Srácok, '99-es FZS600. Motorféknél a blokk első - alsó negyedéből valami ciripelő hang hallatszik. Ha behúzom a kuplungot akkor nem.
Mi lehet ez?
61 ezer Km van a gépben.
Az enyémnél 6000km-el ezelőtt ellenőriztük. Majd 36k-nál illene ismét. A lényege, hogy simán járjon. Ha egy hengernél lévő értéket elcsavargatnak, a többit is befolyásolják. Érdemes azon a fordulaton állítani, ahol egyébként is sokat közlekedik az ember, így nagyon szép sima, egyenletes járása lesz a motornak és finom hangja is. Nekem legalábbis ezt mondta a Karu. --- én így értettem.
Hellosztok! 2007 es Yamaha FZ6 S-em van , most lenne esedekes a 10 ezres szerviz , kerdesem ,hogy mennyibe kerulne az kb? es egyaltalan mit csinalnak rajta 10 ezernel ,mert olajcseret azt en szoktam csinalni es azert nem akarok fizetni, mit szoktak meg ilyenkor cserelni , mert a semmiert nem akarok vagyonokat fizetni, mint ahogy az automnal is jartam.
Bár ezt mutatja a kép( a túragumis cimbi) de én csak a gyárilag mintás pálya-utca gumiban hiszek!
Van itt nem messze egy gumis ha úgy gondolom arra megyek,mindig találok valami ilyen gumát 10-12 körül!
A continental raceattac eddig magasan a legjobb gumim hátul! (Bár a 4,5 mm középső minta már tükör,bő 4000 km alatt,de most hogy eltünt olyan mintha csak az oldalrol benyúló minta lenne eredetileg tehát még jó! )
hát valszeg ilyen idők jönnek..
ezt a pilot road2-t 8 ezer forintér vettem, németből hozták és úgy néz ki bevált. kb így nézett ki tavaly a motorom montenegró elött és azóta beleraktam 10ezret hát ebbe is bele fogok..
hát a faszom hagy ott akárhol is ezentúl 40ezreket egy hátsó gumiért.
Az egyik cimbim, egy 150-les R1-re úgy tesz gumit,hogy bemegy a garázsába és amelyiken legtöbb a minta,felteszi! Mást nem néz!(németből lomol,amúgy)
Most hétvégén volt velünk,ő dönt a legmélyebbre,hátul a 190-es gumin 0mm a majrécsíkja! Most valami túra michelin van elöl neki(pilot road I talán, hátul meg valami metzeler túra!) Mind lomos!
Én 6 évesnél (2005)húztam meg a határt gumiban (meghúztam a határt ? ) Semmit nem fogsz észlelni egy 2 hónapos és egy 5 éves gumi között utcán.(persze ha nem kint a szabadban tárolták)
Most egy 2008-as használt cotiraceatack van hátul,olyat tapad hogy ihaj-csuhaj! Tegnap egy 55kg-s pótsúllyal 3mm majré maradt!
(Nyílván nem a berepedezet betonkemény gumikra gondolunk ezeknél a témáknál!)
Ismertek olyan kanyargós utakat, amik inkább sík terepen vannak? Tehát nem fel a magasba vezető, hanem nagyjából azonos magasságú, de mégsem unalmas utak.
Srácok, '99-es FZS600. Motorféknél a blokk első - alsó negyedéből valami ciripelő hang hallatszik. Ha behúzom a kuplungot akkor nem.
Mi lehet ez?
61 ezer Km van a gépben.
http://youtu.be/Lx8I3Cn_ylY
-olajcsere (szürőt ne,szerintük)
-alapjárat és szinkron!
-a többi mind úgy kezdődik:ellenőrizzük a......................
Kb ennyi!
A pálya-utca gumikhoz képest "régimódinak" tartom!
Meg van ott ahol venni szoktam.(ha nem ez,más)!
Van itt nem messze egy gumis ha úgy gondolom arra megyek,mindig találok valami ilyen gumát 10-12 körül!
A continental raceattac eddig magasan a legjobb gumim hátul! (Bár a 4,5 mm középső minta már tükör,bő 4000 km alatt,de most hogy eltünt olyan mintha csak az oldalrol benyúló minta lenne eredetileg tehát még jó! )
ezt a pilot road2-t 8 ezer forintér vettem, németből hozták és úgy néz ki bevált. kb így nézett ki tavaly a motorom montenegró elött és azóta beleraktam 10ezret hát ebbe is bele fogok..
hát a faszom hagy ott akárhol is ezentúl 40ezreket egy hátsó gumiért.
Most hétvégén volt velünk,ő dönt a legmélyebbre,hátul a 190-es gumin 0mm a majrécsíkja! Most valami túra michelin van elöl neki(pilot road I talán, hátul meg valami metzeler túra!) Mind lomos!
Ennyit a gumikról!
Most egy 2008-as használt cotiraceatack van hátul,olyat tapad hogy ihaj-csuhaj! Tegnap egy 55kg-s pótsúllyal 3mm majré maradt!
(Nyílván nem a berepedezet betonkemény gumikra gondolunk ezeknél a témáknál!)