Nem emlékszem, hogy a legelső sprém (Sonax, Tescos, hirtelen vett ) milyen volt, de az utóbbiakat: Valvoline-t, Motul-t és Castrol-t mind dobálja a lánc. Minden mosásnál Brigivel takarítom a felnit, a sárvédőt és a lengővillát is, mert mocskos. Sosem fújon túl a láncot, 1, max 2 kört kap és min. egy teljesen éjszakát pihen rajta.
Ki mit favorizál?
Igen úgy látszik, mintha el lenne mozdulva a jobb oldali dob, de nem tudtam máshogy állítani... holnap lehet lekapom és megpróbálok az y-nál ügyeskedni vmit.
Sziasztok! Vettem egy nagyon pöpec Martin dobot. Ma sikerült is feltenni, nem volt nagy meló, ellenben miután visszakerült a faridom úgy néz ki mintha el lenne csúszva balra a faridom. Már kétszer szétszedtem, de nem tudtam állítani rajta, és a dobok helyzetén sem. Így el lenne deformálódva a műanyag? Egyébként írtó disznó hangja van főleg a db killer nélkül. Remélem valaki tud vmi okosat mondani a képek alapján. Köszi
Elkezdtem olvasni a *Motorozás felsőfokon* c. könyvet, és abban is azt említi, hogy a felsőtestünkkel tartsuk magunkat. Ti is többen ajánlottátok ezt, de képtelen vagyok magam elé vizualizálni. Akaratlanul is, visszagörnyedek, ha ki akarom egyensíteni a hátam. Ez csak az én hibám vagy van valami egyszerű metodikája?
Fazeren úgy érzem a legkényelmesebben magam, ha az ülés legvégére ülök és a tankot összefogom a lábammal, jobban érzem a motort, mintha a közepén ülnék -nem mellesleg így nem is csúszkálok-.
Valahol olvastam hogyha LED-es indexet teszek fel akkor a villogás száma megváltozik. Most ugyanaz a helyzet nálam is, hátul LED van elol a gyári és megváltozott a villogás száma.
Valami ellenállást kell beszerelni valami ilyesmi rémlik.
Tudna valaki segiteni merre keressek?
Elég sok behatás ért a körutunkon. Irigyeltem, ahogy az ottani srácok vették a szerpentines kanyarokat.
Ausztria és Szlovénia is fantasztikus, a vezetési kultúra valóban fejlettebb. Nem rohantak az autósok, nyugodtak voltak az emberek, úgy tűnt, mintha másik világba csöppentem volna. Csodás volt, hogy a kanyarokban nem kellett azt figyeljem, hogy épp hol vannak kátyúk, hanem lehett összepontosítani a kanyar ívére és a körvonalra, itt valóban jó gyakorolni! Ausztriában a 69-es úton mentünk sok-sok km-t. Rengeteg gyönyörű motor volt, sőt, egyetlen egy olyat sem láttam, amit ne fogadtam volna el! Egyértelmű fölényben voltak a BMW R1200Gs-ek, szinte minden harmadik motor olyan volt. Velünk is jött félútig egy ilyen motoros kolléga (csapattag, nem idegen), 82e km volt a motorban, de ha annyi tízezrest adtam volna, amennyi karcot találtok rajta, a pénztárcámból nem fogyott volna semmi. És ami meglepett, mint "egyszerű magyart", MINDENKINEK nagyon komoly ruhafeszerelése volt. Igényes bőrcuccok, high-tech sisakok, stb. Nem semmi!
Szlovéniában mentünk 13 motorral, egy aránylag kacskaringós úton, de nagyjából sík felszínen, egyszer csak WRRMMMMMMMM, nagyon durván összezizzentem ( ) a srác pedig egyszerre lehagyott mindannyiunkat, de úgy, hogy a belső íven ment, szinte a betonon feküdt, át jobb térdére, majd a balra, wrmmm és már sehol sem volt. Félelmetes volt, és irigylésreméltó.
Az biztos, hogy volt két kanyar, ami nem volt belátható számunkra, tehát neki még úgy se, 100%, hogy ismerte az utat, de nem tudta jön-e szembe valaki/valami.
Aztán visszafele jött nyugodt tempóban, pihentette az egyik karját, de nem köszönt...
Köszönöm a figyelmet.
Túraülést még mindig keresek, ha valakinek akadna eladóba!
Illetve, hogy mennyi lesz a kereted jovo februarba? :)
Haversrácé a gép?
Nem emlékszem, hogy a legelső sprém (Sonax, Tescos, hirtelen vett ) milyen volt, de az utóbbiakat: Valvoline-t, Motul-t és Castrol-t mind dobálja a lánc. Minden mosásnál Brigivel takarítom a felnit, a sárvédőt és a lengővillát is, mert mocskos. Sosem fújon túl a láncot, 1, max 2 kört kap és min. egy teljesen éjszakát pihen rajta.
Ki mit favorizál?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ez fura, mert ha megnézed Zacky képeit láthatod, hogy neki nem volt így elcsúszva. Összekötőcsőnél talán tudsz valamit állítani.
Fazeren úgy érzem a legkényelmesebben magam, ha az ülés legvégére ülök és a tankot összefogom a lábammal, jobban érzem a motort, mintha a közepén ülnék -nem mellesleg így nem is csúszkálok-.
Valami ellenállást kell beszerelni valami ilyesmi rémlik.
Tudna valaki segiteni merre keressek?
Ausztria és Szlovénia is fantasztikus, a vezetési kultúra valóban fejlettebb. Nem rohantak az autósok, nyugodtak voltak az emberek, úgy tűnt, mintha másik világba csöppentem volna. Csodás volt, hogy a kanyarokban nem kellett azt figyeljem, hogy épp hol vannak kátyúk, hanem lehett összepontosítani a kanyar ívére és a körvonalra, itt valóban jó gyakorolni! Ausztriában a 69-es úton mentünk sok-sok km-t. Rengeteg gyönyörű motor volt, sőt, egyetlen egy olyat sem láttam, amit ne fogadtam volna el! Egyértelmű fölényben voltak a BMW R1200Gs-ek, szinte minden harmadik motor olyan volt. Velünk is jött félútig egy ilyen motoros kolléga (csapattag, nem idegen), 82e km volt a motorban, de ha annyi tízezrest adtam volna, amennyi karcot találtok rajta, a pénztárcámból nem fogyott volna semmi. És ami meglepett, mint "egyszerű magyart", MINDENKINEK nagyon komoly ruhafeszerelése volt. Igényes bőrcuccok, high-tech sisakok, stb. Nem semmi!
Szlovéniában mentünk 13 motorral, egy aránylag kacskaringós úton, de nagyjából sík felszínen, egyszer csak WRRMMMMMMMM, nagyon durván összezizzentem ( ) a srác pedig egyszerre lehagyott mindannyiunkat, de úgy, hogy a belső íven ment, szinte a betonon feküdt, át jobb térdére, majd a balra, wrmmm és már sehol sem volt. Félelmetes volt, és irigylésreméltó.
Az biztos, hogy volt két kanyar, ami nem volt belátható számunkra, tehát neki még úgy se, 100%, hogy ismerte az utat, de nem tudta jön-e szembe valaki/valami.
Aztán visszafele jött nyugodt tempóban, pihentette az egyik karját, de nem köszönt...
Köszönöm a figyelmet.
Túraülést még mindig keresek, ha valakinek akadna eladóba!