Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nah, az elmult 33 km-en 2x fordult elo, hogy meleg motornal 1-esbe indulasnal kidobta az 1-est. Ujrakuplungol, berakja 1-esbe, s akkor mar megy.
A rugok most lettek erosebbre cserelve, az uj lamellaszettel egyutt kapta meg.
Fordulaton csuszik meg a kuplung, ill olyan mintha csuszna. Az mar emlitett sebessegekbe, kb azokon a fordulatokon, ilyenkor szokott valtani Babulu.
Az a cucc, ami heggesztve lett, az nem az erosebb rugok miatt tortent, hanem egy eses kovetkeztebe (megnyomodott a valtorud?).
De mi annak a kinyomolapnak a funkcioja?
Kidobja a sebességet, vagy megcsúszik és felpörög? Hogy teszi helyre? (kupplung ujralépi, vagy visszavesz, és újrakezdi, esetleg kuplunggal?) Állandó vagy eseti? Csak ha tépi a gázt, vagy fordulat függő, azért írtad a fordulatokat?
Erőssebb rugók? Vagy volt, és attól tört el a nyomólap?
Hi,

roviden tomoren: mindig kidobja indulásnál üresbe, illetve különböző fokozatokba különböző fordulatokon mintha "megcsúszna" felpörög a motor. Egyesbe 6000, kettesbe 8000, hármasba 10000 meg fölötte. pedig amit lehet már cseréltek rajta (lamellakészletet kétszer, mert összeégette, rugókat, tűgörgőt, heggesztettük a kosarat és a kinyomótányért, mert letört a sarkából egy darab) illetve a kinyomótányér pár nap múlva lesz cserélve.

Olaj most motul 5100-as van benne
elotte repsol syntetico volt, az miatt egett meg
Hondá CB250F Hornet. FZ6

A CB1 400 alkatrészei sanszos hogy jók!
Megtaláltam szerintem. Kék fedővel.
Mi a hibajelenség?
Babu,

kuld at Berbernek a szerelesi kiskonyvedet, ami japanul van, de az abrakbol siman megmondja a tuttit!
Nem tudok egy rajzot, robbantott ábrát, szerelési utasítást összevadászni a gépedről, de még az eBay is kuka.
Nem nagyon hiszem, hogy a bontós lánc jobb lenne mint amit ügyesen kivett. Semmi cifra nincs abban a láncban, mégcsak nem is O gyűrűs. Talán a Heveder Plus nevű helyen lehet. Püspökladányi cég. (54)451707. A láncot nem tipus, hanem méret szerint kell keresni. Az elérhető legnagyobb szakítószilárdsággal. (nem lényeges) Szem szerint méretre végtelenítve.
Remélem megvannak még.
ricsibonto, sugomotor
Szia! Esetleg a gyűjteményedben nem írnak arról pár szót, hogy hol tudok valami reális áron a főtengely és a vízpumpa közti láncot szerezni? VALAKI PLS! Adjon már ötletet!
A félreértés miatt pontosítok. A közel 600db-os gyűjteményemben nincsen 250-es CBR és 250-es Hornet, csak nagyobbak.
Én meg másra...
Nyilván a katalógusra gondolt
Ezt rosszúl tudod....
250-es CBR és Hornet nincsen, csak nagyobbak.
Üdv.
250-es cbr vagy horneted van?
Igen, 10 és 25 éves prospektusokat.
De elárulom a titkot, nem neked szól a hirdetésem :-)
beszarok, az ingyen prospektusokat árulod
Berber vagy valaki!

A kuplungban a kinyomótányér miért felelős? Nem tudom fazerbe van-e, de az én kis okos vasamba van egy ilyen lekerekített négyszög alakú fém lap, aminek az én esetemben letört a sarka és gány módon lett megheggesztve. Cserélve lesz pár nap múlva, csak érdekes tüneteket produkál a motorom és már a fa...m kivan a kuplunggal, mert egy éve folyamatosan szívok vele és nem akar jó lenni, pedig mit lehetett már kicserélték Az érdekelne, hogy milyen tünetekért lehet felelős ez a vacak? Help pls!
Sziasztok.

Már rég meg akartam kérdezni. Lehet játszani a hűtőfolyadék hígításával, attól függően, hogy mekkora védelmet akarok negatív celziusz esetén. Ha lehet változtatni a fagyáspontot, akkor lehet a forráspontot is, nem? Azaz a hígításával/sűrítésével megoldható, hogy ilyen nagy melegben "hűvösebben" tartsuk a hűtővizünket?
Megnéztem nagyon jók lettek a képek van már rutinod látom. Köszönöm
Jah és még mindíg ott a lánc, ami a vízpumpát meghajtja! Azt honnan szerzek vagy .... oldom meg?
Hali! Jah, nem sok az az 50eur. csak szerdán mennénk már horvát felé a motorral, és addíg az sajna nemhinném, hogy megjönne! Gondoltam hátha van itt az országban valahol cucc hozzá, kocsiba vágódok és elmegyek érte!