Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a szakasz veri azt a szakaszt.(a Lillafüred-F.tárkányit) Világos (nem árnyékos,sötét plexiben is látsz) dobról le dombra fel, kanyarba be. Egy folt nincs az úton!

Szin-Jósvafő-Aggtelek-Trizs-Ragály-Zádorfalva
Nem igen volt murvás, csak egy-két helyen. Ami inkább parás volt, az az a tetves büdös gyökér fabiás, aki az egyik balos kanyarban teljesen az én sávomban jött, ezúton üzenem neki, hogy kívánom ugyanezt, csak neki egy kamaz jöjjön szembe. Ha a belső íven megyek, nem tudtam volna már időben lehúzódni Egyébként csúcsszuper az a rész.
sajnos elég sok helyen nem voltam még
Én most voltam először, Neked közelebb van. Egerben találkoztam két supermotossal, ők Miskolc mellett laknak, jó nekik. Az a baj csak, hogy nekem Gyöngyösig dögunalom a hármason, oda-vissza azzal elmegy vagy három óra. De így is megérte azt hiszem idén még megyek oda
Free tud valaki olyan utszakaszt írni ahol te még nem voltál?!
Ilyenkor kicsit büszke vagyok, hogy Egerben nőttem fel, bár a tárkányi utat nem én építettem...
nem lenne rossz az a aszfalt, ha 2szer olyan széles lenne és a kanyarba nem murva várna
Mi rendszeresen járunk oda!
Ami még nagyon jó az az Aggtelek-Ragály részek!

Egy kis gumiteszt:levettem ma a Continental raceattack-ot az eddigi legjobb gumim volt hátul! 4,5mm közepe 4060 km-t birt,már berepedezet a középen a végére! (médium keverék)
Ugyanezt tettem fel csak soft-ban!

Ja aki a hátsó féknyereg rögzitését kitalálta az háljon rendszeresen a kis japán anyjával! Máskor belelököm,most 15 percig szöszmötöltem vele!
Én tegnap voltam Bükkszentkereszt, Lillafüred, a Hámori tó ott a hegyek között, valami csodaszép. Gyöngyöstől a 24-es is jó, de az igazi kanyargászás Eger után, Felsőtárkánytól kezdődik, el sem akartam hinni, hogy milyen jó az út, és kanyar, és kanyar, le, fel a hegyek között.... beszarás, milyen jó volt. 445km-t mentem.
Ha valaki még nem volt arra, feltétlen menjen el, érdemes
Minden olyan, mint amilyen fent volta, amikor vettem, hidd el kérlek
a lanckerekek lehet ugyanolyanok. A LANC NEM UGYANOLYAN!
Mint írtam ha a kerekek is hozzávalók, akkor nem gond. Szerintem hozzávalók. Ergo ami fent volt, olyan lett felrakva...
azt is jegyezd meg, hogy ugye szelesebb a lanc, de a lanckerekek nem. Tehat siman tudom 2-4 mm-re nyomni a lancot a hatso lanckereknel jobbra, balra.
No, délelőtt voltam a visegrádi várnál. Tényleg ratyi az út, bár rosszabbra számítottam. Sok szakaszon éppen teli volt szórva a levágott útszéli fűvel, szóval mégkevésbé mertem menni...

Azután gondoltam egyet, kicsit meghosszabbítottam, Esztergom - Letkés - Vác vonalon jöttem haza. Párkány és Letkés között fincsi az út, de volt egy-két kanyar, ahol durván fel van gyűrődve, kicsit parás volt az első olyan...

