Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jót akarsz magadnak és a motorodnak, akkor nyugatra mész. Jó minőségű utak, közlekedési kultúra, kanyarok, látnivalók, jó benya. Mondjuk Szlovénba még nem voltam, de a Horvát utak is jók, gyanítom ott se rosszabb a helyzet
amúgy mindkettő biztos jo,
Igen, mondjuk az összes többinél (náluk) minden ki volt írva, nem értem itt miért nem.
egy normális motoros tura km ről km re meg van tervezve, mikor ,hol álltok meg, miket néztek meg, milyen hágókon mentek át, miért kell fizetni, ut dij, alvás, kaja, kb km er, stb....
ezt nem látom sehol
Szerintem jobban jársz ha nem ilyenre fecsérled az időd, meg a pénzed..de hát kinek mi jön be.

Legjobban akkor jársz, ha bekerülsz egy olyan csapatba, ahol jól döntögető emberkék vannak, és mögöttük motorozva ellesed, mit hogy kell csinálni. Pár ilyen nap, és lábtartón fogsz kanyarodni
Igen...
Ez motoros túra, vannak városnézőseik is, ez csak a motorozásról és a táj nézegetéséről szól.
Vélemény?
kb ennyi: 1.nap siofak ebéd, 2 nap osztrák gurulás, 3. haza,,,,
ez a osztrák kiirás nem valami bőszavú
No, no... :D
A csavar benne: egy időpontban vannak!
Akkor elmondom megint! Erdély jó buli lenne, de Ausztriát szívesebben nézném meg (elsőre), DE elég zsúfoltak a programok, szóval tartok attól, hogy túl fárasztó lenne, nem élvezném. Ezért kérdeztem a véleményeteket.
bármelyik sorrendbe mehetsz Erdély majd Szlovénia, vagy fordítva
Úgy értettem, hogy van két opcióm;
A linken olvasható és egy másik barátok által szervezett út Erdélybe. Kelet kontra nyugat.
533 as ut, csak nézni kell a térképet, és biztos nem csalódsz
526os út ,majd dobsinában van valami szép kilátó,
Köszi. Amit linkeltél azt kipróbálom. Egyébként max. 500km-ben gondolodok. 1nap alatt nekem bőven elég annyi a kényes se.g.nek.
Annó jártunk Liptovszky Mikulás felé, de akkor 2napot voltunk kinn.
Asszem rámegyek a témára.
Szigorúan csapatban, s kanyarokba tolni fogom a motort! Tudod, ha azelőtt is csapatban mentem volna, és előttem-mögöttem lett volna motoros, nem csúsztam volna ki, mert nem tudtam volna a "kellőnél" gyorsabban menni. Plusz ők chopperesek, még lassabban is tudnak fordulni, tehát közöttük nem lesz gond. Szeretném, ha nem lenne gond.
Köszönöm!
már megint a hegyekbe megy az alföldi gyere
utak változóak, van ahol még mindig meg van a murva,,,
forgalom jóval kisebb...
km er az változó, nekem bőven elég egy nap 500km er, de volt hogy Karuval közel 7-800 km ert mentünk 1 nap...
azt hogy hova, hát ránézel a térképre(maps.google.com) és ahol kanyargós akkor oda
ha Bgyarmatnál mész át akkor, Senohrad fele szoktunk menni, onnan meg bármerre

de ha elmész Zvolen fele,majd Besztercebánya után elmész balra az 577 es, az valami hasonló mint nálunk a MÁTRA, csak sokkal jobb kanyarok vannak,széles aszfalttal ...
onnan 65 ösön le

de mehet egy alacsonytátra kerülőt is, salgotarjánnál ki csorba tó, liptovsky mikulás, és a e77 en haza. , senohrad, bgyarmatnál be

nekem ez is tetszet link
Használd a google maps domborzati téképét, útvonaltervezővel együtt. Persze csak ha szeretnél minél több kanyart felfűzni az útra. Ha megvannak az érdekes szakaszok, már csak utána kell nézni, milyen látnivalók vannak arra, vagy csak menni, és ami az utatokba kerül azt megnézni. Én így szoktam, bevált, szeretem.
Sziasztok.
Nagy a dilemma srácok!
Mennénk túrázni, de nem tudom merre... Ausztria-Szlovénia
A linken olvasható nekem kicsit zsúfoltnak tűnik, de nagyon megnézném Ausztriát, meg a nyugati kultúrát.
Másik egy erdélyi lenne. Ott megszállunk a központban s egy hétig, onnan indulva megyónk jobbra, balra majd este mindig megpihenünk. Ez nyugosabbnak hangzik, de itt már jártam párszor (igaz nem motorral), de az utak egy része borzalmas, és a vezetési kúltúra és hagy kivetnivalót. Faluban 70-nel mentünk, mert nyomultak mögöttünk és még így is beelőztek, képzelhetitek mi megy ott... Rengeteg az ilyen példa.
Szerintetek melyik lenne a jobb opció? Tapasztalatlan vagyok. Köszönöm!
Peti. Olyan kérdésem lenne, hogy Szlovákiába egy napos guruláson merre szoktál(ok) menni, és kb. hány km-t. Mostanság nem voltam kinn, az utak még mindig jók? (Magyar utakhoz képest)
Arra gondoltam, hogy inkább arrafelé venném az irányt mert itthon már nagyon sehová sincs kedvem menni, és 100km-re lakom a balassagyarmati, és a salgótarjáni határtól.
kíváncsi leszek,,,, remélem jo lesz
Megvan az új gumi.
Kekholdba választottam, tolómérővel kiválasztottam a legmélyebb bordamélységűt. Amit megvettem az 7,1mm, de volt 6,5mm-es is!
Utolsó kép meg összehasonlításképp, hogy mennyivel másabb a profilja a z8 nak és a z6 nak.
Remélem többet elmegy mint a z6...
Igen, igen. Azok a fránya úthibák. Elkezdtem sorolni az aggodalmaimat, de amikor végiggondoltam,... csak a kátyúkról és nyomvájúkról tartottam prédikációt.
A közlekedési hatóságok és a döntéshozók az eddigiek során mintha nem vették volna észre, hogy az utakon motorosok is közlekednek. Sok esetben figyelmen kívül hagyják például azokat a tényezőket (pl. úthibák, szalagkorlát), amik a motorosok testi épségét sokkal inkább veszélyeztetik, mint az autósokét.

Most végre úgy tűnik, valami változik. A Közlekedéstudományi Intézet és a GRSP Magyarország Egyesület kutatást kezdeményezett, annak érdekében, hogy a döntéshozók megismerjék motorozási szokásainkat és számoljanak velünk is az utakon.


Ez számodra is fontos, szánj rá 10 percet, hogy kitöltsd a kérdőívüket!

Ráadásul megnyerheted az alábbi ajándékok valamelyikét is, ha 2011. július 31-ig kitöltöd a kérdőívet, mert részt vehetsz egy sorsoláson:

a Hungaroring Motoros Akadémia vezetéstechnikai képzésére szóló utalvány
Shox Falcon protektoros túradzseki 42 900 Ft értékben
Shox Boarder protektor mellény 16 900 Ft értékben

Sorsolásra kerülnek még motoros könyvek is!

Shox-tól kaptam e-mailban.