről van szó… Nekem olyannyira rossz tapasztalatom van azzal a gumival, hogy azóta is azt használom, illetve újra azt vettem. Miért? Mert nekem bevált, elégedett vagyok vele, pedig az évek alatt elég sok típust kipróbáltam már. Persze itt is kompromisszumot kell kötni... gyorsan kopik és drága, cserébe viszont olyan tapadást nyújt, amilyet egy túrásabb profilú gumi gyanítom soha nem fog.
Kinek ez, kinek az… ha neked az egyensúly a fontos, akkor menj kötéltáncosnak.
Megköszönném, ha erre a kommentre nem reagálnál, magam részéről itt le is zártam a dolgokat…köszi…
Á Babulu volt előélete: Suzuki burgman 400
Ezt csak azért írom, mert van egy gyanúm. A tudásom (és vagyunk ezzel így páran) meg sem közelíti a gumik határait. Persze a "jó" gumikkal biztonságban éreztem magam.
Én mindig csak mintás pályagumikat veszek használtan(conti raceattack,metzeler racetec,pirelli diablo sup.corsa stb) tapadnak is mint a franc. Max 5 évest veszek csak.
DE!
A multkor voltam egy cimbinél,a rokona vett egy busát,a szokásos tükör hátsóval.
Kezdő mocis,be a gumishoz horror pénzért vett egy Michelin Pilot Road 2-őt.Természetesen 11-es gyártás.
Na most jön a besza-behú: a motor kint ált a napon,nem mentek vele. A gumi olyan KÖRÖMPUHA volt mint az én gumijaim melegen sem!
Tehát csak számít a kor,ja és ugye túragumi.
Ez a gumi meg olaj téma mindig feszkót szül
Elhiszem, hogy neked bőven megfelel az a gumi amit most használsz, azt viszont rühellem amikor valaki nulla tapasztalattal alkot véleményt. Próbáltad már a D211-et? Nem? Na erről van szó… Nekem olyannyira rossz tapasztalatom van azzal a gumival, hogy azóta is azt használom, illetve újra azt vettem. Miért? Mert nekem bevált, elégedett vagyok vele, pedig az évek alatt elég sok típust kipróbáltam már. Persze itt is kompromisszumot kell kötni... gyorsan kopik és drága, cserébe viszont olyan tapadást nyújt, amilyet egy túrásabb profilú gumi gyanítom soha nem fog.
Kinek ez, kinek az… ha neked az egyensúly a fontos, akkor menj kötéltáncosnak.
Megköszönném, ha erre a kommentre nem reagálnál, magam részéről itt le is zártam a dolgokat…köszi…