Az a nagy helyzet, hogy ha fogsz a kezedbe vagy akár magadra húzol egy nitrot és utána egy dainese-t, akkor észre fogod venni a különbséget. Nitro = mindenhol ugyanolyan bőr, kevés elasztikus kevlárbetét, belül nincs hálós bélés, ami egyébként antiallergén és távol tartja/kivezeti a bőröd által kiválasztott váladékot (izzadtság).
Dainese-nél mindez megvan, igaz minimum 2x annyiba kerül. Ja igen, és nem beszéltem a cérna fajtájáról/minőségéről és a varratok távolságközéről.
Érdekelne 2004-es fzs 600 cm3-hez. Nekem mindegy hogy boltban veszem vagy Tőled de honnan van, megmaradt?
Egyéb:
néhány éve elment mellettem autópályán egy fz6-s, a plexijén kis kiegészítő légterelővel ami kb. 15 cm magas ha volt.
mivel magas vagyok majd 2 m, a plexi pont a fejemre dobja a szelet. Tudtok valami infot mennyi és hol van ilyen légterelő, vagy valami egyedi gyártott lehetett?
Kösz.
Amúgy neki 636-os kawája van, csak elcserélte a párjával ideiglenesen a fézerre, mert a kis ninja után sok volt neki. Majd visszapasszolja a srácnak idővel
Végül nem mentem, mert Fiedor Feri azt mondta, hogy nem engedte le azt a kiképzőt, akit a kékfény szeretett volna. Így vacilláltam, hátha nem lesz minőségi az oktatás, + a benzinköltség riasztott el :)
52.000-ért még 2008ban, akkor itthon 60.000 volt. Én szinte mindent innen rendelek: www.fc-moto.de . Most itt 58.500 szállítással, itthon nem tudom mennyi.
Sajnos az elektronika az elektronika, annak legtöbbször nincs előjele, meg az nem csak sz FZS-él gyenge pont..., mert olyan hülyeségeket megengednek maguknak néha a gyártók, hogy mikor nem tölti a generátor az aksit, akkor is végez üres járást és terheli a motort tök feleslegesen.
Srácok, köztudott, hogy az FZS600 gépekben gyeneg pont a fesszabályzó. Van valami előjele ennek a történetnek, vagy csak 1x beszarik és kész.
Az olajszintemet én is néztem, és meg is ilyedtem kicsit, de nem egyenes a felület amin állt a gép, így csak fél nívón voltam. :)
Lassan közeledek a 60 000 km felé, van valami amit érdemes cseréltetni? ( gyertya, olaj, szűrők volt már cserélve)
Dainese-nél mindez megvan, igaz minimum 2x annyiba kerül. Ja igen, és nem beszéltem a cérna fajtájáról/minőségéről és a varratok távolságközéről.
Egyéb:
néhány éve elment mellettem autópályán egy fz6-s, a plexijén kis kiegészítő légterelővel ami kb. 15 cm magas ha volt.
mivel magas vagyok majd 2 m, a plexi pont a fejemre dobja a szelet. Tudtok valami infot mennyi és hol van ilyen légterelő, vagy valami egyedi gyártott lehetett?
Kösz.
Amúgy neki 636-os kawája van, csak elcserélte a párjával ideiglenesen a fézerre, mert a kis ninja után sok volt neki. Majd visszapasszolja a srácnak idővel
Az olajszintemet én is néztem, és meg is ilyedtem kicsit, de nem egyenes a felület amin állt a gép, így csak fél nívón voltam. :)
Lassan közeledek a 60 000 km felé, van valami amit érdemes cseréltetni? ( gyertya, olaj, szűrők volt már cserélve)