még egyet ,aztán adok másnak is teret :) azt szeretném megkérdezni ,hogy én sport kipuffal vettem a motort ,de nincs semmi papírom a kipufogóhoz -ebből lehet gondom ? illetve lehet papírt szerezni valahogy ? -köszi-
nálam is ez van ,bár már kaptam dicséretet is ,hogy már csak másfél cm. érintetlen a gumi szélén ez is jobb a semminél ,egyszer csak elkezd az is fogyni
Hát igen, a jó öreg ahova nézel oda mész. Igazság szerint nem a kanyar végét, hanem az ideális ívet kell nézni. Vagy más esetben, amit el akarsz kerülni, azt ne, mert ha nézed bele/neki mész. Ha mindig a kerék elé bámulsz nem lesz tartalékod se meg jó kanyarodás se. Mondom én, aki bepánikol a kanyarba és rittig rossz helyre néz. De én még csak egyenesen tudok menni
még van ami nem igazán hagy nyugodni ,mégpedig ,hogy azt olvastam egy vezetéstechnikai irományban ,hogy kanyarokban soha ne a motor elé nézzek ,hanem a kanyar végét -na ez megint nem megy ,pedig erőlködöm ,nyújtom a szememet ,de mindig visszaugrik a motor elé .
ez min múlik? jön majd magától a dolog ,vagy bátorodnom kell ?
Detto. Sokszor úgy érzem, simán beleféne még egy hetedik. Volt már olyan is, hogy 90-100 körül kerestem a hetediket. Pedig soha nem volt dízel autóm. :D
Itt kecsón egy S-es van a Yamahánál. Azt már körbenyálaztam meg az egyik haversrácnak is van egy S-es már azt is kiveséztük, de jó lenne megnézni egy N-eset.
én késő délutánra tervezem a motorozást ,a fokozatkijelzőket pedig azért nézegetem ,mert néha most is becsúszik ,hogy adnám neki a hetediket -de egyszer csak kigyógyulok belőle
Pihi helyett szerintem inkább mindenki motorozik, elvégre az idő jó :)
A fokozatkijelzőt én személy szerint felesleges csicsának tartom. Gyakorlati haszna elég kétes, ahhoz képest pedig egy 20k-s ár hááát. Max egy power commanderrel együtt.
igazából nekem csak egy hátsó gumi kellene ami az idei évet kibírná, mert télen összeraknám a pénzt új gumikra.
Ha elöl fent hagynám a pilot road2-t, hátúlra milyen gumit keressek ? maradjak valami sportúra guminál ?
félreértés ne essék ,én nem kardoskodtam a régebbi évjáratú gumik mellett ,csak leírtam ,hogy létezik a készlet kisöprés és nem olyan árakon amik a hirdetésekben találhatók ,hanem még annál is jóval olcsóbban és van egy haverom aki ezekkel nyomatja egy gumi alig több mint egy szezont bír ki nála ,de gondolom az fz1 -en sem fog elmenni egy gumi 18e. km-t ,mert a közel 2x -es nyomaték (fz6-hoz képest) lerúgja magáról a gumit -persze ez is vezető függő .én azt mondom akinek van miből ,az ne sajnálja az új gumiért a pénzt ,de az is valahol igazság ,ha valaki nem koptatja el 4-5 év alatt a gumiját ,akkor valószínű ,hogy nem fogja csak azért lecserélni mert "öreg" a gumi .szó ami szó vannak mellette is érvek és persze ellene is .a boltosok sem véletlenül adják olcsón őket -szeretnek nyugodtan aludni
ez min múlik? jön majd magától a dolog ,vagy bátorodnom kell ?
Azért remélem lesz egy pár N-es FZ6, mert szeretnék már végre egyet előben is megnézni....
A fokozatkijelzőt én személy szerint felesleges csicsának tartom. Gyakorlati haszna elég kétes, ahhoz képest pedig egy 20k-s ár hááát. Max egy power commanderrel együtt.
http://www.tesztmotor.hu/muhely/hogyan-mukodik-/kisokos-fo
kozatkijelzok.html
Ha elöl fent hagynám a pilot road2-t, hátúlra milyen gumit keressek ? maradjak valami sportúra guminál ?