Figyi, nekem az jött át, hogy RENDES ember, nem basz át senkit sem!
Az tutti, hogy sok a melója és meg-megcsúszik néha. Én csak remélni tudom, hogy nem hazudik azért, hogy mentse magát (tűzoltás), amíg el nem készül a munkáival.
DE, ha holnapra se jön meg a csomagod és nem tud intézkedni, akkor kérd vissza a pénzed. Vissza fogja adni ebben egy percig se kételkedj.
Természetesen nem érkezett meg a csomag...
Péntek óta kérem tőle a küldemény azonosítóját,de csak ma tudta megadni hiányosan,mert nem is ő adta fel postán,hanem valami ismerős postás,akinek ki van kapcsolva a telefonja...
Imént beszéltünk telefonon,azt mondta,ha holnap se jön meg,akkor szóljak,és elmegy a postára,intézkedni,nem tudom mi lesz a következő,lehet kisiklatták a postavonatot...
Aki ismeri,mondja már meg,tényleg ilyen ember Ő?
Vagy meg vagyok tényleg átkozva ezzel a kurva dobbal,hogy múlt hét hétfő óta kering Magyarországon?
Lehet,hogy még el se kezdte csinálni? Ma van 4 hete,hogy elküldtem neki 88ezret...
Sziasztok!
Tegnap ki volt motorozni én mentem egyet délután Szlovákiába, de hinni kellett volna az időjósoknak, nem véletlen volt sárga riasztás, Esztergomtól hazafelé végig szakadó esőben jöttem, persze esőruha nélkül. Azért jó volt
Ugyan ez nem Fazer, de nekem is a Sellyeiek csinálták 24.500FT+1500 postaköltség. Nekem az áthúzáson kívül az utasülésre tettek egy un. muffgátat ezért a pénzért. Két év garancia és nagyon szép munkát végeztek. A képen csak a terv van, ha érdekel lefotózom a motoron az eredetit.
Kérnék egy kis segítséget.Úgy néz ki nem nagyon lesz pénzem megcsináltatni a motoromat.A kérdésem az lenne így törötten kb.mennyiért lehetne eladni szerintetek?(tudom minden annyit ér amennyit adnak érte)A teleszkóp és a fejidom sérült,a motor indítható,a váz úgy tűnik,hogy nem sérült.
Nekem sincs közel, de azt mondta lemegyek motorral megnézi mit, és hogyan kell alakítani, majd visszavarrja és jöhetsz vele, utána pedig ha megvan hozzá az anyag leküldöd postán s ő meg vissza. Ennyi még szerintem belefér az árába.
Nem tudom mennyire lehet jó a bagster ülés, de 100-et biztos nem ér(szerintem)Gibbon a te adottságaidhoz készíti el az ülést.
Egyet mondhatok a tommot drága! A Gibbon szimpi, de nekem messze volt pöstről, ezért mi Szentendrére vittük a Zsoltihoz! Legközelebb én is leviszem Sellyére, mert belezúgtam a piros carbonmintás bőrbe
Egy bagster ülés, ha nem a gyárit alakítják át akkor 100e be kerül! Egy átalakitás itthon 30etől kezdődik! Nem drága az a 40 e!
Szép moci a Z de ultrabrutál kényelmetlen,nemhiába a zx sorozat üléseit kapta meg(a 2004-2005-ös széria biztosan az)Az üléseket biztosan át kell majd szabatnod vagy pedig pár cég gyárt rá speckó zselés ülést is.
Én Gibbon-t ajánlom. Az előző évben beszéltem vele, és nagyon jó árakat mondott. Pl: vezető és utas ülés zselézve, támaszokkal teljesen új huzattal, és ajándék hímzéssel 60e HUF. Ez lett volna a fullos verzió. Lehet mindenféle változatot kérni és akkor olcsóbb, pl: csak a vezető ülést, marad az eredeti huzat stb. s ezek függvényében csökken jelentősen az ár.
Kiváncsi lennék milyen lehet a zselés ülés.
Sztem ha hosszútávra vesz az ember motort akkor belefér egy ekkora költség főleg úgy ha nagy túrákra is jár az ember a géppel.
Igen, így van! Amilyen árat tudok, gyárit bezselézik 38-ért, vagy másik tagnál hímzéssel felmehet 70-re is. Annyim nincs rá...
Bár az utóbbi embernél nem tudom mennyi a zselézés.
Törökbálintbon is csinálnak ilyet (nevet nem tudok), 40-ért.
Az apróban van egy srác aki hirdeti magát, hogy üléket csinál. Ha meglesz a motorom én elvissem hozzá. Állítólag valami zselét szoktak a szivacs helyére tenni hogy puhább legyen.
Esetleg, ha tudtok eladó Fazer túraülést jó áron, kérlek szóljatok.
A jó cuccok (ismét) gyorsan elkelnek. Egy van régóta a neten, Bagster 40-ért, (kicsit sok) és a színe sem jó nekem.
Nekem a tegnap egy valamire volt jó (igaz a motor is összeállt), rájöttem, hogy a motorom grafit és sötétkék színű! (1 év után...!)
Színtévesztő vagyok, leírásban pedig mindenhol fekete volt, de most nagyon erősen megnéztem.
most nézem. Elég nagy világjáró vagy, téged biztos érdekelnek a nemszokványos jellegű érdekességek is.
Görögországban a Prespa-tó partján vagy egy kicsi falu, Psarades. Az öreg görögök (60+ év) még mind beszélnek, akcentus nélkül magyarul. Érdemes oda ellátogatni, jó helyen van a világ vége után, és a magyarokat a tenyerükön hordozzák.
Miért tudnak magyarul? A görög polgárháború (azt hiszem) idején ennek a falunak a gyerekeit Budapestre küldték, és ott tanultak évekig. Pár faluval odébb ukránul tudnak az öregek, mert ők meg ott vészelték át a háborút.
Psaradesben Germán bácsit üdvözlöm! Övé a taverna a főtér szélén
Nem mind1 honnan közelíted meg. Mi Kozani felöl mentünk, előtte meg Thessalonikiben voltunk. Ezen az útvonalon még "hágó" is van, majdnem 1400 méter magasra vitt fel az út Verioa és Kozani között (akkor még az autópálya alagút csak épült)
A másik, hogy a görögöknél (eddig legalábbis) jók a mellékutak és teljesen üresek. Kocsival is és motorral is ajánlom a mellékutakat, mert kanyargósak és óránként maximum 1 autó jön szembe. Aki gyorsan vezet, annak még időben sem sokkal hosszabb, mint a hegyes dombos részeket kikerülő autópályák.
Az tutti, hogy sok a melója és meg-megcsúszik néha. Én csak remélni tudom, hogy nem hazudik azért, hogy mentse magát (tűzoltás), amíg el nem készül a munkáival.
DE, ha holnapra se jön meg a csomagod és nem tud intézkedni, akkor kérd vissza a pénzed. Vissza fogja adni ebben egy percig se kételkedj.