mikor volt olajcsere utoljara?
Kozepsztendernel folyik? Ott nincs semmmi ami a blokk alatt lenne (fuggolegesen). Nem lehet, h a olajszuronel szivarog? Az olajszuro felett van a kis lanckerek, nekem a lancspray-t oda dobja ki nagyon. Nem pucoltad azt a kornyeket valami vegyszerrel? WD40? Brigeciol? Fektisztito?
Milyen a kopogas? csak kanyarba? alapjaraton milyen a hangja uresbe? fordulaton uresbe? sebessegbe 2-5.000-es fordulaton? (tedd fel kozeptamaszra h halgasd meg).
Igen, tudom, szoktam rajta nevetni a rajtnál Zacky szokta mondani, hogy amikor már mozgásban van nincs nagy és nehéz vas. Jah mondom, csak amikor elindul valamerre, na akkor nem mindegy, hogy 160 vagy 200 kg-t kellene megtartani.
Igen, túlagyalom ezt is. Amióta kicsúsztam, minden kanyart ahol látok, port, kavicsot, vizet gyök2vel veszek, nehogy megint fika legyen. De mondom fejben fel kell nőjjek a feladathoz, addig nincs értelme agyalni a hogyan továbbon. Amúgy meg ráérek, még van bőven időm megtanulni motorozni, vagy valami olyasmit
Mondjuk ha már esés, 100szor inkább kakucson dobnám el a technikát mint bárhol máshol.
Dani Pedrosa majdhogynem ülésmagasítóval kénytelen autóban utazni, mégis megy neki a dolog.. Bízz magadban, az a legfontosabb, és ne agyalj hülyeségeken motorozás közben
Má megint kakucs Oké, hogy van szép bukócsövem, de nem akarom használni is
Először lassan kell megtanulni kanyarodni, aztán lehet rossit játszani lepencén, szerintem. Nekem meg amúgy is gondjaim vannak a lassú manőverezésekkel, alkatomból és szőkeségemből eredően egyaránt. Aki tud menni lassan, az tud lábtartót karcolni is. Kis tempónál kell előbb megérezni a motort, mire hogyan reagál, hogy viselkedik ha ezt csinálom, vagy ha azt. Aztán amikor már egybeforrtál a gépezettel lehet tempózni is. Illetve inkább a kettő együtt, talán ez így jobb megfogalmazás
Jobban jársz ha hozzácsapódsz tapasztalt motorosokhoz egy túrán, sztem többet lehet tanulni mint safetyn. Ahogy néztem ezeket a képzéseket, talán a rendőrök egy-két oktatása kivétel, de leginkább a kis sebességű manőverezésekról szólnak, 100 fölötti tempóval való kanyaródásról szó nincs sehol.. kanyargáshoz meg az kell.
Hát igen. Nálam még fejben is vannak hatalmas lyukak, amiket ki kell tölteni. Az meg nem megy máshogy csak, ha gyakorolja az ember. Tavaly voltam safetyn, estem keltem. Idén kimaradt a költségvetésből. Jövőre igyekszem belepakolni, mert szerintem nagyon hasznos. Aztán utána már csak át kell majd ültetni a gyakorlatba és menni, és menni, és gyakorolni és menni És remélem 5 év múlva fogok ott tartani tusában, hogy el merhessek menni messzebbre, kanyarogni, akár egy Glocknerre, vagy egy szlovák szerpentinezésre
Jah, jól szoktam esni
Mindazonáltal tavaly jobban ment, aztán rájöttem, hogy csak vakmerőbb voltam. Most meg megfontolt és nem merek úgy menni. Tavaly 3-ból 3-szor találtam szembe sávot azon az úton. Idén egyszer sem, ellenben nem is mertem úgy menni Majd csak kialakul. Amíg esek kelek (gyök 2-nél, meg bénázásból), addig nincs minden rendben agyban. Hiába ehhez is fel kell nőni. Én még csak csecsemő vagyok
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, Yamaha Fz6-ossal megjártam erdélyt és amikor jöttem visszafele, nagyobb kanyarokban egyszer kétszer kopogó hangot hallottam. Amiután letettem a mocit, 3-4 nap múlva a közepsztender környékén kezdett csöpögni az olaj. Az olajszint rendben van, a fék olajak rendben vannak. Fogalmam sincs honnan csöpöghet, elindulni meg nem merek, nehogy valami komoly baja legyen. Tudna valaki segíteni,hogy mi lehet a baj? Kösz előre is!
