Ez most egy fejtörő játék? Korán reggel nem vágom. Tudom vonjam ki a teljesből a tankolást, a maradékot meg a tartalékosból, de mennyi a tartalék? 5 alatt van?
Ma beneveztem hangerőmérésre egy motoros találkozón a Leo dobjaimmal, de a nyerő helytől sajnos messze lettem, 117 dB lett. dB-Killer persze ki volt szedve.
Mérési módszer (mert ez is eltérő sok helyen!): fogtak/fogtunk egy felmosó nyelet, a végére kötötték a hangerőmérőt és a másik végét tették a kipuhoz, mint mércét. Tehát kb. 65-75 cm-re lehetett a csőtől.
Ugyanennyit mértek egy Bódis dobos Hayabusán is. Versenyen kívül benevezett egy régebbi típusú GSX-R-es dob nélkül(!), neki 124 dB lett a hangereje és itt jön a meglepetés, mert a fődíj, 127 dB-lel egy GP dobos újabb típusú GSX-R-esé lett! Ez a fajta.
Eszméletlen hangos volt! Viszont, ezzel szemben rusnya hangja volt, semmi kellemes dorombolás, csak vinnyogott, alapjáraton sem tetszett, de azt el kell ismerni, hogy verte a biztosítékot.
Másik találkozón csopperes tásunk megütötte a 129 dB-t is, eddig ő viszi a prímet, azonban annak sincs már szép hangja... Kinek mi.
Esetleg ha valakinek van ilyen PRC-s puffancsa fazeren,és a "közelemben" lakik,relatíve (Borsod,Szabolcs,Hajdú-Bihar,Heves megye),akkor meg is hallgatnám élőben!
Kösztök!
Esetleg ha valakinek van ilyen PRC-s puffancsa fazeren,és a "közelemben" lakik,relatíve (Borsod,Szabolcs,Hajdú-Bihar,Heves megye),akkor meg is hallgatnám élőben!
Kösztök!
Sziasztok!
2004-es FZ6N-en gyári dobom van.Szeretnék rá valami morgósabbat,de a "rendes" sportdobok túl drágák nekem.Véleményeket írjatok már nekem lécci,akik a PRC-vel átalakíttatták,olyan lett-e,amire számítottatok,nem zavart-e be motorműködésbe,esetleg valakinek videó?
Eddig még csak az fz6.uw.hu-n lévőt láttam,hallottam.
Előre is köszönöm.
Üdv
hello,
tudna valaki tippet adni hogy hol próbáljam a hibát keresni ha ingadozik az alapjáratom. 900-1200 melegen. és benne van a furulya a LEO-ba. gyertya,tps,...? vagy vigyem szakihoz inkább?
Azt a céget kezeld fenttartásokkal, a Barcikairól azt halottam, hogy jó srác, de a Kondói-hoz volt szerencsém, elég flegma egy figura és minden motoron kell sajnos valamit kókányolni, ami ott van!
Meg tudod te is, amelyik kutya ugat az nem harap
nah nem kötözködök, mert a Berber lecsap
Nem semmi
FZS 1000-re milyen (melyik tipusu) nyeregtáskát javasoltok?
Ma beneveztem hangerőmérésre egy motoros találkozón a Leo dobjaimmal, de a nyerő helytől sajnos messze lettem, 117 dB lett. dB-Killer persze ki volt szedve.
Mérési módszer (mert ez is eltérő sok helyen!): fogtak/fogtunk egy felmosó nyelet, a végére kötötték a hangerőmérőt és a másik végét tették a kipuhoz, mint mércét. Tehát kb. 65-75 cm-re lehetett a csőtől.
Ugyanennyit mértek egy Bódis dobos Hayabusán is. Versenyen kívül benevezett egy régebbi típusú GSX-R-es dob nélkül(!), neki 124 dB lett a hangereje és itt jön a meglepetés, mert a fődíj, 127 dB-lel egy GP dobos újabb típusú GSX-R-esé lett!
Ez a fajta.
Eszméletlen hangos volt! Viszont, ezzel szemben rusnya hangja volt, semmi kellemes dorombolás, csak vinnyogott, alapjáraton sem tetszett, de azt el kell ismerni, hogy verte a biztosítékot.
Másik találkozón csopperes tásunk megütötte a 129 dB-t is, eddig ő viszi a prímet, azonban annak sincs már szép hangja... Kinek mi.
Kösztök!
Kösztök!
2004-es FZ6N-en gyári dobom van.Szeretnék rá valami morgósabbat,de a "rendes" sportdobok túl drágák nekem.Véleményeket írjatok már nekem lécci,akik a PRC-vel átalakíttatták,olyan lett-e,amire számítottatok,nem zavart-e be motorműködésbe,esetleg valakinek videó?
Eddig még csak az fz6.uw.hu-n lévőt láttam,hallottam.
Előre is köszönöm.
Üdv
tudna valaki tippet adni hogy hol próbáljam a hibát keresni ha ingadozik az alapjáratom. 900-1200 melegen. és benne van a furulya a LEO-ba. gyertya,tps,...? vagy vigyem szakihoz inkább?