Szöget ütött amit kérdeztél. Megnézegettem újra, végig méregettem, nézegettem és észrevettem, hogy hirtelen nyúlik meg, alig 1/16 kerékfordulat alatt, és láss csodát. Tulajdonképpen végig feszes a lánc, csak egy szem nyúlt el. A leggyengébb...
Gyári hibás D.I.D. szvsz. Ettől még nem leszek boldogabb.
Ja még egy lényeges. A lánchossz az állítás elejeén van még, csak van benne szakasz ami már feszül, és rész ami többet csap mint 4 cm. Érthető voltam? Nem elkopott, hanem nagyon megnyúlott.
A láncot most télen raktam fel. Van benne vagy 5~6000 km. DID vky vagy mi. Nem is gagyi. Kenem is. Télóta elment egy full Castrol. Nagypapásan járok. Csak kis gázfröccsök, szigorúan tiltás alatt. Autópálya soha. Most vehetek láncot megen.
De mi a baj?
Mire gondolsz konkrétan nem kell ám mindent komolyan venni amit beszélnek a srácok sokszor csak a szájkarate megy, és nincs benne rosszindulat! Egyébként egyetértek Veled. Én elolvasom mások véleményét, és ha különbözik az enyémtől, azt is tiszteletben tartom. Nem vagyunk egyformák.
A szlovák túrára az egyik haver (cbr 600 f) egy tükörsima vágott slick gumival jött(nagyon halványan még látszott középen a minta) a túra végén (500km) középen 2 cm szélességben kint volt a vászon!
Pedig az út 70%-ban normál túratempó volt!(120-140)
Én is most hétfőn voltam műszakin a motorral. Kemény 4650 Ft a hivatalos díja, ha egyből valamelyik közlekedési hatósághoz viszed. Ha többe kerül, az már a szerelők, vagy műhelyek saját haszna
Gyári hibás D.I.D. szvsz. Ettől még nem leszek boldogabb.