Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nyitott kipu miért vesz el sokat a motor élettartamából?
Az ülésfűtés nem is hülyeség.
Üdv!

Szigetvár környéki Fazer-esek. Ma 12:30-kor Szentlászlóról indul a motoros felvonulás Kaposvárra. Ott találkozunk... :)
Jó büdös lehetsz!
Nincs jobb a gyári szűrőnél. Esetleg az utángyártott minőségi a gyári beszállítótól. Van ismerősöm, akinél a K&N sportlégszűrő komresszió vesztést okozott. (8 bar!)
A másik a nyitott kipu. Sokat elvesz a motor élettartamából...
Hu mit taléltam! Üléshuzatok! Csak fel kell kapcsozni. Nem is ez a lényeg. 100€ alatt + pk! Zsele +50€ ülésfűtés 70€.
Nem azok a Magyar árak! Madein France.
4 éve motorozok. de ha 40 éve motoroznék ugyanez lenne a véleményem a dolgokról..
hány éves korod óta motorozol egyfolytába
Amikor már +4 van, egészen addig amíg +4 van.
Fz6 Fz16 kit-el :)
Hmm. Érdekes. :)
Jó széles intervallumot adtál meg. +4től +4ig :) :) :)
Én egy éve használom. Durrog-durrog, de amennyit én mentem eddig nem okozott gondot. Kb 8000km :( Nekem is mondta, hogy tegyek bele sportszűrőt, de én azért annyira nem könnyen kapom szét a motort, hogy 2000km-enként (legkésőbb) tisztogassam/fújogassam a szűrőt is.
Gyári van és gyári is lesz benne, csak utcán használom a motort +4 Celsiustól + 4 Celsiusig.
Akkor te nagyon piszkos lehetsz És már maradsz is
Mármint a szűrőcserével mit akarok elérni?A kipufogó már fent van,és kérdeztem a gyártóját,Martint,hogy kell-e valamit utánállíttatni.Azt mondta nem,de esetleg egy sportlégszűrőt betehetek,mert megnőtt az öblítés,és a gyári szűrővel elképzelhető,hogy nem kap elég levegőt.
Viszont nem szeretem a sportszűrőt,vagyis kocsiban nem,eddig,mert feszt takarítgatni,olajozni,összevissza vélemény,beengedi a piszkot is,vagy mégsem,stb.
Ha nem károsítja a motort,akkor,felőlem maradhat a gyári szűrő is.
Erről kérnék véleményeket.
Én csak akkor fürdök, ha dugni kell
En szerinem nem szar dolgokkal fujogattam a lancot, azzal tisztitom amit te is javasoltal, megis rozsdas kivulrol. A kovetkezo nagytakaritasnal (nem a holnap reggelinel, amit a latogatasom elott teszek) megprobalom finoman lecsiszolni... de ami tortent megtortent.
Szerintem is az a lényeg, hogy minél több dologra költsd a pénzed.
Max 10 %-al növeled meg a lánc élettartamát. A kenés a lánckeréknek kell! Ez a véleményem, de mégis megkenem. Igaz nem szednek le rólam 5000,- et egy sprayért!
igazad van... kinek szépségverseny, kinek motorozás..
az biztos,hogy a lényeget védik az o vagy x gyűrűk, mivel forgó alkatrészről van szó egy idő után ugy is feladja magát a tömítés és a piszok, a víz stb bemegy, berozsdásodik belül és kész... szerintem,,,
talán ezért kéne takaritani...

a másik felét mindenki maga dönti el ,számomra undorító ha tiszta rozsda, poros,homokos,szöszös a láncom...
te miért fürdesz ha piszkos vagy parasztvakítás... anélkül is tudsz élni nem
hmm ez érdekes dolog ugyanis pilótafüggő nagyrészben egy lánc élettartama.
most az én láncomba van 29ezer... kezd már meglógni szóval lassan szerintem cserélem egyébként én is lazán veszem a láncápolást..
1-2 varaderos bazárom meg egyáltalán nem áplja a láncát és ugyanannyit megy el egy szettel mint aki kenyegetei.
szerintem parasztvakítás az egész láncáplós story.
attol függ mit akarsz elérni, hogy hangosabb legyen a motor vagy hogy nagyobb is legyen a teljesítmény,,,,
Hali!
Szerintetek sportkipufogó felszerelés után szükséges sportlégszűrőre cserélni a gyárit?