Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felrakták a Kakucsi képeket. Te is rákerültél párra!
Megkerdezhetem, hogy miert N-est akarsz venni turazasra?
Illetve, hogy mennyi lesz a kereted jovo februarba? :)
Köszönöm.
Gratula hozzá.
Az a motor az ENYÉM!
Baszus a galériában lévő fehér FZ6N gyönyörű. Nem is láttam még fehérben (mániám a fehér motor).
Haversrácé a gép?
csak a mol !
Kedves urak!

Nem emlékszem, hogy a legelső sprém (Sonax, Tescos, hirtelen vett ) milyen volt, de az utóbbiakat: Valvoline-t, Motul-t és Castrol-t mind dobálja a lánc. Minden mosásnál Brigivel takarítom a felnit, a sárvédőt és a lengővillát is, mert mocskos. Sosem fújon túl a láncot, 1, max 2 kört kap és min. egy teljesen éjszakát pihen rajta.
Ki mit favorizál?
Már csak azért is javaslom, mert a szétszedéshez is két férfi kellett, gondolom egyedül nem lehet annyi erőt kifejteni
Okés holnap megpróbálom, ha meg nem megy akkor szólok egy hozzáértő srácnak aztán ő megoldja
Próbáld akkor meg a dobot mozgatni. Megmondom a frankót kva nehéz volt szétszedni úgy össze volt gyógyulva. Szóval toljad fel a csövet, amíg tudod
Igen láttam, ezek alapján raktam én is fel
Igen úgy látszik, mintha el lenne mozdulva a jobb oldali dob, de nem tudtam máshogy állítani... holnap lehet lekapom és megpróbálok az y-nál ügyeskedni vmit.
Így nézett ki miután felrakta a mester:

http://www.sportmotor.hu/motor...
A jobb oldali dob van elmozdulva nem?
Akkor gyors volt a posta

Ez fura, mert ha megnézed Zacky képeit láthatod, hogy neki nem volt így elcsúszva. Összekötőcsőnél talán tudsz valamit állítani.
Sziasztok! Vettem egy nagyon pöpec Martin dobot. Ma sikerült is feltenni, nem volt nagy meló, ellenben miután visszakerült a faridom úgy néz ki mintha el lenne csúszva balra a faridom. Már kétszer szétszedtem, de nem tudtam állítani rajta, és a dobok helyzetén sem. Így el lenne deformálódva a műanyag? Egyébként írtó disznó hangja van főleg a db killer nélkül. Remélem valaki tud vmi okosat mondani a képek alapján. Köszi
U.i.: *Mesterfokon
Elkezdtem olvasni a *Motorozás felsőfokon* c. könyvet, és abban is azt említi, hogy a felsőtestünkkel tartsuk magunkat. Ti is többen ajánlottátok ezt, de képtelen vagyok magam elé vizualizálni. Akaratlanul is, visszagörnyedek, ha ki akarom egyensíteni a hátam. Ez csak az én hibám vagy van valami egyszerű metodikája?
Fazeren úgy érzem a legkényelmesebben magam, ha az ülés legvégére ülök és a tankot összefogom a lábammal, jobban érzem a motort, mintha a közepén ülnék -nem mellesleg így nem is csúszkálok-.
Valahol olvastam hogyha LED-es indexet teszek fel akkor a villogás száma megváltozik. Most ugyanaz a helyzet nálam is, hátul LED van elol a gyári és megváltozott a villogás száma.

Valami ellenállást kell beszerelni valami ilyesmi rémlik.
Tudna valaki segiteni merre keressek?
Elég sok behatás ért a körutunkon. Irigyeltem, ahogy az ottani srácok vették a szerpentines kanyarokat.
Ausztria és Szlovénia is fantasztikus, a vezetési kultúra valóban fejlettebb. Nem rohantak az autósok, nyugodtak voltak az emberek, úgy tűnt, mintha másik világba csöppentem volna. Csodás volt, hogy a kanyarokban nem kellett azt figyeljem, hogy épp hol vannak kátyúk, hanem lehett összepontosítani a kanyar ívére és a körvonalra, itt valóban jó gyakorolni! Ausztriában a 69-es úton mentünk sok-sok km-t. Rengeteg gyönyörű motor volt, sőt, egyetlen egy olyat sem láttam, amit ne fogadtam volna el! Egyértelmű fölényben voltak a BMW R1200Gs-ek, szinte minden harmadik motor olyan volt. Velünk is jött félútig egy ilyen motoros kolléga (csapattag, nem idegen), 82e km volt a motorban, de ha annyi tízezrest adtam volna, amennyi karcot találtok rajta, a pénztárcámból nem fogyott volna semmi. És ami meglepett, mint "egyszerű magyart", MINDENKINEK nagyon komoly ruhafeszerelése volt. Igényes bőrcuccok, high-tech sisakok, stb. Nem semmi!
Szlovéniában mentünk 13 motorral, egy aránylag kacskaringós úton, de nagyjából sík felszínen, egyszer csak WRRMMMMMMMM, nagyon durván összezizzentem ( ) a srác pedig egyszerre lehagyott mindannyiunkat, de úgy, hogy a belső íven ment, szinte a betonon feküdt, át jobb térdére, majd a balra, wrmmm és már sehol sem volt. Félelmetes volt, és irigylésreméltó.
Az biztos, hogy volt két kanyar, ami nem volt belátható számunkra, tehát neki még úgy se, 100%, hogy ismerte az utat, de nem tudta jön-e szembe valaki/valami.
Aztán visszafele jött nyugodt tempóban, pihentette az egyik karját, de nem köszönt...
Köszönöm a figyelmet.

Túraülést még mindig keresek, ha valakinek akadna eladóba!
Az utolsó Román túrámon tudatosult bennem. Ha arra a túrára nem megyek el akkor még most is TL tulaj vagyok.
Dolláklaci fiatal korod ellenére hamar megtanultad(képeidből) hogy a puccsitós-bokafogós gépeken túl is van élet! Sőtttt!
Mondjuk csak a plekszit néztem
Nem nem! Nekem lent lenne a lábtartó!