Az egyediség nevében készült.
Ilyen egyenes kormánya az M109R-nek van (Intruder 1800), de arra a chopperre azért tettek ilyen kormányt, hogy SPORTOS legyen, a szűk kormány mindig is sportos volt, szerintem.
hali
személyes véleményem az, hogy Montenegróhoz kellene legalább egy 4-5000km-es túra ha mindent meg akarsz nézni és az összes kanyargos úton ki akarod próbálni magad meg a motorod.
amikor mi voltunk nekem a vége olyan 3600-ra jött ki, pedig lett volna még látnivaló, meg szerpentin.
A kotori öböl az egy fjord :) Érdemes felmászni Kotorban a fellegvárba. Csupán 1650 lépcsőcske :) Korán kell indulni. Ha lustább vagy a látképhez fel kell tekerni a Kotor-Cetinje közötti útra, a Szerpentinre és onnan nagyon jó a kilátás.
Zsifit nem ismered véletlenűl ? (Varaderos) most hétvégén érkezett meg ő is Ázsiából. :)
Tényleg dobhanél fel egy utitervet. Képeket remélem kapunk majd dögivel....
(az a szerencse, hogy amúgyis ezen a héten cseréltem volna le... most már csak a gumisig kell eljutni)
Idáig csak ötlet...
Én kerestem TUV CERT. Leo oldalán, de másik számú volt csak. Pedig leszedtem tőlük az FZ6 Fazer-hez valót, de más a kód.
Ilyen egyenes kormánya az M109R-nek van (Intruder 1800), de arra a chopperre azért tettek ilyen kormányt, hogy SPORTOS legyen, a szűk kormány mindig is sportos volt, szerintem.
személyes véleményem az, hogy Montenegróhoz kellene legalább egy 4-5000km-es túra ha mindent meg akarsz nézni és az összes kanyargos úton ki akarod próbálni magad meg a motorod.
amikor mi voltunk nekem a vége olyan 3600-ra jött ki, pedig lett volna még látnivaló, meg szerpentin.
http://www.fz6-forum.com/forum...