Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Erről kinek mi a véleménye? Gyanúsan olcsó. Esetleg innen valakié?
Nagyon necces az idő, de nem bírom ki, el kell mennem gurulni egyet. Bevállalós leszek és nyomok egy Bp-Vác-Szob-Letkés-Esztergom-Visegrád-Szentendrét. Gyorsba. Ha valaki arra jár, dudáljon le, meghívom egy madárlátta tepertős pogácsára.
Akkor nekem csak 194 kg a menetkész tömeg az fz6-nál(N),mert figyelek hogy általában csak 10 liter legyen a tankban!

(1 l benzi=0,74 kg)
Elméletileg a menetkész tömeg szerepel a forgalmiban, azért kérdeztem azt!
Bejon, FZ6 szárazon 191 kg. Sőt a 2007-es modell már csak olyan 186 körül van.
Akkor a forgalmimban szereplő 208 kiló nem száraz, hanem menetkész?
Nekem is Leo -m van, csak carbon.. Majd benevezek én is hátha máshogy szól :) George
Ez a menetkész tömege, 207kg kell legyen. Szárazon 191kg körül kellene, hogy legyen elvileg.
A tükör mi pénz lenne?
Gyanús nekem ez a súly! Ez nem túl valós, vagy menetkész tömeg. Az én FZS1000-esem 208kiló szárazon, forgalmiban.
szvsz az FZ6-ok 180~190 kiló körül mozoghatnak az aluvázzal. Nem akarok itt mindíg okoskodni de link
Van trükkje: a lábaddal taposs, ne a kezeddel húzz és akkor meg sem érzed.
Köszi, egyik kollégám mindenáron 230kg-ra esküdött, mikor mentem vele. Könnyebbnek érződik pedig, mint az ER-5.

Középsztenderre elég macerás feltenni. Van valami trükkje? (er-5-öt/199kg/ egy kézzel feltettem... )
Hát ja. Azért már 1000-est is vehetett volna!

Baromi, és hihetetlen, hogy emberek mennyire nincsenek képben! Aztán hiába nyomod az igét , akkoris beugrik a "kútba".

Sokan mondják, hogy nem kell húzni... na ja. Volt, hogy kátyú miatt rátekertem a gázt véletlen, aztán akkor kerültem vissza az ülésre amikor kifogyott ~140 körül a szusz az egyesből. Mindíg van véletlen, és jó ha akkor a motor a toleráns.
Egy FZS 600 hoz kellenének cuccok. Úgy néz ki eladó lesz mert a tagnak nincs pénze rendbetetetni. Tudom, hogy ez 1000-es, de szerintem sok dolog csereszabatos, meg kismunkával felszabható.
A komplett fejidom, lámpástól, tartóstól, plexistől, tükröstől mit kóstól?
Ha valakinek van még cucc hozzá, kéne:
Vízhűtő, faridom, első sárhányó, esetleg szép motordekli jobb-bal.
Eladó cumók...
Na igen... Apuka meg majd pislog, amikor a pici lánya az árokban köt ki. 880-at de jól el tudnék költeni...
A sztory-nak nem ez a lényegeeeee!
Pont a múltkor próbáltam az új kis ciberét én is. Nekem olyan volt, mintha lépcsőn ülnék.
Ez fura, mert nekem a régi cbr125 telitalpas a cbf125 meg egy pici pipiske! A 2011-es cbr125 már magasabb ill. inkább szélesebb!
hi!
Figyelj az inditó áram erősségére is!
Mert lehet a 12 ah kell ,hogy tudja a gyári akksi inditóáramát
Üdv.
Kínyúltok! Sztory:

Kipróbáltam a cb 1000 r hondát tegnap.
A szalonban kerülget egy család egy új cbr 125 r-t.(anyu,apu,2 pulyaképű,falusi feeling,apunk gagyi alkartetkó,susogó mackó) A csaj ráül nézegeti. Kinéz 17-nek kiderül 24 és Övé már a motor. Most akar vizsgázni.
Elmennek.Viszik a vasat.

Mondja a szalonos: bejöttek vagy 2 hete,mondják: A szomszéd a faluban 5 házzal feljebb vett valami hondát 580-ért(mutatja a szalonos cbf-et) aha ezaz. Na,van ilyen 125-ös de ennél komolyabb újabb? Van az új cbr,de az 880. Nem baj azt kérjük! (a csajnak a cbf-röl leért a lába a cbr-röl NEM!

NO COMMENT!
Magyarország 2011.
Én is most raktam fel egy Leo rendszert..., lehet benne igazság mert utána kijárt neki egy karbiszinkron+gyertyák cseréje..., de majd kiderül a második gyertyaszettnél!
Ez a bácsi nyerte a lassulási versenyt!
Hayabusával

Komoly volt, hogy milyen lassan tudott menni. Gondolom tapasztalat.
Általános igazság!
A méret a lényeg. Be kell férjen.