No akkor most meló...
Nekem nincs ilyen kifinomult érzékem, csak hallom, hogy valami nem kóser. A láncszett egyébiránt 2-3000 km-re ezelőtt lett cserélve, mert az előző szakaszosan volt nyúlva. Amúgy fura volt, hogy 525-ös ment fel rá, pedig 520-ast ír a könyv, de a szerelő szerint ilyen volt rajta és ha a kerekek passzolnak, akkor nem lényeges a különbség.
Komolyan tele van fémkígyókkal a motorom, akik különböző időben, különböző helyeken produkálnak ezt-azt
Gondolom a láncfeszességet megnéztétek több ponton. Meg talán a kilóméter se közelít a lánc élettartamához. A lánckerekek sem cápásodtak el. Akkor nem tudom.
Nekem az az 1 szem is hallható kattogást okozott ami miatt láncot kellett cseréznem a napokban. A lábamon, a fenekemen, és mindenütt érezhető volt, hogy valahol szarul érzi magát.
NINCS SEMMI BAJ! Inkább a segítőkészség, mint a kushadás.
Amúgy ismerem őket. Is.
Jah igen és az utolsó tünet, amit szintén nemrég kezdett el produkálni: 6.ban a már említett fordulatok körül (legalább 110/120 vagy felette, mert ekkor pörög 10 000, vagy felette) ha visszaengedem a gázt és dolgozik a motorfék, akkor valami zörgő, kerregő hangot hallok, hátulról. Na most én a láncra tippelnék, mert amúgy is annak van hangja csak 6.ban. Ilyen lájtos surrogás. Előző szerelő szerint a direkt hajtás miatt. Nem is zavart, leglaább tudom hogy nincs több sebesség. De Zegről visszafelé ilyen hangos kerregés is jött, nagy sebesség (nagy fordulat) és motorfék együttes hatására. Ötlet?
Még eszembe jutott, hogy kicsit lógott az egész úgy ahogy van és ezért meg a tűgörgő lett kicserélve. Szóval amit írtál, hogy nincs szintbe, meg elmozdul, az lehet Csere óta nem tudom mozog-e...
Üdv!
A hétvégi Ring után nem is mondtam, hogy kb 50 méterre a végcéltól lemeszeltek. Épp fordultam volna meg a Budafokin, amikor ugrott ki elém a motoros rendőr, és szépen félretessékelt.....
Bassza meg, mondja: elismerem, vagy feljelent... (eszembe jutott Sabato), mondom mi lesz ha nem, erre ő: akkor pereskedés, és nekünk lesz igazunk.
Körbenéztem: 2 motoros rendőr 3 rendőrautó, vagy 8 rendőrbá... baszki kisbocsi, ezt beszoptad.

30 rongy, 4 pont.

mondom, mindez 50 méterre a végcéltól!
Jah és igen. Mióta ki lett cserélve legutóbb az olaj és a lamellakészlet, azóta hidegen behúzott kuplungnál jókis kerregő hangot ad, hallani ahogy a fém a fémen csúszik. Erre mondta a szerelő, hogy csak amíg össze nem kopik. Hát mentem már azóta vagy 1000 km-t. Ennyi alatt nem kopik össze?
Nah, csak sikerült a magyar bürokrácia útvesztőin keresztül hazaérnem. Szóval a képen a bal oldali, pont ilyen a kicsike

A kinyomótányérnak a sarkából tört le és ez előtt lett az első lamellakészlet cserénél cserélve a rugó, de a törés inkább az esés miatt lehetett. Minden esetre szerdán ki lesz cserélve ez a cucc.

Próbálgattam minden fokozatba, hogy mikor csinálja ezt a "csúszást" és arra jöttem rá, hogy minél nagyobb a a fokozat, annál magasabb fordulaton. Sőt egyesbe eddig észre se vettem, mert azt nem szoktam így huzatni, csak most kellett. A sebességből kidobálást nem sűrűn szokta csinálni, de az is lehet, hogy nem kattant be rendesen sebességbe, mert néha csinál olyat (érzem, mert ha rendesen bent van mintha picit rántana is, ha meg csak félig, akkor jelzi hogy sebességbe van, de ahogy megemelem a kuplungot kidobja, lehet most is ez volt) De hogy mióta van üres a motoron, többször találok üreset egyes után mint kettest

Hirtelen ennyi.
bocsi nem tudtam milyen moci de ezen az oldalon megtalálod mindegyik típust ami létezik
Ahh, igy mar vilagos. Szerdan eljut a szerelohoz, uh remeljuk a legjobbakat, s azt is, hogy nem cseszte szet teljesen a valtot/kuplungot... KOSZI SZEPEN a segitseget.
Az a lap feszíti meg a rugókat, amik az agyon keresztül A külső és belső lapot összehúzzák, valamint a középső csapágyat tartják ami meg a kihúzó tengelyt/pöcköt tartja&vezeti.

Azt ellenőrizzétek le, hogy a két fedél amik közt a lamellák vannak párhuzamosak e. Mert ha nem, és csak féloldalasan fog, megtörténhet amit leírsz. A kosárhoz képesti párhuzamosság is fontos.