A motorosok körében ismert és kedvelt Givishop (Bálint) szállította.
Karok (351FZ): 17k
Platni (M5 vagy M5M): 7.5k
Táska (V46): 47k
71.5k volt az ára összesen. Néha lehet találni -kis szerencsével- jó állapotú használtakat, érdemes gyakran nézni az ilyen oldalakat, mert gyorsan elviszik őket.
Szóval korrekt élmény motor. Egy éve(?) engem is lenyűgözött a VFR1200. Utána eketaligának néztem a kis 600-asomat. 1000 lett a vége, jóval kisebb pénzért. Szerintem Te is fertőzött lettél.
Az fz6-on rajta ülsz (imbolygós puposteve) a B-kingben "benne".
A gázreakció annyira preciz 1mm a gázkaron=1 mm a gumi/aszfalt találkozásnál(kis tulzással.) 1 perc után az első 3 kanyarban elrakod a seggét negyed gázzal,a 4. kanyarban már finomabban ( hátsókerék-kormányzással ) követed az ivet " gázzal" a hátsókerékkel.
Ja és 10 perc motorozás után nyugodtan próbálod gázra egykerékre emelni az 1340ccm/184 le-s "szörnyet!
Lent van a súlypontja, lábtartón fordulsz meg vele,szinte.
Ilyesmik.
Six-el értenék egyet. Mondjuk nyomsz egy hosszabb túrát, ahol az egyik motor 50 eFt-ot eszik, a másik 80~90 eFt-ot. Melyik a szimpibb? Vagy el se indulsz a 8 l/100km fogyasztásuval? Azzal csak ide a szomszédba kergetőzni egyet?
Jut eszembe,kipróbáltam a B-kinget és nagyon nagyon szomorú vagyok.................................!
Na nem azért ahogy megy,mert hogy menne................hanem mert 100x kezelhetőbb mint az FZ6! 20 perc után jobban összecsiszolódtunk mint az fz6-al 2,5 év alatt!
Ez inkább hosszútávon "fontos", nem az számít, ha nyáron elmész egyet kirándulni és szórakozásból égeted a benzint. A nap-mint-nap utaknál fontos, hogy tartósan 4l-re jön ki az átlag, vagy 7l-re. Például annak, aki azzal jár dolgozni.
Én a 21 munkanap alatt ~735 km-t megyek vele csak "közelkedési célból" plusz ehhez jönnek a túrák vagy a hétvégi hobbi-utak.
Ez sem érdekes, mert inkább fizetek a benzinért, mint tömegközlekedéssel sz0p0k. Itt csak elméleti síkú dolgokról van szó.
egyetértek...
ki a picsát érdekli a fogyasztás... ?
azt csínálom amit szeretek és úgy ahogy szeretem... :)
Elmegyek az alpokba túrázni nem a fogyasztást fogom nézni...
Ha 7litert etetek meg vele százon az se érdekel, ha ez kell ahoz, hogy termelődjön bennem az adrenalin és élvezzem a motorozást :D
erről beszélek. Volt, hogy tiltáson mentem, 190-nel szembeszélben, volt, hogy gyök kettővel szar utakon, sarat kerülgetve hegyre fel s így jött ki a 4,1.
LOOOOOOOOOOOOOOLLLL
Most volt az állítólagban, hogy ha vadul vezetsz, az 33%-kal növelheti a fogyasztásod. És itt nem arra gondolt, hogy 250-nel mész városban. A szabályokat betartva.
Ha tippelnem kéne, azt mondanám, hogy a benzinkút márkájánál többet számít:
- hány kilót kell vinnie a motornak (motoros+csomag)
- hányszor kell fékezned út közben
A fékezéskor elnyelt energiát mind a benzinből vesszük ki. Még ha ketten együtt mentek sem biztos, hogy érdemes összehasonlítani, mert ha az egyiknek gyorsabb a kanyarsebessége, a másik az egyenesekben akarja behozni, majd kanyar előtt újra fékez. 300 km alatt ez nagy különbség lehet.
Igaz nekem FZS600, MOL kúton tankolva 4,5-4,6 l/100km, olyan 320-330 km, igaz még nem világít a lámpicsku ekkor.
