Továbbra is várom az alapkérdésekre a választ:
1.Szükségem van egy jobb oldali belső műanyag takaróelemre.
Ha van valakinek elfekvőben...
2.Kinek van információja a váz és burkolat festését illetően, szín, festékfajta, esetleg ki csinált(atott) ilyen jellegű fényezést.
Persze, ha nem találok takaróelemet veszek egyet a yamahától.
Úgy vagyok ezzel a gumival, ahogy ti is gondoljátok, hogy el nem dobom, viszont azért ennyi idő alatt már veszít a rugalmasságából. Ezek a példányok meg már enyhén repedeznek a széleken (talán mert ott nem volt használva? ) és az előző tulaj is garázsban tartotta.
Pedig már azon morfondíroztam, hogy pl. pilot road2 vagy BT023 legyen a következő gumi.
Minimum egy tréningre el fogok menni ez biztos, addig is a kanyargós utakon gyakorolok, ahogy eddig is tettem.
Közúton hihetetlen nagy tartalékkal kell közlekedni. Max 66%-al ha megyek. Mondjuk nem csak első fékezek kanyarban, hanem kuplungolok, sőt isten bocsáss váltok is.
Én is a rutintalanságomnak köszönhetem az áprilisi taknyolást! Én voltam már tréningen és azt hittem elég a hatsó fék. Nem volt. Elsőbe nem mertem nyúlni és dönteni sem jobban a vasat. A kavicson meg rossz a tapadás. Azóta tanulom a fékezést az elsővel is. Jah meg mióta már jó is az első fékem.
Csatlakoznék az előttem szólóhoz. % éves gumit nem vennék, de el sem dobnék. Egy full azonos baleset történt nálunk is egy friss motorossal, friss gumikon.
Beparázott a kanyarban. Látta hogy a haver "belerongyol", azt még Ő is elkövette, de lefektetni, már nem merte. Maradt az árokpart. Erre nagyon jók a vezetéstechnikai tréningek. Kis sebességgel megtanulható a gép letolása, kanyargás, döntögetés. Utána már kevesebb para jut a közútra.
Igen, ezt fejben tudom is .
Ezért is kell gyakorolni. Egyébként én az a típus vagyok, aki használja a hátsó féket is. Ha másért nem, hogy az is kopjon .
Igen, ez így önmagában tényleg nem kerek.
Hozzátartozik a dologhoz, hogy a gumik inkább öregek, mint kopottak, így félek már velük komolyabban dőlni a kanyarban, magyarul le kéne cserélni. Még a gyári gumik vannak fent és 2006 évjáratúak, a motor nem sokat futott. Sajnálom levenni, mert van minta még bőven.
Szóval 'negatív' döntött kanyar volt, az a ritka fajta, ahol a külső ív felé van döntve az aszfalt, ne kérdezzétek miért, mentem már arra máskor is, akkor is parás volt nekem. Az a sima fajta aszfalt van rajta, ami szárazon is olyan benyomást kelt, mintha mindig csúszna.
Szóval ismét beparáztam és inkább fékeztem, mint kanyarodtam. A sima aszfalt a kemény gumival és a kicsúszástól való félelem elég volt ahhoz, hogy inkább a féket húzzam és próbáljak eléggé lelassítani, minthogy döntsem a motort és forduljak. Ezt írtam le röviden. Alapvetően gyakorlatlanság. Máskor bekanyarodtam ott simán, most lehet az is közrejátszott, hogy sötét volt.
Aki debreceni, az nézze meg a reptérre bevezető úton. Kifelé jöttem a reptérről.
Sziasztok, nemrég motorozok és kb. két hete sikerült gyorsabban mennem egy kicsit, mint amit a kanyar íve nálam elbírt. Kisodródtam a kavicsos részre és már csúsztam is a jobb oldalamon. Minden szükséges cucc volt rajtam, kivéve térdprotektor, a térdem sérült egy kicsit, de nem vészes, mélyebb karcolások a kavics miatt. A csúszás végén hamar felpattantam és a dühtől, hogy elcsúsztam, no meg az adrenalintól, úgy kaptam fel a gépet, mintha fele súly lett volna és pusztán a kormánynál fogva. Utólag átgondolva nagyon béna voltam, mert sztem jobban kellett volna dönteni és kevésbé húzni a féket és akkor befordul, tudom, gyakorolni-gyakorolni. Épp ezt tettem akkor is .
Nos, jobb tükör tőben letört, emiatt elnyomta a spoiler tartó konzolt (a hirtelen elvágódástól, mert ha csak simán csúszik, nem hiszem, hogy eltörik). Ezt a kettőt már levadásztam az ebayről. A konzol nem vészes, vissza lehet hajlítani melegen, de nagyon jó árban vettem egy újat. A fejidom a jobb két csavar között 3 cm hosszan elrepedt és karcos lett, ennyi. A két felső tartócsonk, ami a konzolba megy, letört, de azt visszaragasztottam. Túraplexi nem sérült. A váz jobb oldala, a hátsó műa. elem lett enyhén karcos ('szerencsére' lecsúsztam a földes útpadkára és nem a betonon csúsztam, legalábbis a motor, mert én a betonon). Ami még sérült és keresek egyet belőle, az a jobb belső műanyag kis takaró elem, ez viszont nekiütődött a tanknak elrepedt és egy kis helyen be is horpasztotta a tankot. Továbbá felületi karcos lett és lejött a festék az alsó főtengely végi borításról. Ezt külön mivel érdemes fényezni (esetleg a vázat részlegesen) vagy kivel és hol? Ha tudtok erre receptet, megoldást, köszönöm előre is.
Balesetmentes utat mindenkinek.
Alig várom már, hogy újra guruljak.
Ja előtte jött meg pár nappal többek között a bukócső, mondom addig nem megyek el, míg az nincs fent, de csak elmentem haverral vesztemre. Most már legalább az fent lesz a legközelebbi incidenshez. Bár ne legyen.
Ez egy ökörállat. :) A lerobbant kocsik meg teljesen jogosak. :) Ez egy elég durva emelkedő. A leírás 2 km mélységre a tengertől már 1000 méteres tengerszint feletti magasságról van szó.
1.Szükségem van egy jobb oldali belső műanyag takaróelemre.
Ha van valakinek elfekvőben...
2.Kinek van információja a váz és burkolat festését illetően, szín, festékfajta, esetleg ki csinált(atott) ilyen jellegű fényezést.
Persze, ha nem találok takaróelemet veszek egyet a yamahától.