Bocsi, miután elküldtem láttam egy kissé bunkósra sikeredett. Szóval kecskeméti vagyok és itt a Rodeo Ride üzletben vettem. Van nekik üzletük még Cegléden és Szolnokon.
Ma beszereltem ég és föld a különbség. Tényleg akkorákat bólint fékezésnél, hogy az csak na.
Igen de csak akkor ha nem túrázol ezentúl a motoroddal, mert ugye az idei dobozon nem túramotor van, hanem sportomotor ! Ez nagyon fontos különben teljesen elromlik az egész és karbiszinkront kell állítani az injektorokon !
Olajos kérdés: Idén REPSOL olaj lett a motorba téve, valami sport akármilyen, full szintetikus. ( tudom, hogy ebbe ásványi kell, majd jövőre azt kap).
Után kellene kicsit tölteni, de ebből az olajból nincsen, viszont van a tavalyiból, még durván 1 liter. Arra is full szintetikus van írva, de más rajta a matrica. Míg az idein egy sportmotor volt, a tavalyin egy túramotor van.
Keverhetem a két olajat, kb. 1-1,5 dl kéne beletölteni, vagy inkább vegyek a másikfajtából.....
THX
"Olajam" van még a tavalyi olaj cseréből több mint fél flakon, tehát elég lesz ehhez is.
Fekcső is megvan már, fém, teflon bélessel. Wezmoto, Angliából.
A kérdés, van-e bármilyen trükkje vagy csak szedjem szét, vigyázzak a festésre, aztán összerakás után feltöltés és légtelenítés?
Hello!
Szeretnék fékcsövet cserélni a mocin de előtte megkérdezném hogy van-e valami bevált gyakorlat rá. Olyanra gondolok, hogy benn lévő folyadékot érdemes-e elötte leszívni a tartályból, csőből kipumpálni, hol kezdjem a bontást, lenn vagy fönt stb.
Köszi
Milyen gyertyát érdemes bele tenni?
Szereti a kislány! ;)
ő meg nem Yamahás
Laci
Ma beszereltem ég és föld a különbség. Tényleg akkorákat bólint fékezésnél, hogy az csak na.
A hét végén legelöl végeztek a Yamahások a SBK -on
Olajos kérdés: Idén REPSOL olaj lett a motorba téve, valami sport akármilyen, full szintetikus. ( tudom, hogy ebbe ásványi kell, majd jövőre azt kap).
Után kellene kicsit tölteni, de ebből az olajból nincsen, viszont van a tavalyiból, még durván 1 liter. Arra is full szintetikus van írva, de más rajta a matrica. Míg az idein egy sportmotor volt, a tavalyin egy túramotor van.
Keverhetem a két olajat, kb. 1-1,5 dl kéne beletölteni, vagy inkább vegyek a másikfajtából.....
THX
Fekcső is megvan már, fém, teflon bélessel. Wezmoto, Angliából.
A kérdés, van-e bármilyen trükkje vagy csak szedjem szét, vigyázzak a festésre, aztán összerakás után feltöltés és légtelenítés?
Szeretnék fékcsövet cserélni a mocin de előtte megkérdezném hogy van-e valami bevált gyakorlat rá. Olyanra gondolok, hogy benn lévő folyadékot érdemes-e elötte leszívni a tartályból, csőből kipumpálni, hol kezdjem a bontást, lenn vagy fönt stb.
Köszi