Most tankoltam OMV-t, a gázolajuk egész jó gondoltam a benzinnel sem lehet gond akkor. Még nincs meg a végeredmény, mert azóta nem mentem 1 métert sem sajnos. Agipon már tankoltam én is, azzal kisebb fogyi jött ki valóban.
U.i.: Egyszer tankoltam az utóbbi időben az OMV-nél, akkor mintha folyt volna a benzin! 6.8 volt, nem tudom mi volt a benzinben, de megdöbbentő volt, hogy a szokásos 5 munkanap helyett 3 múlva kellett újra tankoljak. Igaz, másik úton mentem, kicsit hosszabb volt és gyorsabb, de ennyi jött ki a végére.
De erről már sokat beszéltünk. AGIP-pal gyengébb, de kevesebbet is fogyaszt. Majd lesz egy-két hosszabb út mostanában, megnézem mit tudsz "túra-fokozatban", egyenletes sebességgel.
Karok (351FZ): 17k
Platni (M5 vagy M5M): 7.5k
Táska (V46): 47k
71.5k volt az ára összesen. Néha lehet találni -kis szerencsével- jó állapotú használtakat, érdemes gyakran nézni az ilyen oldalakat, mert gyorsan elviszik őket.
Más: a hátsó doboz tartóját meg a dobozt mennyi pénzből sikerült kihozni? Hány literes a doboz?
A gázreakció annyira preciz 1mm a gázkaron=1 mm a gumi/aszfalt találkozásnál(kis tulzással.) 1 perc után az első 3 kanyarban elrakod a seggét negyed gázzal,a 4. kanyarban már finomabban ( hátsókerék-kormányzással ) követed az ivet " gázzal" a hátsókerékkel.
Ja és 10 perc motorozás után nyugodtan próbálod gázra egykerékre emelni az 1340ccm/184 le-s "szörnyet!
Lent van a súlypontja, lábtartón fordulsz meg vele,szinte.
Ilyesmik.
Na nem azért ahogy megy,mert hogy menne................hanem mert 100x kezelhetőbb mint az FZ6! 20 perc után jobban összecsiszolódtunk mint az fz6-al 2,5 év alatt!
Én a 21 munkanap alatt ~735 km-t megyek vele csak "közelkedési célból" plusz ehhez jönnek a túrák vagy a hétvégi hobbi-utak.
Ez sem érdekes, mert inkább fizetek a benzinért, mint tömegközlekedéssel sz0p0k. Itt csak elméleti síkú dolgokról van szó.
ki a picsát érdekli a fogyasztás... ?
azt csínálom amit szeretek és úgy ahogy szeretem... :)
Elmegyek az alpokba túrázni nem a fogyasztást fogom nézni...
Ha 7litert etetek meg vele százon az se érdekel, ha ez kell ahoz, hogy termelődjön bennem az adrenalin és élvezzem a motorozást :D
LOOOOOOOOOOOOOOLLLL
Hajtsatok 90-el,3000-nél váltva és garantálom 4 literből fogtok motorozni, DE MINEK!
Eladó holmim között a nadrágot nézzétek meg, extra akciót adok, ha innen viszi valaki.
- hány kilót kell vinnie a motornak (motoros+csomag)
- hányszor kell fékezned út közben
A fékezéskor elnyelt energiát mind a benzinből vesszük ki. Még ha ketten együtt mentek sem biztos, hogy érdemes összehasonlítani, mert ha az egyiknek gyorsabb a kanyarsebessége, a másik az egyenesekben akarja behozni, majd kanyar előtt újra fékez. 300 km alatt ez nagy különbség lehet.
Igaz nekem FZS600, MOL kúton tankolva 4,5-4,6 l/100km, olyan 320-330 km, igaz még nem világít a lámpicsku ekkor.
Most tankoltam OMV-t, a gázolajuk egész jó gondoltam a benzinnel sem lehet gond akkor. Még nincs meg a végeredmény, mert azóta nem mentem 1 métert sem sajnos. Agipon már tankoltam én is, azzal kisebb fogyi jött ki valóban.
De erről már sokat beszéltünk. AGIP-pal gyengébb, de kevesebbet is fogyaszt. Majd lesz egy-két hosszabb út mostanában, megnézem mit tudsz "túra-fokozatban", egyenletes sebességgel.