Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, volt ilyen fórum még CBR-nél, R1-nél stb, ezért gondoltam, R6 áll a legközelebb az FZ6-unkhoz.
Voltak pályabeállítások (meglepően alacsony nyomással) plusz utcaiak, de amikre összpontosítottam, azok az utcai adatok voltak.
Volt aki mindkettőbe ugyanannyit tolt. PSI-ben írták, én azt átkonvertáltam a Google segítségével BAR-ba. 0.1-0.2 BAR-változással már nagy dolgokat értek el, állításuk szerint. Komolyan, volt olyan vélemény, hogy +/- pár PSI és már sokkal jobban érezte a kanyarokat, ennyire érzékeny lenne?
Ha nem gyilkolni akkarod a gépet elég a 95 LE! Ha viszont gyilkolni akkarod érdemes a 130 LE!
Szoktad 11500-ig pörgetni? Mert névlegesen ott van az a névleges 95 ló. Én "100-as" láncot vettem, nem szoktam ökörködni. Talán a 130-as egy fokkal tovább tartana, ha sokat mész városban (sok kigyorsítás), de nem hinném, hogy számottevő a különbség..
Ok
nézz utána már régen kitárgyaltuk itt a sportmotoron
még topik is van róla
Erről most hallok előszőr.
motoron lehet használni utólagosan beépített xenont
fakabátnak tudni kell
Volt.Trafó a légszűrő házikójában pihent.Fakabátok...nem hiszem hogy a xenonon akadtak volna fenn ha megállítanak
Most találtam.... (őrültek )
http://youtu.be/bknKhEXiXCY
Üdv Mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne, hogy FZS600-ra, ami névlegesen 95 LE, "elég-e" a 100LE-ig ajánlott DID lánc? Mert ugye van olyan is, ami ~130LE-ig jó, de ha tök felesleges, akkor nem adom ki érte a plusz pénzt (bár attól függ, milyen ajánlatot kapok majd).
Valakinek esetleg tapasztalat ez ügyben?
Köszönöm a válaszokat előre is!

És motorra fel, mert végre nem esik az eső.
Én szerettem őket.
Nem is örökre szánta , de ha bemutatón nem jól szól, akkor az szívás.
Bocs, nem vagyok Suzuki doctor. Rühellem is őket. Csak csendesen mondom...
Ha jól látom xenon van a motorodban? Ha igen hogy sikerült eldugni a trafót? Fakabátok?
Szóval saját gyártású dobja van...és nem ajánlja hogy sportdobot tegyél a gépre...ez egy ördögi kör
(((((nincs 1000-es SRAD)))))
Saját gyártású dobja van . Van pl. (többek között) egy játszós GSXR 1000 SRAD van neki stuntra átépítve a felismerhetetlenségig. Persze azzal műsorra játszik, nem erőre.
Vannak mások is... Kupacokban titánium dörgök, karbonok, savállók, csupa látványos cucc. Ebből él, nem is rosszul, mert sok az über füllungos vevője. Azért se mondom meg h. ki az mer bizti ismernétek.
Azért engem is rendszeresen megcsap az áhitat egy szép cső láttán, de eddig győzött a józan ész. Nem tudom meddig bírom.
Discovery-n megy az autókereskedők sorozat. Vettek egy subaru impreza-t, ás ugye a halk gyári kipuff nem felelt meg, tettek rá egy sportdobot, majd elvitték egy specialistához, aki belövi a motort próbapadon az új kipuffhoz. Mikor rátették a padra az autót, hiába hangosabb volt a sportdob, azt a látszatot keltve, hogy erősebb a motor mégis a műszer szerint 10-20 LE-vel kevesebbet adott le, mint a gyári adat volt a halk kipufogóval. Állítottak a motoron laptop segítségével, és így már több LE-t hoztak ki, mint a gyári adat. Érdekes volt.

Szerintem nem elég, ha egy sportdobot rácsavaroztok a motorra, rá is kellene hangolni az injektort hogy legyen valami értelme. Még a simsonos korszakból maradt az az überlegend, hogy ami hangosabb az biztos erősebb is.
Kinek a pap,kinek a paplan Persze érdekelne hogy az exversenyző gépén milyen dob volt...de mind1

Motorol ma vki...felém?
Nem én tapasztaltam, csak elhiszem, hozzáértő kipu gyáros, exversenyző tapasztalatát. Nekem magyarázta, amikor ott toporogtam valami jobb csőért, hogy az a 6 tartalék paci nem ér annyit mint a sok üzemóra veszteség. Azt magyarázta, hogy valós teljesítmény növelő hatása nincs, csak a terhelhetőség határáig viszi ki a blokkot (egy kipu.tipus kivételével, ami szabályosan leszívja a füstöt). Nem éri meg, mert a Japó sem volt hülye. Nem véletlen hagyták benne azokat a pacikat.
Krossz gépen ez a hatás annyira durva volt, hogy 50000 üzemóráról 5000-re húzta le a teljes élettartamot.
Persze országúton ez nem ilyen mértékű, nem kell azonnal besz@rni. Aki hangosan szereti, hallgassa hangosan. Elvégre nem az 'örök életről' szól a motorozás, nem?

Én meghalgattam, továbbadtam. Nem tettem hozzá, és nem vettem el belőle.
Csomó embertől hallom ezt, de amúgy meg még soha nem kaptam rá magyaràzatot, hogy miért
Megint rólam van szó?
Sokat? Egyből megfelezi az élettartamát...
...naponta többször is fürdök