Betekertem,2 fordulatot ment,elengedtem,1.5 fordulatot jött ki magától,en kitekertem még egy bő fél fordulatot.
Akkor még jó a láncom?Azt írtad,5 teljes fordulatot tud.
Ami a kézben van az a láncfeszítő. A kép azt mutatja, ha kitekered a hátsó csavart (lt.10) akkor be tudsz nyulni egy keskeny csavarhózóval (kb.4~5 mm) és kifelé tekerve a bentlévő menetes hüvelyt ráfeszíthetsz a vezérmű láncra, amitöl az a ciripelés elmúlik. NE TÉPD AGYON. Felesleges. Esetleg ha ellenkező irányba tekered koppig, megtudod hány menetet ment a feszítőd előre. Ez egyértelműen megmondja mennyi van még a vezérműláncodban. Azthiszem kb. 5 menet a teljes hossz, de lehet több.
Utána visszapörög a helyére ujra, de ha nem, segíts neki kicsit, mert gyárilag hátra tekerve szállítják a beszerelhetőség miatt, és a betekert véghelyzetben meg kell akadnia. Beszerelés után 'elsütik'
Vezérmű láncot mennyinél cseréltél utoljára, és hányszor?
Normál használat mellett (tiltás mentesen) nem szabad a szelephézagoknak elfogyni 15/30 ekm alatt.
Nem rossz a 5W-60-as MOL olajom, de a következő asszem az lesz amit Te mondtál. Castrol 10W-50 fulsint.
Martin bácsi csinázta Z.eg-en,merem ajánlani,nekem is ilyen van,csak kerek,nem ovál,a hangja brutál!