szia
ha a keresőbe beírod a főbb kérdéseket
mennyit fogyaszt, mennyit forog 100on, 105,110en , mennyi a végsebessége stb... ezekre tuti dob ki jó pár oldalt
de nyugodtan kérdezz itt is , biztos fognak válaszolni!
Jóvan, nem szó szerint vándorol Ahha, na majd ha hazamegyek akkor megszakértjük a dolgokat, mert rémlik valami keresztbe állás Másnem repül az undorító vas és végre csináltatok valami esztétikus, funkcionálisat, ami nem kavar be...
Én is amondó vagyok, hogy az egyes típusokat érdemes egymástól függetlenül kezelni. Attól, mert x jó, nem biztos, hogy ugyanazon gyártó y típusa is jó lesz.
Ezt a holdudvar hatást (önkéntelen torzítást) aztán ki is használják a gyártók azzal, hogy gyártanak egy csilivili csúcsmodellt, amit kiállítanak a szalonba és az eladja az összes többi motort, amit a köznép meg is tud fizetni.
Nem vándolrol az egyik sem. mindegyik elfordul a saját tengelyén/tengelyével. Inkább romboid mint háromszög. A lényeg, ha a pedál karja lefelé áll, és a blokknál a kapcsoló tengely felfele, akkor a mozgatás iránya megváltozik. Ez esetben a kapcsoló rúd átlósan fut. Ha egyoldalon vannak, akkor a forgásszőg iránya azonos, tehát működésileg lényegtelen, hogy fenn vagy lenn, csak ne keresztbe. (Hacsak eredetileg nem úgy találták ki. )
Ezen agyaltunk mi is. Kifejtenéd kicsit, hogy mit is jelentsen ez? Mert az én olvasatom szerint ez olyan mint egy derékszögű háromszög. Lehet az átfogó itt is ott is. A bal oldala, meg a pedál ugyanúgy áll csak a jobb oldala meg a gumi pöckös rész és ezáltal a rúd vándorol, hol fölfelé, hol lefelé.
K 1300 megvolt, R1200 GS megvolt F650 megvolt, egyik se kéne, mostmár
1000 rr? hmmm nem ültem rajta, de hogy egy motor ennyire sportos legyen nekem nem szempont. Biztos hogy kategóriája legjobbja. Elhiszem. Más szempontok vezetnek.
Persze lehet eltérő véleményünk, én valahogy a német ipari termékeket mindíg elfogultan kezeltem. De azért motorból japánt vennék, ez egyértelmű..., de a BMW S1000RR nem véletlenül a legjobb 1000-es!
A BMW szerintem egyre inkább dogma, mint a nyuhgati autó is. Bocs ha sértek valakit hitében. Ami BMW-n eddig ültem, az egy se volt motor, és ha beolvastok a sorok közé (Tesztek, Sportmotor) más is így van ezzel, csak ugye nincs szólásszabadság. Én a 4 japán utánra sorolom a bömöst kicsivel, majd hosszúúúú szünet. Nem respektálom a hírnevet.
A finomságokra viszont nagyon nem adnak..., mikor nézegettük haverral az új ZX10-es Ninját motorkiálításon, akkor azért pislogtunk néha egy hosszút, hogy ne lássunk elemeket, az elektromos vezetékek ki ki kandinálnak a zsugorcsőből, a hűtő gumivezetékein valami fehér maszat(nem jött le, pedig kézzel matattunk, ránk is szóltak) és a váz hegesztése az a GSX-F vázhegesztését is megirigyelhetné, mert 1-2 helyen szinte csak egy taknyolás az egész!(nem azért én is nagyon csúnyán hegesztek, de nem vagyok hegesztő és nem én hegesztem a vázat szerencsére)
Amúgy ez a túrásított Z1000-es tényleg jól néz ki. De én nem vennék Kawasakit, én valahogy inkább a Yamahát és Hondát preferálom, ha újít, ha nem, de a tapasztalt emberek is azt mondják, hogy ezek a tutik!
Jó jó persze a BMW a top, igen csak az más kategória az én szememben.
Vagy fellül kell lenni mindkét karnak, vagy allul. Ha keresztbe rakod, fordítva vált. (Fönn az egyes, az összes többi lefele) Amúgy ful mindegy hogyan áll, csak ne akadjon el semmibe, no és jól nézzen ki.
Apropó Kawa... tényleg jól rajzolnak a Kawánál idén... a "DESIGN" jól sikerült... ugyebár ez a legfontosabb a TÖMEGEK meghódításához...
Na most elbizonytalanodtam! Minden képen így van a 600-ason amit találtam, ellenben minden képen így van a 250-esen amit találtam. Ennek oka, hogy lehet rakni így is úgy is, csak a 600-ason nem fér el, úgy mint a 250-esen vagy más oka is van?
ha a keresőbe beírod a főbb kérdéseket
mennyit fogyaszt, mennyit forog 100on, 105,110en , mennyi a végsebessége stb... ezekre tuti dob ki jó pár oldalt
de nyugodtan kérdezz itt is , biztos fognak válaszolni!
Ezt a holdudvar hatást (önkéntelen torzítást) aztán ki is használják a gyártók azzal, hogy gyártanak egy csilivili csúcsmodellt, amit kiállítanak a szalonba és az eladja az összes többi motort, amit a köznép meg is tud fizetni.
1000 rr? hmmm nem ültem rajta, de hogy egy motor ennyire sportos legyen nekem nem szempont. Biztos hogy kategóriája legjobbja. Elhiszem. Más szempontok vezetnek.
Amúgy ez a túrásított Z1000-es tényleg jól néz ki. De én nem vennék Kawasakit, én valahogy inkább a Yamahát és Hondát preferálom, ha újít, ha nem, de a tapasztalt emberek is azt mondják, hogy ezek a tutik!
Jó jó persze a BMW a top, igen csak az más kategória az én szememben.
Apropó Kawa... tényleg jól rajzolnak a Kawánál idén... a "DESIGN" jól sikerült... ugyebár ez a legfontosabb a TÖMEGEK meghódításához...
Amúgy meg én ilyen vagyok, amíg meg nem bizonyosodom a helyességről, addig olvasok, járok utána De így ritkábban ér meglepi...
Z1000SX
Alig találok új képeket Yamahákról, le fognak maradni. :(
600-as
http://motoprofi.com/bikephoto...
250-es
http://www.swo
tti.com/tmp/swot...