Üdv típustársak!
Segítségre lenne szükségem fzs 1000-el kapcsoltban.
Arról lenne szó hogy nem akar elindulni a gépezet.
Teker, szikra, benzin van de nem akar beindulni.
Valakinek esetleg volt már hasonló problémája?
Hogy mondjam magyarul? A motorféknél képes megcsúszni, és ezért nem dob le a hátáról a motor zűrös esetben.
Idézet:
Mikor visszakapcsolsz, a motornak fel kell pörögnie. Nem tud mit tenni, ez már csak ilyen. Viszont ő nem akar felpörögni, neki nagyon jó azon a fordulaton, amin van (sőt, önerőből inkább megállni igyekszik). Éppen ezért nehezen, nagy ellenállással fog csak felpörögni, ez a motorfék. Minél nagyobb egy belsőégésű motor teljesítménye, annál erősebb a motorfék is, ha tehát egy tömegéhez képest nagy teljesítményű (1 kg/LE körüli) motorkerékpárt nézünk, akkor visszakapcsoláskor csúnya dolgok történnek: a rendkívül erős motorfék képes megcsúsztatni a hátsó kereket, ami ilyenkor pattog. Ez féktávon nem előnyös, mert könnyű ilyenkor hasraesni. Az antihopping kuplungnak az a lényege, hogy mikor nagyon lecsökken a hátsó kerék fordulatszáma és várható, hogy pattogni fog, akkor egy kicsit megcsúsztatja a kuplungot, hogy a bődületes motorfék ne jusson el teljes egészében a hátsó kerékre.
Ha meghegeszteted akkor ügyeljél arra ami lehetetlen, vagyis a munkadarabból annyi súlyt köszörüljetek le amennyit az ember rá fog hegeszteni! Miért is?
Azért mert percenként 10-14 ezres fordulatszámnál illik egyensúlyban lenni egy forgó tárgynak. Ha nem jön össze akkor a kosáron kívül szétrepítheti a deklit is! Nos?
Bontókba dobálják utánad a kosarakat. vegyél egyet majd irány a szerviz ahol célszerszámmal valszeg 10 perc alatt cserélik együtt a hibás alkatrészeket.
Vicces volt, mert a ringre menet találkoztunk egy kawás sráccal aki mondta, hogy ezt bebuktuk, mert 4:30-tól kawa nap van....Szarul is éreztem magam, amikor minden tiszta zöld volt, de aztán kiderült, hogy nincs para, mert a mi csoportunk még csak akkor kezdett motorozni, így nem maradtunk le semmiről.
Hali! Az milyen az az "ANTIHOPPING" kuplung? És miért nem jó hegesztetni? Épp most beszéltem egy sráccal, itt környékbeli, és mondta, hogy ő egy elég komoly hegesztőüzemben van, vigyem be hétfőn, simán megcsinálják! Végülis akkora ellenállás van azon az egy tartón, hogy letépődne? És a láncot? csináltatni? hol? hogyan? merre? Nekem az is jó! Sokat nem akarok már költeni, a motorra, mert szeretnék idén vagy jövő tavasszal megvállni tőlle! Most csináltam meg rajta mindent ..., hogy a következő tulaj ne morogjon majd rám ... egyedül ez a lánc ami kicsit zörgött... de így,hogy nem volt meg a megfelelő szerszám a lazításhoz, lett belőlle ez a kis gixer...
Van ára az "olasz csodának", banyek! A mai motorok többsége nagyon össze van rakva, sokat elmennek, de ha valami elromlik... dellák fognak pörögni az ember szeme helyén.
Mikor még a robogót tuningoltam, ehhez képest bagóért lehetett venni hozzá sportkuplungot, karbit, kipufogót. Nem volt ekkora cink, ha szétment valami.
Tipikus. "Ha valami nek nincs baja, rontsd el..."
Semmiképpen ne hegesztgess, és ha már sikerült amortizálnod a kuplungot, vegyél bele antihopping Olasz csodát 700€!
Vagy itt egy eredeti Kupplungagy 50€
ennyire unatkozol,hogy motort kezdesz szerelni inkább mentél volna pókerezni, vagy csajozni, akkor a motorodnak se lenne semmi baja
csak bontókban tudsz keresgélni
Hali! Egy kis segítséget kérnék!
Kinyúllott a fazeremben az a lánc, ami a kuplunk és a vízpumpa között van! Mi a pontos neve ennek a láncnak? Esetleg hol (nem yamaha márkaszervíz!) tudok rendelni ilyen láncot reális árban? De van még egy nagy gondom! Okossan, mikor levettem a kuplungkosarat ELTÖRTEM az egyik "lábat" ami a lamellákat behúzó csavart tartja! Ez alumínium lehet ez a kosár? Szerintetek lehet ezt hegeszteni? Vagy esetleg valakinek egy bontott darabja? Vagy ötlet, hogy kinek a motorjából tudnék ilyent bontani? Köszönöm a segítségetek!
Voltam pénteken a ringen.... beszarás, fogytam kb 5 kilót.
Iszonyat durva meleg volt.
És hogy meglepődtem amikor leért a lábtartó.... eddig még csak 1-2-szer ért le, de most...
Aztán szépen megszoktam, és autána már vettem be végig úgy kanyart, hogy végig karistolt.
Nem kell ám savazni ezért, csak ez nekem nagy dolog.
Ha felmegy a lánckerekedre az 525 akkor azt vegyél, de figyelj rá, hogy tudja a 100 le-t és DID legyen. O gyürüst már nem gyártanak ha igaz. Nálam okosabbak csak ezt ajánlják.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy 2002es FZS600-ra melyik típusú DID lánc jó? Úgy egyátalán mi a különbség az O és az X gyűrűs láncok között?
Elvileg nekem az 525ös és az 530as lánc is jó lenne, csak nem tudom, melyiket kéne venni
Köszi a segítséget!
Üdv!
Segítségre lenne szükségem fzs 1000-el kapcsoltban.
Arról lenne szó hogy nem akar elindulni a gépezet.
Teker, szikra, benzin van de nem akar beindulni.
Valakinek esetleg volt már hasonló problémája?