Jól van ez így. Tényleg hülyén néz ki, de ha fellül lenne elakadna a lábadban. Esésnél sem fog leérni, és talán padkánál sem ez az első. Ez való rá? Érdekes.
Berber vagy valaki hozzáértő! Az vam, hogy nem olyan a váltókar a motoromon mint kéne, de szereztem rávalót. Csak sajna nem fér el a gyártott blokkvédő miatt úgy ahogy kéne csak fordítva. Ellenben ma láttam egy gyári hornetet, amin szintén így van. Mellékelem a képet. Gyárilag a bal oldalán a rúdnak az a gumi pöcök felfelé van a kihajtás felé. Okozhat ez működésbe gondot? Vagy csak leérhet esésnél? Help!
Szépen összelegózták, tehát már az eleje tuti kapott. 6 éves motorba 12e? Ennyiér már jobbat, vagy fiatalabbat kapsz. Ne a km legyen a lényeg. Karu gépe 50e fölött jár és jobb állapotú sok fiatalabbnál, mert kezdettől ő szervizelte! Ez jobban számit, mint a km az órában
Egészében a színe biztos nem eredeti. Ilyen kombinációval, úgy tudom nem adtak ki Fazert. A gumija sem gyári, centírozva van a kerék. Nekem a gyári gumik 16e-nél koptak el. Neki már 12k-nál kellett új? Lehet égette pár kör erejéig.
Plusz nincs semmi leírás, mintha érdektelen lenne a hirdető. Ja, meg kereskedő hirdeti, elvileg; Turboauto Kft. Ha ennyiért adja, ki tudja mennyiért vette be? A rendszám is csórén áll, de lehet jó gép is ezektől függetlenül!
akkor most fzs 1000 vagy fz1..
mikori motoron volt?
Azt gondolom, abból indultam ki, hogy az új motort úgy csinálják meg, hogy a centírozás már (még) felesleges, nem?
fzs 1000-res a plexi? fix ár?
üdv..
Lámpa (új) 45
MRA plekó 15
Tükrök (ujak) 8/db
Plusz nincs semmi leírás, mintha érdektelen lenne a hirdető. Ja, meg kereskedő hirdeti, elvileg; Turboauto Kft. Ha ennyiért adja, ki tudja mennyiért vette be? A rendszám is csórén áll, de lehet jó gép is ezektől függetlenül!