Nincs jobb a gyári szűrőnél. Esetleg az utángyártott minőségi a gyári beszállítótól. Van ismerősöm, akinél a K&N sportlégszűrő komresszió vesztést okozott. (8 bar!)
A másik a nyitott kipu. Sokat elvesz a motor élettartamából...
Hu mit taléltam! Üléshuzatok! Csak fel kell kapcsozni. Nem is ez a lényeg. 100€ alatt + pk! Zsele +50€ ülésfűtés 70€.
Nem azok a Magyar árak! Madein France.
Én egy éve használom. Durrog-durrog, de amennyit én mentem eddig nem okozott gondot. Kb 8000km :( Nekem is mondta, hogy tegyek bele sportszűrőt, de én azért annyira nem könnyen kapom szét a motort, hogy 2000km-enként (legkésőbb) tisztogassam/fújogassam a szűrőt is.
Gyári van és gyári is lesz benne, csak utcán használom a motort +4 Celsiustól + 4 Celsiusig.
Mármint a szűrőcserével mit akarok elérni?A kipufogó már fent van,és kérdeztem a gyártóját,Martint,hogy kell-e valamit utánállíttatni.Azt mondta nem,de esetleg egy sportlégszűrőt betehetek,mert megnőtt az öblítés,és a gyári szűrővel elképzelhető,hogy nem kap elég levegőt.
Viszont nem szeretem a sportszűrőt,vagyis kocsiban nem,eddig,mert feszt takarítgatni,olajozni,összevissza vélemény,beengedi a piszkot is,vagy mégsem,stb.
Ha nem károsítja a motort,akkor,felőlem maradhat a gyári szűrő is.
Erről kérnék véleményeket.
En szerinem nem szar dolgokkal fujogattam a lancot, azzal tisztitom amit te is javasoltal, megis rozsdas kivulrol. A kovetkezo nagytakaritasnal (nem a holnap reggelinel, amit a latogatasom elott teszek) megprobalom finoman lecsiszolni... de ami tortent megtortent.
Szerintem is az a lényeg, hogy minél több dologra költsd a pénzed.
Max 10 %-al növeled meg a lánc élettartamát. A kenés a lánckeréknek kell! Ez a véleményem, de mégis megkenem. Igaz nem szednek le rólam 5000,- et egy sprayért!
az biztos,hogy a lényeget védik az o vagy x gyűrűk, mivel forgó alkatrészről van szó egy idő után ugy is feladja magát a tömítés és a piszok, a víz stb bemegy, berozsdásodik belül és kész... szerintem,,,
talán ezért kéne takaritani...
a másik felét mindenki maga dönti el ,számomra undorító ha tiszta rozsda, poros,homokos,szöszös a láncom...
hmm ez érdekes dolog ugyanis pilótafüggő nagyrészben egy lánc élettartama.
most az én láncomba van 29ezer... kezd már meglógni szóval lassan szerintem cserélem egyébként én is lazán veszem a láncápolást..
1-2 varaderos bazárom meg egyáltalán nem áplja a láncát és ugyanannyit megy el egy szettel mint aki kenyegetei.
szerintem parasztvakítás az egész láncáplós story.
Szigetvár környéki Fazer-esek. Ma 12:30-kor Szentlászlóról indul a motoros felvonulás Kaposvárra. Ott találkozunk... :)
A másik a nyitott kipu. Sokat elvesz a motor élettartamából...
Nem azok a Magyar árak! Madein France.
http://www.fz6-forum.com/forum...
Hmm. Érdekes. :)
Gyári van és gyári is lesz benne, csak utcán használom a motort +4 Celsiustól + 4 Celsiusig.
Viszont nem szeretem a sportszűrőt,vagyis kocsiban nem,eddig,mert feszt takarítgatni,olajozni,összevissza vélemény,beengedi a piszkot is,vagy mégsem,stb.
Ha nem károsítja a motort,akkor,felőlem maradhat a gyári szűrő is.
Erről kérnék véleményeket.
Max 10 %-al növeled meg a lánc élettartamát. A kenés a lánckeréknek kell! Ez a véleményem, de mégis megkenem. Igaz nem szednek le rólam 5000,- et egy sprayért!
talán ezért kéne takaritani...
a másik felét mindenki maga dönti el ,számomra undorító ha tiszta rozsda, poros,homokos,szöszös a láncom...
most az én láncomba van 29ezer... kezd már meglógni szóval lassan szerintem cserélem egyébként én is lazán veszem a láncápolást..
1-2 varaderos bazárom meg egyáltalán nem áplja a láncát és ugyanannyit megy el egy szettel mint aki kenyegetei.
szerintem parasztvakítás az egész láncáplós story.
Szerintetek sportkipufogó felszerelés után szükséges sportlégszűrőre cserélni a gyárit?