Én is kint voltam. Az ott látott autók miatt már értem, miért a hatalmas chopperek az elterjedtek. Kis Fazer nagyon sok mellett eltörpült.
Amit észrevettem a motorom és kérdésem lenne vele kapcsoaltban:
Pályán mentünk, 130-140 között, 1-2 előzésnél 150 fölé is mentünk, de az út 90%-ában az előbbi sebesség volt a jellemző. Mikor leszálltam a motorról bő 150 km után, a kezem borzasztóan vibrált. Amikor mozgattam, amikor összeértintettem az ujjaim, ha megráztam a kezem stb.
Lehet kellene egy másik kormányvégsúly?
Tudjátok, egyszer mondtam, hogy nagyobb sebességnél kicsit billeg a motor, mintha instabil lenne. Most, táskákkal együtt, nagyon masszívan és stabilnak bizonyult, de ez nem tudom minek köszönhető...
Komárom ütött, az biztos.
EKauto.net, ha valakinek lennének az enyémhez hasonló álmai.
Igazából valóban 2.-ban élvezetes, de eleinte érdemes kevés gázzal fék nélkül egy magasabb fokozatban, hogy az íveket érezd és jobban tehermentesítsd a kezeidet(csak lazán)
Kettesben sokkal finomabban kell kezelni a gázt, ezért nehezebb.
Ha nem eget rengetően hangos nem foglalkoznak vele. Legalábbis mifelénk(Cegléd- KPM)nem jelent gondot.
Kakucs-ringnek tud valaki valami elérhetőséget, mert megváltozott az oldaluk, és nincs rajta semmi kontakt. Jó lenne valahogy rákérdezni melyik hétköznap és mikor lehetne menni, nehogy lesre szaladjak.köszönöm.
nem tudom kinek a válaszára reagáljak - de mindenkinek nagyon köszönöm ! a flexet kihagyom a kipuffom az sbk leo vince és találtam magyarországi képviseletet és megpróbálom utólag beszerezni tőlük az engedélyt ,most megyek is keresek valami szériaszámot a puffanón . pályán még tényleg nem voltam és kipróbálnám szívesen
Ugye azt akartad írni 2.ban Bár sokak szerint oda még tobb is az én kis pörgősöm, mert kicsi a pálya és nem nagyon van lehetőség a száguldásra, ellenben meg lehet tanulni kanyarodni!
Tervbe van véve, más nem majd tavasszal egy safety után!
Kakucs senkinek sem lehet sok. Odamész, harmadikban (a tiéden talán negyedikben) szépen elkezdesz lazán fék nélkül körözgetni.
Figyeled a testhelyzeted, próbálod ellesni a jó íveket és észre fogod venni, hogy egyre könnyedében mész és csak fogy és fogy a majrécsík.
A csizma koptatót és a lábtartót pedig flexel kell kezelni
Helló!
Én is így vagyok ezzel a hetedik sebességgel és kicsit hülyén is érzem magam, amikor rájövök, hogy nem megy tovább. :) Számolni nem mindig lehet, és néha úgy megy a motor, mintha alacsonyabb fokozatban lenne, húúúzzz, mint állat. A fokozatkijelző napirenden van nálam is.
Hi!
Nekem Fz6 Naked változata van tavaly november óta.
Most vettem rá gumit tavasszal:új Conti Road Attack, meg vagyok vele elégedve, jól tapad.
Láncspray: most éppen IPONE, de használtam Castrolt, Berneret, nekem mindegyik verődött, pedig próbáltam így is, úgy is.
Az üléssel elvagyok, igaz 200 km-nél többet nem igazán teszteltem egyszerre.
Cső
Így van jól olvastad, hogy a kanyar végét nézd, ha látod, ha nem akkor az íven vezesd a szemed amíg nem látod a kanyar végét. Sebesség függvénye, hogy mennyire kell előre nézned. Én most voltam(csüt.-pén.) a Safety-Hungary-nek a tanfolyamán és első gyakorlat volt a perifériából szlalom, második nap a kanyarodás technikák.
Két nap alatt sikerült úgy belém sulykolni, hogy ma délután az első 20 km-en kellett figyelnem arra, hogy hova nézek utána automatikusan a kanyar végét kerestem és a sikerült kopott gumifelületet szélesítenem!
Akit érdekel és megteheti az menjen el hozzájuk mindenképpen, akinek pénzügyileg sok az pedig figyelje az oldalt, mert szokott lenni akció amikor egy tizessel olcsóbban lehet menni...
Mindenkinek széles utat!
Tavasz óta egy Fz6 S-nek vagyok boldog tulajdonosa és lenne pár kérdésem.
