Hali,
Ennek több oka lehet.. párat mondtak a többiek én azt is hozzátenném hogy lehet estek vele valamikor és az egyik vagy mindkettő szár görbe. Ez persze lehet akár 1 milis görbölet is ami eredményeként nem merőlegesen áll a keréktengely a menetirányra. Általában rossz keréksúlyozás okozza ezt a hibajelenséget. Jól végig kell vizslatni az elejét akkor szerintem meglesz a bibi..
Üdv!
Akinek van tapasztalata Fzs 1000-el megoszthatná velünk, hogy mégis mi a véleménye az első futóműről.
Az én gépemen elengedett kormány hajlamos erősen beszitálni.
Tudom a kormány arra van hogy kormányozzanak vele nem hogy elengedjék....
Köszi
Kicsit vissza a motorokhoz;
Tudjátok mi a szabály az indexek láthatósága terén? Lassan vissza kell rakjam az oldalsó dobozaim konzoljait, de nem szeretném, ha az indexet ki kellene helyezni a távtartóra, mert ha nincsenek fent táskák, nagyon csúnya!
Két opció van:
- Vagy szerzek olyan index kit-et, amit csak egy fajta GIVI oldalsó dobozokhoz adnak, amivel a hátsó doboz konzolja alá kerülnek az indexek, (ha tudtok ilyet szerezni, kérlek szóljatok, megvenném!) vagy
- veszek kisebb indexeket, ami mellé elfér a táska, DE! ekkor oldalról nem látják merre villogok, csak hátulról és bizonyos %-os oldalszögből. Na ezt nem tudom szabályos-e.
Nekem is több ismerősöm él/dolgozik kint németben. Többségében azt mondják nem a pénz a fő ok, amiért kimentek, mert a legtöbb nem tud a szakmájában elhelyezkedni, hanem mert nem becsülték meg a munkájukat. Lehet hogy alig keresnek többet, ha egyáltalán és jobban beleszakadnak a munkába, de legalább emberszámba veszik. Az árak hasonlóak, mint itthon, a fizuk nyilván nem.
Van olyan ismerős, aki osztrákoknál dolgozik. Eleinte innen vitte ki a kaját, cuccokat, most onnan hordja be, mert azontúl hogy olcsóbb, még a minőség is jobb. Ha ott csökken a benzin nem 3-5 ft-al, hanem 10-20 centtel! Értem én, hogy ott nem volt szocializmus meg kizsákmányolós, 3-5 éves tervek és éljen május 1., de valamit akkor is nagyon rosszul csinálunk (nem szó szerint mi)
Apám is azt mondta, pedig elég konzervatív gondolkodású, hogy ha kicsit fiatalabb lenne és nem lenne nyelvi gondja, úgy elhúzna mint a vadlibák és maga ellen beszél, de nekem is ezt javasolja! Fuck off van!
Egyszerű a válasz, a helyi kotorékokat betelepíteném Németországba, szerintem a gazdasági mutatók egy hónap múlva padlón lennének.
A helyi zsidrákokról ne is beszéljünk, különösen vérszívó egy fajzatot kaptunk a nyakunkra a fasza cionizmusukkal együtt.
Hasonlóan "kellemes" a helyzet Németországban. Régi barátom (20 éves), volt általános iskolás osztálytársam egy kis ideje kint él az édesanyjával. Itthon abbahagyta az egyetemi oktatást és elment ki. Régóta beszélgetek vele gazdasági dolgokról, életvitelről, szokásokról, itthoniak és ottaniakról. Az a szép benne, hogy ha megvan a kitartásod és munkaszereteted, akkor aránylag rövid idő alatt megvalósíthatod a vágyaidat. Kemény nyári munkával, gyakorlati pénzzel és egy kis szülői támogatással jövő nyárra tervez egy Ducati Monstert (696). Itthon hiába is dolgozol keményen, csak évek alatt van meg a Monstered...
Ráadásul, sokan a német eBay-ről vásárolunk, mert olcsóbb!