Csak a vonat ne jöjjön. Főleg, ha Vörösvár felől mész, gyönyörű az a kavics a falu fölött
Amúgy az az út elég frankó, kb az én szintemnek még jó is, jó nem térdet karcolva. Örülök, ha tudok annyival kanyarodni, mint a táblán van De dolgozok rajta
Én olyankor Dobogókő felé szoktam menni, Pilisvörösvár, és Csobánka felé. Pilisvörösvártól fasza kanyargós, elfogadható útminőséggel csak át kell menni a városon sajna, de hétvégén nem para.
Még annyi, hogy nem olyan haladós ugyan, de megérheti arra menni. Most készült el a transalpina, 67C jelű látvány út (Sebes és Novaci között). 120+ km át a kárpátokon, fel egészen 2200 méterig. Nekem jobban tetszett mint a transzfogaras. Aztán innen szintén ramnicu valcea pitesti majd pályán bukarest.
A "kúpok" Belogradchikben vannak. Ha arra a homokkő sziklás vidéken lévő sziklákra épült várra gondolsz. Vidin és Montana között.
Bulgáriát térkép nélkül abszolváltuk anno, így annak rendje és módja szerint párszor nem ott voltunk ahol lenni szerettünk volna. A cirill betűs táblázás miatt (nem mindenhol volt mellette normálisan is kiírva) egy terelés után nem tudtunk visszakeveredni jó irányba, így Várnát nem tudtuk megnézni, mert csak Burgasznál keveredtünk ki a hegyekből.
A főutak jó, elfogadható minőségűek a mellékutak meg lutrik. Vagy jó, de inkább nem. Haladni jó úton nem lehet, mert kifejezetten sok a rendőr a főutakon. Éppen ezért nem érdekel engem az útminőség, mert inkább megyek 90-nel hitvány úton, mint ugyan ennyivel, de unatkozva a főúton, kockáztatva hogy egy fa mögötti 60 táblánál rámmérjenek.
Ha erdély meg a kárpátok hidegen hagy, akkor lehet hogy jobban jártok ha arad-temesvár-lugos-karánsebes-orsova-craiova-bucarestnek veszitek az irányt. Ez viszonylag haladós főutakat jelent (kanyargás, és izgalmak nélkül, igen kevés látnivalóval..néhol a táj szép, de az út ott is egyenes), mérsékeltebb forgalommal mint ami déva-brassó között van. Ennél egy fokkal érdekesebb (domvidéken megy az út, nem alföldön) ha Orsova után Targo Jui-Ramnicu Valcea-Pitesti-autópálya innen Bukarestig útvonalon mentek. Az autópályán vigyázzatok, biciklis és szembeforgalom sem kizárt! Több napos vadtetem is lehet az úttesten (saját tapssztalatok)
A kretén nagy forgalom szerintem idegesítőbb a román főutakon bárminál. Augusztusban egész Déva dugóban állt, mert a 4sávos főutat építik, és lezárták. A vizes gépek 105-110 fokig is felmelegedtek az araszolás és nagygáz nagyfékes kerülgetések alatt.
Jah, és az olt völgye szép ugyan, de más túrázók elmondása alapján nem ajánlom, mert az az egyetlen déli átkelési lehetőség a kamionok számára a kárpátokon.
mikor volt olajcsere utoljara?
Kozepsztendernel folyik? Ott nincs semmmi ami a blokk alatt lenne (fuggolegesen). Nem lehet, h a olajszuronel szivarog? Az olajszuro felett van a kis lanckerek, nekem a lancspray-t oda dobja ki nagyon. Nem pucoltad azt a kornyeket valami vegyszerrel? WD40? Brigeciol? Fektisztito?
Milyen a kopogas? csak kanyarba? alapjaraton milyen a hangja uresbe? fordulaton uresbe? sebessegbe 2-5.000-es fordulaton? (tedd fel kozeptamaszra h halgasd meg).