Ki milyen gumit használ?(jelenleg Continental Conti Sport Attack)
Milyen láncspray-t használtok és milyen gyakran?(gyakoriságot száraz időben értem)
Jah és nektek nem töri az ülés a hátsótokat?:D
Végülis igen, bár még személyesen nem találkoztam vele. Egy volt sulitársam anyukája és szintén palotai
Akarok majd menni a kakucsos tesztmotoros tréningre is meg mégegy safetyre. A parám az esésem óta van sajnos És azóta jóval megfontoltabbnak érzem magam. Ezért is gondolom úgy, hogy a kakucs nekem még sok
Neked is, meg Babulunak.
Pár óra Kakucs, a gondot megoldja. A para a motorozás fő ellensége. Lazán, csak nyugíval, zuhanj a kanyarba.
Kell a bólyás tréning, szent igaz, de a másik vége is fontos, hogy bízz a gépedben.
Amit észrevettem a motorom és kérdésem lenne vele kapcsoaltban:
Pályán mentünk, 130-140 között, 1-2 előzésnél 150 fölé is mentünk, de az út 90%-ában az előbbi sebesség volt a jellemző. Mikor leszálltam a motorról bő 150 km után, a kezem borzasztóan vibrált. Amikor mozgattam, amikor összeértintettem az ujjaim, ha megráztam a kezem stb.
Lehet kellene egy másik kormányvégsúly?
Tudjátok, egyszer mondtam, hogy nagyobb sebességnél kicsit billeg a motor, mintha instabil lenne. Most, táskákkal együtt, nagyon masszívan és stabilnak bizonyult, de ez nem tudom minek köszönhető...
Komárom ütött, az biztos.
EKauto.net, ha valakinek lennének az enyémhez hasonló álmai.
http://www.demotivalo.net/pic/...
Kettesben sokkal finomabban kell kezelni a gázt, ezért nehezebb.
Ha nem eget rengetően hangos nem foglalkoznak vele. Legalábbis mifelénk(Cegléd- KPM)nem jelent gondot.
Kakucs-ringnek tud valaki valami elérhetőséget, mert megváltozott az oldaluk, és nincs rajta semmi kontakt. Jó lenne valahogy rákérdezni melyik hétköznap és mikor lehetne menni, nehogy lesre szaladjak.köszönöm.
Tervbe van véve, más nem majd tavasszal egy safety után!
Figyeled a testhelyzeted, próbálod ellesni a jó íveket és észre fogod venni, hogy egyre könnyedében mész és csak fogy és fogy a majrécsík.
A csizma koptatót és a lábtartót pedig flexel kell kezelni
Én is így vagyok ezzel a hetedik sebességgel és kicsit hülyén is érzem magam, amikor rájövök, hogy nem megy tovább. :) Számolni nem mindig lehet, és néha úgy megy a motor, mintha alacsonyabb fokozatban lenne, húúúzzz, mint állat. A fokozatkijelző napirenden van nálam is.
Nekem Fz6 Naked változata van tavaly november óta.
Most vettem rá gumit tavasszal:új Conti Road Attack, meg vagyok vele elégedve, jól tapad.
Láncspray: most éppen IPONE, de használtam Castrolt, Berneret, nekem mindegyik verődött, pedig próbáltam így is, úgy is.
Az üléssel elvagyok, igaz 200 km-nél többet nem igazán teszteltem egyszerre.
Cső
2.motul/mol
3.500km után már töri..
Két nap alatt sikerült úgy belém sulykolni, hogy ma délután az első 20 km-en kellett figyelnem arra, hogy hova nézek utána automatikusan a kanyar végét kerestem és a sikerült kopott gumifelületet szélesítenem!
Akit érdekel és megteheti az menjen el hozzájuk mindenképpen, akinek pénzügyileg sok az pedig figyelje az oldalt, mert szokott lenni akció amikor egy tizessel olcsóbban lehet menni...
Mindenkinek széles utat!
Tavasz óta egy Fz6 S-nek vagyok boldog tulajdonosa és lenne pár kérdésem.
Ki milyen gumit használ?(jelenleg Continental Conti Sport Attack)
Milyen láncspray-t használtok és milyen gyakran?(gyakoriságot száraz időben értem)
Jah és nektek nem töri az ülés a hátsótokat?:D
Előre is köszi
Üdv.:Dani
Kemény hangja van.
Akarok majd menni a kakucsos tesztmotoros tréningre is meg mégegy safetyre. A parám az esésem óta van sajnos És azóta jóval megfontoltabbnak érzem magam. Ezért is gondolom úgy, hogy a kakucs nekem még sok
Pár óra Kakucs, a gondot megoldja. A para a motorozás fő ellensége. Lazán, csak nyugíval, zuhanj a kanyarba.
Kell a bólyás tréning, szent igaz, de a másik vége is fontos, hogy bízz a gépedben.
Apropó Babulu, cdak nem egy közös ismerős?