A tézis: Németek többet keresnek és mégis olcsóbb sok termékük. Németországban olcsóbb az eledel is, barátomék onnan hoznak a magyar mamájuknak cukrot. Ez a szép, ehhez kell gazdasági teljesítmény!
Ennek több oka lehet.. párat mondtak a többiek én azt is hozzátenném hogy lehet estek vele valamikor és az egyik vagy mindkettő szár görbe. Ez persze lehet akár 1 milis görbölet is ami eredményeként nem merőlegesen áll a keréktengely a menetirányra. Általában rossz keréksúlyozás okozza ezt a hibajelenséget. Jól végig kell vizslatni az elejét akkor szerintem meglesz a bibi..
gondolom bontva ilyesmi nem nagyon van...
Van és 4 ezer darabja.
Üdv: Andi
Az sajnos nincsen
Egyébként 230nál sem szitál!
Ott persze azért kapaszkodok is rendesen
Itthon nem nehéz kifogni
pipa
pipa
1000km
pipa
Ha fogom a kormányt akkor nem érezni, egyszerűen csak nem tudom milyennek kéne lenni-e ezért kérdezem
- kormánycsapágy?
- guminyomás?
- egyenesek a villaszárak?
- olajat mikor kapott?
- gumi kivan centrírozva?
Akinek van tapasztalata Fzs 1000-el megoszthatná velünk, hogy mégis mi a véleménye az első futóműről.
Az én gépemen elengedett kormány hajlamos erősen beszitálni.
Tudom a kormány arra van hogy kormányozzanak vele nem hogy elengedjék....
Köszi
Fz6-oshoz váltókar gumid van?
Tudjátok mi a szabály az indexek láthatósága terén? Lassan vissza kell rakjam az oldalsó dobozaim konzoljait, de nem szeretném, ha az indexet ki kellene helyezni a távtartóra, mert ha nincsenek fent táskák, nagyon csúnya!
Két opció van:
- Vagy szerzek olyan index kit-et, amit csak egy fajta GIVI oldalsó dobozokhoz adnak, amivel a hátsó doboz konzolja alá kerülnek az indexek, (ha tudtok ilyet szerezni, kérlek szóljatok, megvenném!) vagy
- veszek kisebb indexeket, ami mellé elfér a táska, DE! ekkor oldalról nem látják merre villogok, csak hátulról és bizonyos %-os oldalszögből. Na ezt nem tudom szabályos-e.
Köszönöm a tanácsokat!
Gyerekek szar gazdaság ide-pocsék életszínvonal oda-német ebay amoda, ez a fejidom nekem akkor is eladó, mert ebből élek
Üdv néktek: Andi
Van olyan ismerős, aki osztrákoknál dolgozik. Eleinte innen vitte ki a kaját, cuccokat, most onnan hordja be, mert azontúl hogy olcsóbb, még a minőség is jobb. Ha ott csökken a benzin nem 3-5 ft-al, hanem 10-20 centtel! Értem én, hogy ott nem volt szocializmus meg kizsákmányolós, 3-5 éves tervek és éljen május 1., de valamit akkor is nagyon rosszul csinálunk (nem szó szerint mi)
Apám is azt mondta, pedig elég konzervatív gondolkodású, hogy ha kicsit fiatalabb lenne és nem lenne nyelvi gondja, úgy elhúzna mint a vadlibák és maga ellen beszél, de nekem is ezt javasolja! Fuck off van!
A helyi zsidrákokról ne is beszéljünk, különösen vérszívó egy fajzatot kaptunk a nyakunkra a fasza cionizmusukkal együtt.
Ráadásul, sokan a német eBay-ről vásárolunk, mert olcsóbb!
A tézis: Németek többet keresnek és mégis olcsóbb sok termékük. Németországban olcsóbb az eledel is, barátomék onnan hoznak a magyar mamájuknak cukrot. Ez a szép, ehhez kell gazdasági teljesítmény!