IngyenlevélPéter!
Jól emlékszem, te voltál az USA-ban manapság?
Megadnád az email címed kérlek, kérdeznék egyet, de nem akarom feltartani az ittenieket OFF-fal.
Köszi!
Nemhogy örülnétek a hangjának! Az nagyobb baj ha nem hallod, azt kitámaszt. Nem is értelek benneteket. A gépemben 52 ekm van és még nem is láttam a vez.láncot. Ha zajos, állítok a feszítőn, de 2 1/4. fordulatnál nem fogom kicserélni a láncot mert hangja van. Még a feszítőt sem fogom utánfeszíteni, annyira nincs kinn. Aztán halk a kipum. és hallom a blokkot rendesen. Mégsincs zaja.
Nem egy ócska tipus ez, hogy állandóan szerelni kelljen.
Amikor kipróbáltad tegnap nem hallottál vmit az enyémen? Én ma figyeltem fel vmire... de lehet, csak a lánc működési zaja tűnt fel (állítottam a sisakszellőzőkön... LOL)
Üresbe alapjáraton is cicereg?
Az enyémet 14.000 km-nél kellett szelephézagot állítani (csak két kipuffot) ÉS vezérműláncot cserélni, mert megnyúlt. Nem lehet hogy azt hallod? A 2006-osok mind ilyen betegek.
Lehet egyszer fel kéne vennem a hangját, nem tudom mit tud a video,
ha lassan forog a motor kurva szar hangja van mindenesetre.
Lehet csak én vagyok white fülü.
vagy hogy idézzek valakit:
"és spec. szeretem a szelephangot, mert akkor tudom, hogy van hézag. Ha kicsi, az kompresszióvesztést, szelep és ülék kiégést, és fokozott bütyökkopást okozhat. Persze ne legyen nagy a hézag, de ha nincs az 100x rosszabb."
gyári gépkönyv 40e nél írja az ellenőrzést,ha jol tudom,
Az ez előtti motorom suzuki sv 650 -en volt annak is hasonló volt a hangja amikor lapkás lett, azt én meg is csináltam csak nem tudom biztosan a henger sorrendet. 1,2,3,4?
Egyre idegesítőbb ez a zaj főleg alacsony fordulatszámnál jön elő.
És ha egyesbe meghúzom és hirtelen lassítok akkor utána durrog mondjuk ez normális. Csak a ciccergés egyre hangosabb.
Jól emlékszem, te voltál az USA-ban manapság?
Megadnád az email címed kérlek, kérdeznék egyet, de nem akarom feltartani az ittenieket OFF-fal.
Köszi!
Nem egy ócska tipus ez, hogy állandóan szerelni kelljen.
Jövő hétvégén 500 a cél. Hét közbe pedig 180
Az enyémet 14.000 km-nél kellett szelephézagot állítani (csak két kipuffot) ÉS vezérműláncot cserélni, mert megnyúlt. Nem lehet hogy azt hallod? A 2006-osok mind ilyen betegek.
ha lassan forog a motor kurva szar hangja van mindenesetre.
Lehet csak én vagyok white fülü.
"és spec. szeretem a szelephangot, mert akkor tudom, hogy van hézag. Ha kicsi, az kompresszióvesztést, szelep és ülék kiégést, és fokozott bütyökkopást okozhat. Persze ne legyen nagy a hézag, de ha nincs az 100x rosszabb."
gyári gépkönyv 40e nél írja az ellenőrzést,ha jol tudom,
Volt ma motorozás
Euroringen volt már valaki ki kéne menni valamelyik nap, amikor épp nem esik
És ha egyesbe meghúzom és hirtelen lassítok akkor utána durrog mondjuk ez normális. Csak a ciccergés egyre hangosabb.